SaiPan fanina on pakko sanoa, että SaiPa-Ässät pelistä Richard Lintnerille langetettu 2 pelin pelikielto on täysin turha. Puhdas pelitilanne saa****, mutta kun "tuomarit" eivät voi tuomita SaiPan pelejä samalla tavalla kuin muiden joukkueiden matseja!!! Vi*****a tuo tuomareiden avuttomuus s*****a. Jos joku Granlundin pa*****nen vähän säätää kentällä jotakin sääntöjen vastaisesti, tuomarit eivät ole näkevinäänkään, kun taas joku esimerkiksi SaiPan Pauli "Taikakaulin" Levokari taklaa puhtaassa pelitilanteessa jotakin esimerkiksi juuri tätä Granlundia, lentää heti jäähylle. Hel****i kun ei voi tuomita tasapuolisesti!!!! Aina näitä pikkuseuroja kuten Sputnikkeja sorretaan tuomarilinjassa. Kaikki pitäisi aina tehdä itse saa**na!
Lintnerin taklaus Ässät-ottelussa
Sputnik-fani
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857405- 965364
- 2534514
- 444445
- 623217
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 452208
- 412164