Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MÄKI-KETELÄ KICKED OUT

THE END

Kenkää perustajalle: Muutos 2011 erotti Mäki-Ketelän
Julkaistu: 20.10.2011 10:33
7 kommenttia
Kuuntele juttu

Kuva: Petteri Paalasmaa / Uusi Suomi
Kuva
Juha Mäki-Ketelä.

Muutos 2011 -puolueen perustajajäsen Juha Mäki-Ketelä on erotettu puolueesta. Erottamisesta kertoo Mäki-Ketelä verkkosivuillaan.

- Syynä erottamiseen oli se, että olen kritisoinut julkisuudessa puoluehallituksen eräiden jäsenten toistuvia maahanmuuttaja-, islam- ja muslimifobisia näkemyksiä, Mäki-Ketelä kertoo.

Juha Mäki-Ketelä oli perustamassa viime kevään eduskuntavaaleihin tähdännyttä puoluetta. Puolue ajaa suoraa demokratiaa ja laajempaa sananvapautta Suomeen.

- Minulla on kunnia olla puolueen perustajana jäsen numero yksi ja ensimmäinen puolueesta mielipiteittensä vuoksi erotettu jäsen, Mäki-Ketelä toteaa happamasti.

6

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wind Of Change

      Fraasit "sitä saa, mitä tilaa" ja "parempi myöhään, kun ei milloinkaan" sopivat erinomaisesti tähän keissiin!

      • Sitä saa mitä tilaa

        Mäki-Ketelä haukkasi suunsa täyteen halla-aholaista kakkaa ja menetti monta vuotta elämästään. Halla-aho, jota ei poliittisesti olisi edes olemassa ilman Mäksyä, istuu nyt persuna eduskunnassa ja nostaa kovaa liksaa, samaan aikaan kun JM-K vääntää väikkäriään jossain yksinäisyydessä ja Muutos 2011 on käytännössä kuollut ja kuopattu ja Mäki-Ketelä itse erotettu puolueestaan halla-aholaisten toimesta!

        Säälittävintä on "The Päällikön" tekopirteä asenne joka ei vieläkään salli hänen myöntää tehdyn virheen koko noloutta.


    • Wind Of Change

      No jopas on mielikuvitus taas laukannut...tuon mukaanhan J M-K on vuosisadan paras politiikan headhunter. Suosittelen lisäämään jäitä sinne propellihattuun!
      Vai että oikein kuninkaantekijä. Kertoisitko vielä, mistä löytyy sellainen kuppikunta, joka hyväksyy oman pesän likaamisen ilman seurauksia?

      • Wind Of Change

        Hittolainen, porukassamme on kuin onkin äärioikeistolaisia ja natseja. Pyydän anteeksi kaikkea tähän asti sanomaani. Olen pahoillani.


    • Wind Of Change

      Etkö reppana keksinyt muuta nikkä, kun jo käytössä olevan? Mie saattaisin tietää yhen, joka vois asiassa auttaa. Munas ittensä viimeeksi "jäämällä kiinni" tripla accountista toisella forumilla...

    • Wind Of Change

      Oho, anteeksi, piti lukea nikki eikä nikkä. Olen niin sekaisin puolueen sisäisistä natsikytkennöistä, että en enää pysty edes kirjoittamaan. Anteeksi kaikille, anteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe