pitäis leikata avi-tiedoston videoita muutamalla sekunnilla niiden edestä, mutta aina yrittäessäni tulee virheilmoitus. videon lopusta pystyy kyllä leikkamaan, muttei edestä. Olen kokeillut windows movie makeriä, virtual dubia, ja yhtä kameran ostossa mukana tulleen cd:n ohjelmaa. Olen tapellut nyt läpi kesän, pystyykö joku kertomaan, mitä pitäisi tehdä?
Avi tiedosta ei pysty leikkaamaan
3
198
Vastaukset
- siis seiskan
elokuvatyökalulla vai xp movie makerilla, ainakin seiskan elokuvatyökalulla leikkaa edestä miten haluat.
koitan tuolla toisella koneella missä on xp ja laitan tänne sitten onnistuinko ?
pinnaclella on helppoa leikata miten haluat- kyllä onnistuu
xp moviemakerilla kun vetää siitä edestä aikajanalla olevan videon lyhemmäksi, kerro lisää miten olet tehnyt kun ei onnistu ?
- nimetön 238
koita onnistutko, ja tein juuri niin: vedin siitä aikajanan edestä videota lyhyemmäksi. joka kerta sen tehdessäni kuva menee mustaksi tai sen ääni kuuluu muttei kuvasta ota mitään selvää. Sen jälkeen lähes välittömästi tulee virheilmoitus, ja kone sulkee ohjelman. Ja tämä sama tapahtuu jokaisessa ohjelmassa, jota olen kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa193233Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.152212Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1211828Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101216Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631117Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 36843
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30705