VÄYRYNEN VEDOSSA

LOISTAVAA

13

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impi- vaarassa

      Luulen että pressavaalien äänet jakaantuvat liittovaltioon ja natoon haluaviin, ja
      niihin jotka haluavat itsenäisen Suomen, ilman eu,ta ja euroa.
      Eli Niinistö ja lipponen kuuluvat eka ryhmään, vaikka kiistävät sen, eiköhän
      se selvene vaalitaistoissa.
      Toiseen ryhmään tulee Soini ja Väyrynen, valitettavasti Paavon mahdollisuuksia
      vähentää kepun eu myönteisyys.
      Olen kuitenkin Paavon kannalla koska hänellä on vankka kokemus ja pressan
      pitääkin olla koko kansan asialla.
      Eikö myös IP voisi asettaa ehdokasta?
      Nyt on uusien puolueiden aika, vanhat ovat pettäneet kansan.

    • kanta.

      Kannatan Paavo Väyrystä ehdottomasti. Paavo tukee Suomea sekä on konservatiivi, ei kannata homoutta. Myös Soini samoilla linjoilla.

      Niinistö, Lipponen ja Haavisto ovat liberaaleja homokannatuksineen.

    • Väyrynen ykkösjätkä!

      No Soinin kannatusta vähentää se takin kääntely ja vääntely! Soini on NATO mies ja Väyrynen ei,se ratkaisee homman.Soinin EU vastaisuuden aste on vaihdellut aina sen mukaan mikä on ollut hälle edullista..ensin vastaan,sitten eurovaalien takia kelkan käännös myönteisempään suuntaan ja sitten taas vastaan jne jne..pirukaan ei tiedä mihin sellanen hyrrä lopulta päätyy!Väyrysen kärry ei ole EU,eikä NATO asiassa kääntyillyt,ei löydy yhtään myötäilevää kommenttia tai kiemurtelua kysymyksissä vaikka sai jopa omiensa pilkkaa niskaan kun vastusti Suomen EU jäsenyyttä avoimesti!

    • NO NATO.

      Hyvä Pointti!Kannattaa oikeesti kelata sitä että Soini on kansan tahdosta piittaamatta NATO-mies!

    • holvihanti

      Väyrysen kannatus on 40%
      Niinistön kannatus on 30%
      Soinin kannatus on 17%
      Muut 4 ehdokasta jakavat 13#%

      • uuras

      • PV
        uuras kirjoitti:

        US TILANNEKYSELY

        Suosikkisi Suomen seuraavaksi presidentiksi?

        6% (729 ääntä)Paavo Lipponen
        28% (3641 ääntä)Sauli Niinistö
        17% (2149 ääntä)Timo Soini
        42% (5418 ääntä)Paavo Väyrynen
        8% (981 ääntä)Eva Biaudet tai Pekka Haavisto tai joku muu

        Ääniä yhteensä: 12918

        http://www.uusisuomi.fi/kysely/suosikkisi-suomen-seuraavaksi-presidentiksi

        Kyllä Paavo Väyrysestä tulee seuraava presidentti .Kepulaiset hikipäässä etsivät ketä tahansa muuta ehdokkaakseen vaikka Paavo oli jo ilmoittautunut ehdokkaaksi. Paavoa kepu kohteli tosi törkeästi Kiviniemen johdolla. Mutta mitäpä muuta niiltä voisi odottaakaan.


    • Mielenkiintoista-.

      Nähdä miten Sauli jatkaa nato kiemurteluja.

    • :-))

      Mitä tämä kelmi on saanut aikaan?...Ei mitään

      Kyllä Väyrysen poiittinen ura on mennyt omien taskujen täyttämiseen.

      Ainut mkä muistuu mieleen on lento-emon pyllyn nipitys ja jalas mökki, jolla se sai perittyä matkakulut Kemi - Helsinki.

      Jaa... pukkashan tämä luikero 50 miljoonaa kehitysapuna ökyrikkaalle Venäjälle veronmaksajien rahoja. Missähän tukin 50 miljoonaa lienee ????

      Vain Tollo tuota pelleä äänestää

      • Äly hoi pahvi

        Tuo summa tulee moninkertaisena takaisin Venäjältä. Ei Suomi EU:ta kaipaa vaan kauppaa suuren naapuri maansa kanssa.


      • Eipä ole sinulla häävit tiedot politiikasta. Oppikirjoina taitaa olla iltalehdet , hymy ja muut samanlaiset älykkölehdet.

        Tutkippas mitä ovat Niinistön Palloliiton saamat sopupeli- ja rahanpesumiljoonat Veikkausliigalta. Miksi Niinistö vaikenee niistä, onkohan jotakin hämärää ja salattavaa?

        Tosin mistäpä voisit saada tietoa kun etelän korruptoitunut mätämedia ei kerro asiasta halaistua sanaa. Ei myöskään presidenttiehdokas Niinistö ole kommentoinut liittonsa saamia tukirahoja.


    • Tänään taas osoitus

      Ja jälleen tänään MTV3:lla aivan omaa luokkaansa.
      Jos on ja tietää olevansa pätevin hommaan on oikeasti myös varaa vitsailla.
      Hands down muilta ehdokkailta PV jyrää!

    • kannatan Väyrystä

      Päätoimittajat (MTV, Hesari, Yle) aamupäivällä radiossa valehtelivat kilpaa ehdokkaiden tasapuolisesta kohtelusta.

      Kaikki ovat pilkanneet kilvan Väyrystä ja syyttäneet Soinia populismista. Mitä ihmeen tasapuolisuutta se sellainen on?
      Olisiko tasapuolista myös esim. kertoa ketkä käyttävät vaippoja?

      Väyrysellä on paras paineensietokyky (sitä nyt tarvitaan).
      Lipponen on Natoon haluaville paras vaihtoehto.
      Soinille annettu ääni on tulevien kunnallisvaalien ennakkogallup.
      Niinistöllä on paras imago mediajulkkiksena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe