Mikä mies on tämä Olli Puhakka ja mitä on aikaansaanut valtuutettuna ilomantsin hyväksi.
Olli Puhakka
13
491
Vastaukset
- Olli on asiallinen
Ei rakentele paskahuussikampanjoita eikä laavuja.
Olli ei elä sosiaalituella.
Olli ei poista itseään koskevia arvosteluja näiltä palstoilta. Koska ei tarvitse.
Pekka Junnilaisen arvostelut oli tänään poistettu ja tämäkin O2E aloitus tulee sylttytehtaalta. Saa levätä kunnallisista tehtävistä viimeistään seuraavien vaalien jälkeen. - Ähkyt
Lepo tekee hyvää.
- joo minä oon
jo kolomannessa polovessa kortistossa, mutta hernekitosta mie tykkeen ja kahtelen mielellään miestenlehtii, suattaa nimittäin olla jotta joskus kokkeilen vielä naisen kanssa, ei miulla kiirettä vielä oo oon vasta 36 vuotias ja ei sitä hätiköityjä piätöksii kehtoo tehä, mutta kyllä se miun pittää akka ottoo itelle
pittäähän se suaha uus sukupolovi kortistoon ja puuttii pittää hakkee liiteristä ja tuo äitee käyp vanhaks, mutta oon aito ja alakuperänen Ilomantsilainen ja jos neuvoja halluutta annan niitä on meinoon kokemusta ja kolomannessa polovessa kortistossa, ei meijän suvusta kukkaan oo ihteesä työllä pilanna ja vaikka nuapurin poijat käyp ulukopaikkakunnilla töissä ei myö, jos pihhaan ei töitä niin tehkööt muut - Jytky-Pökäle
joo minä oon kirjoitti:
jo kolomannessa polovessa kortistossa, mutta hernekitosta mie tykkeen ja kahtelen mielellään miestenlehtii, suattaa nimittäin olla jotta joskus kokkeilen vielä naisen kanssa, ei miulla kiirettä vielä oo oon vasta 36 vuotias ja ei sitä hätiköityjä piätöksii kehtoo tehä, mutta kyllä se miun pittää akka ottoo itelle
pittäähän se suaha uus sukupolovi kortistoon ja puuttii pittää hakkee liiteristä ja tuo äitee käyp vanhaks, mutta oon aito ja alakuperänen Ilomantsilainen ja jos neuvoja halluutta annan niitä on meinoon kokemusta ja kolomannessa polovessa kortistossa, ei meijän suvusta kukkaan oo ihteesä työllä pilanna ja vaikka nuapurin poijat käyp ulukopaikkakunnilla töissä ei myö, jos pihhaan ei töitä niin tehkööt muutnyt ahistaa
- Ei se mittään
Jytky-Pökäle kirjoitti:
nyt ahistaa
käväset vuan huussissa.
Ja jos et sinne asti kerkkii niin laavun takana on tilloo. - tietysti kyllä mie
joo minä oon kirjoitti:
pittäähän se suaha uus sukupolovi kortistoon ja puuttii pittää hakkee liiteristä ja tuo äitee käyp vanhaks, mutta oon aito ja alakuperänen Ilomantsilainen ja jos neuvoja halluutta annan niitä on meinoon kokemusta ja kolomannessa polovessa kortistossa, ei meijän suvusta kukkaan oo ihteesä työllä pilanna ja vaikka nuapurin poijat käyp ulukopaikkakunnilla töissä ei myö, jos pihhaan ei töitä niin tehkööt muutohraryynipuuron jos oikkein leivinuunissa tehyn nostan puurojen aatelliin
meinoon sen hernekeiton rinnalle - kuule Jytky-
Jytky-Pökäle kirjoitti:
nyt ahistaa
P, ota kusryyppy ja hyppee saunan kiukaalle kun kus rupivvaa kiehummaan
hävivvää ahistus
- Tarvviitko
paperrii?
- Ollista valtuuston
puheenjohtaja. On AMK -tutkinto eikä mikään teknikko...HaH HaH HoH
- Olli ei ole
työttömyyskortistossa elävä parasiitti eikä loinen.
Saprofyytit ovat erikseen ja siksi ne tulee elimoida kunnallisesta päätöselämästä.
Nämä loiset elävät isäntänsä (kunnan/veronmaksajien) kustannuksella ja pyrkivät isännäksi isännän paikalle.
Hyi helevetti miten iljettävää. - Olli on jees
Olli ei ole kirjoitti:
työttömyyskortistossa elävä parasiitti eikä loinen.
Saprofyytit ovat erikseen ja siksi ne tulee elimoida kunnallisesta päätöselämästä.
Nämä loiset elävät isäntänsä (kunnan/veronmaksajien) kustannuksella ja pyrkivät isännäksi isännän paikalle.
Hyi helevetti miten iljettävää.Olli Puhakka on ihan jees tyyppi Ilomantsin kunnanvaltuustossa, mitä minä olen sen luottamuselimen toimintaa seurannut. Siellä on monta muuta paljon tyhmempää ja mitättätömämpää jäsentä, joka ei saa sanaa suustaan.
Ollilla on hyviä ajatuksia ja avauksia, joita kannattaisi valtuustossa hieman pohdiskella.
Hyvä Olli, jakselehan edelleen.
Tajutonta, että työnsä hyvin tehnyttä miestä nimitellään yhteiskunnan tuella eläväksi tyhjäntoimittajaksi. Hyi hitto.
- Homo Haskonen
LUE NYT VÄHÄN TARKEMMIN:
"Olli ei ole
24.10.2011 19:43
0
Sulje
työttömyyskortistossa elävä parasiitti eikä loinen."
Vai onko se totta että luktaito ei ole Ilomantsin juttu. - Pipsa von Banal
Kirjoitustaidosta puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793