on vaihdettu?
Ajattelin ajella vielä tuonne öljynvaihtoon saakka kesäkumeilla.:)
Nimittäin foreca ennusti plussaa vielä syyslomaviikoksi.;)
Jokos ne talvikumit
33
197
Vastaukset
Kumeja ei oo vielä vaihdettu. :P
Mulla on vanhat nastarenkaat sen verran huonossa kunnossa, että tarvii ostaa uudet, kunhan rahaa joskus vaan sais. Heti kun ensiliukkaat tulee, niin tarttee kait kulkea kävelemällä. Joo, on tosiaan ennustettu vielä plussakelejä kuten myös kylmiä yöpakkasia. Ota tuosta nyt selvää..- exnikki
Mulla taas on ihka uudet nastarenkaat hankittuna, enkä raaski ennen joulua niillä vielä ajella ;-)) Ajattelin pikamatkat mennä hiihtämällä, jos talvi yllättää taas kerran pienen autoilijan..
Osta käytetyt, sellaisia löytyy halvalla, ei tarvii ajaa kesärenkailla.:)
Tsekkaat netistä, löytyy ihan hyviä vähän käytettyjä talvikumeja, joissa on jopa nastatkin tallella.:)
Luotan plussaan.;) Pakko olla.;))Satumainen.Nainen kirjoitti:
Osta käytetyt, sellaisia löytyy halvalla, ei tarvii ajaa kesärenkailla.:)
Tsekkaat netistä, löytyy ihan hyviä vähän käytettyjä talvikumeja, joissa on jopa nastatkin tallella.:)
Luotan plussaan.;) Pakko olla.;))No aluksi mä ajattelinkin, että ostaisin käytetyt, mutta sitte ajattelin, että jos ne ei ookkaan tarpeeksi hyvät. Sitte tarvis taas ens syksynä ostaa kunnolliset renkaat. Täytyy nyt vielä katella valikoimaa.
exnikki kirjoitti:
Mulla taas on ihka uudet nastarenkaat hankittuna, enkä raaski ennen joulua niillä vielä ajella ;-)) Ajattelin pikamatkat mennä hiihtämällä, jos talvi yllättää taas kerran pienen autoilijan..
Olis varmaan mielenkiintoinen näky vedellä suksilla jossain kaupungin kaduilla. :D
- ;)))
On. Aiemmin käytin Venus kesäkumi mikä oli kampanjassa.
Sitten Sultan super talvikumi, kestää pienen pakkasenkin:)- ;)))
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Ahaa.;) Kummallako luistaa paremmin?;)
Miun mielest se 60 luvun veenus oli kuivemmil kierteil, sulttaanis oli jo mällit mukana....eiku siis kostuketta:)))
;))) kirjoitti:
Miun mielest se 60 luvun veenus oli kuivemmil kierteil, sulttaanis oli jo mällit mukana....eiku siis kostuketta:)))
Yritin tsekata netistä veenus-merkkisiä kumeja, en löytänyt...lienenkö etsinyt vääriltä sivuilta, ei ainakaan tuolla motonetissä ollut sellaisia.;)
- ;)
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Yritin tsekata netistä veenus-merkkisiä kumeja, en löytänyt...lienenkö etsinyt vääriltä sivuilta, ei ainakaan tuolla motonetissä ollut sellaisia.;)
Ne onkin kitkanetissä veenuskumit myynnissä:) Ilman nastoja, tietenkin. Mutta jotakin pitokyhmyjä saattaa olla vai mitä nystyriä ne oli?
Noup. Nehän vaihdetaan vasta ensimmäisten liukkaiden jälkeen, kun on just ja just selviydytty täpärästä tilanteesta.....
- ;)))
Ainakin pääkaupunkiseudulla on ikuiset jästipäät jotka vaihtavat renkaat sen jälkeen kun ovat ensimmäisen kerran pientareella kolmenkymmenen muun törpön kanssa ja pääsevät eteenpäin hinausauton ottamina. Joka syksyinen loppuvuoden ihannenäky ovat autoparvet pientareilla kun lintuparvet ovat älynneet lähteä etelään:)))
;))) kirjoitti:
Ainakin pääkaupunkiseudulla on ikuiset jästipäät jotka vaihtavat renkaat sen jälkeen kun ovat ensimmäisen kerran pientareella kolmenkymmenen muun törpön kanssa ja pääsevät eteenpäin hinausauton ottamina. Joka syksyinen loppuvuoden ihannenäky ovat autoparvet pientareilla kun lintuparvet ovat älynneet lähteä etelään:)))
Juu..ja joka ikinen syksy liukkaat kelit pääsee "yllättämään" autoilijat, ainakin uutistenlukijoiden mukaan. Kuuntelepa vain,niin tulee käymään tänäkin syksynä.
Nyt on kyllä muuten siitä poikkeuksellinen syksy ollut, että vielä näin lokakuun lopullakin on ukkosia.- ;)
TaikisN kirjoitti:
Juu..ja joka ikinen syksy liukkaat kelit pääsee "yllättämään" autoilijat, ainakin uutistenlukijoiden mukaan. Kuuntelepa vain,niin tulee käymään tänäkin syksynä.
Nyt on kyllä muuten siitä poikkeuksellinen syksy ollut, että vielä näin lokakuun lopullakin on ukkosia.Oli tosi mielenkiintoinen ilmiö koko eilisillan. Joutui jopa ihailemaan:)
Mistähän johtuu, että tuo kuulosti tutulta?;))
On se liukkaan kelin harjoittelu hyvää muutoinkin kuin autokoulussa, ellei mee metsähallituksen puolelle.:)
Olen testannut viimeksi asiaa viime syksynä...metsähallitus oli aika lähellä.;))
- Aivan uudet*
Eilen vaihdettu ja tänään kokeiltu.
Ei oo vaihdettu.
Tänätalvena ajattelin kokeilla jotain erilaista; jääketjuja. Vaihdan toki talvi-ilmat ajoissa mut kumit saa olla samat.
Täälläpäin on tienhoito niin surkeeta et jääketjut on suorastaan must. Lumiaurakin olis kiva mut se vaatis jo raskaamman auton.Osta traktori.;) Se on aika raskas.;) Ja lumiauran voit saada kaupan päälle.
Kumit on mullakin samat, ei tosin sun kanssas samat.;)Näköjään jahtaa;) En se mä itte ainakaan oo! Periaatteellisista syistä pidättäydyn peukalon käytöstä. No, saatan mä joskus plussan laittaa ku oikeen tykkään;)
Ja toisaalta; parempi käydä hermoille kuin olla huomaamaton;)No siinä sitä on taas ainakin yhden jännetuppitulehduksen (joka ilmeisesti on päässä..) verran miinuksia..
Voi hitsi mä oon nyt masentunu. Musta ei tykätä. Mua loukkaa niin kamalasti noi miinukset.. mä en varmaan toivu tästä!a-v kirjoitti:
No siinä sitä on taas ainakin yhden jännetuppitulehduksen (joka ilmeisesti on päässä..) verran miinuksia..
Voi hitsi mä oon nyt masentunu. Musta ei tykätä. Mua loukkaa niin kamalasti noi miinukset.. mä en varmaan toivu tästä!mä laitoin sulle miinusta :-)
abckissakävelee kirjoitti:
mä laitoin sulle miinusta :-)
Sinäkin Brutukseni.. senki sika! Saat selekääs!;)
Pakko varmaan ittekin laittaa yks miinus.. ihan ku se asennevammanen peukaloitsija ei olis paikalla kun on vaan toi sun laittama miinus..a-v kirjoitti:
Sinäkin Brutukseni.. senki sika! Saat selekääs!;)
Pakko varmaan ittekin laittaa yks miinus.. ihan ku se asennevammanen peukaloitsija ei olis paikalla kun on vaan toi sun laittama miinus..Mulla ois kyllä selekä ja hartiat vähän jumissa, että jos tosiaan viittisit tulla selekäsaunaa antamaan. Pitää laittaa vielä yks miinus, jos sä sitte hermostuisit :-)
Mulla ois kyllä selekä ja hartiat vähän jumissa, että jos tosiaan viittisit tulla selekäsaunaa antamaan. Pitää laittaa vielä yks miinus, jos sä sitte hermostuisit :-)
Sä asennoidut tähän nyt aivan väärin. Alikehittyny survivaalivaisto..?
Paa lisää miinuksia, mulla on rautaiset hermot;)a-v kirjoitti:
Sä asennoidut tähän nyt aivan väärin. Alikehittyny survivaalivaisto..?
Paa lisää miinuksia, mulla on rautaiset hermot;)Oho, naputtelin vahingossa vähän liikaa miinuksia sulle. Nyt sä kyllä murhaat mut ja kuoppaat pihalles. Mä tunnen sut jo :-)
Oho, naputtelin vahingossa vähän liikaa miinuksia sulle. Nyt sä kyllä murhaat mut ja kuoppaat pihalles. Mä tunnen sut jo :-)
Joo-o.. nyt sun vois olla hyvä hetki soittaa äireelles viimeisen kerran.. muista sanoo kissallekin terkkuja.
Nyt mä kyllä moralla murhaan ja mukavasti, jonka jälkeen Valametilla vaivattomasti sut multaisen täkin alle peittelen. Ikuisesti.
Mut ekaks mä käyn syämässä, jos odottelet sen aikaa..?;)a-v kirjoitti:
Joo-o.. nyt sun vois olla hyvä hetki soittaa äireelles viimeisen kerran.. muista sanoo kissallekin terkkuja.
Nyt mä kyllä moralla murhaan ja mukavasti, jonka jälkeen Valametilla vaivattomasti sut multaisen täkin alle peittelen. Ikuisesti.
Mut ekaks mä käyn syämässä, jos odottelet sen aikaa..?;)Mä syön täällä jo viimeistä ateriaa ja luen rukouksia.. Mutta jos harkittisit vielä. Ei se ollu edes mun syytä vaan suomi24:n. Tää päivittyy liian hitaasti, niin mä luulin, ettei se mun miinukseni menny perille. Mä sit naputtelin lisää.. Oi a-v rukoilen polvillani.. armahda mua :-)
- :)
Lenkkareissa on pitoa edelleen, himppa lipsui puiden lehdet tossun alla kauppareissulla mutta palattua oli jo kaupungin lakaisinlakaisinkone putsaamassa väyliä.
Mitäs niitä nyt ennenaikojaan vaihtamaan, kuluuhan ne. Kannattaa renkaat kuitenkin jo laittaa tavaratilaan. Jos se kärry sitten kumminkin sattuu lipsahtamaan katolleen ojaan niin siinähän on kätevää renkaat vaihtaa ilman tunkin kanssa äheltämistä. Myös asennuskorkeus on aika optimaalinen ajatellen ergonomiaa! :)
No joo, säiden mukaan mennään ja niin auton kuin fillarin alla on suvigummit toistaseks!Tämän päivän tunkit ovat leluja, eihän niitä pysty edes käyttämään, koristeena on mullakin tuolla peräkontissa.;)
- liukaslötköpötkö
Liukkailla ei kyllä käytetä kumeja vaan mennään ihan paljaalla, on se sen verran kivaa.
- jeujeu
Juomuihin vaihdetaan samaan aikaan kun kelloja siirretään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122931Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645