Mä tykkään yhest pojast mun luokalla ja se must. Kaikki sanoo et meidän pitäis olla yhes ja senkin mielest se olis ihan ok. Mut en sit tiiä pitäiskö vai ei????
en tiiä mitä tehä???
joku tyyppi
5
789
Vastaukset
- q35hhrtj
ei se teillä 8-vuotiailla vielä ole niin kiireellistä.
odota vielä 10 vuotta. - joku tyyppi
Oon kutosella.
- ztreets
emmä tiä, mulla oli sama tilanne joskus seiskalla ja kasilla, kaikki oikeesti luuli, että me seurustellaan... oltais seurusteltukin, mut mä en osannut päättää, haluunko vai en.
Täytyy sanoo, että jälkeenpäin on kaihertanut tää käyttämättä jätetty mahdollisuus.
jos susta siltä tuntuu, niin anna jutulle mahdollisuus...! Voithan aina lopettaa seukkauksen, jos huomaat ettei se tunnukaan oikealta ratkaisulta. - joku tyyppi
ok kiitti:)
- :)
mee pussaa sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462