Unettomuus seurausta lääkityksestä?

Olen syönyt kuukauden verran Deprakinea, nyt olen huomannut että minua ei iltaisin väsytä ollenkaan. Tuntuu että voisin valvoa vaikka koko yön.
Tämä sitten aiheuttaa sen että menenkin tosi myöhään nukkumaan, eilenkin puoli kahdelta. Aamulla kyllä olen väsynyt ja haluaisin nukkua, vaan ei auta kun täytyy nousta lapsen kanssa ylös...
Saan kyllä unenpäästä kiinni heti kun käyn sänkyyn, eli en kärsi unettomuudesta. Vaan jostain mikä piilottaa väsymyksen.

Lisäksi tuntuu että on tosi vaikea muistaa asioita nykyään. On ollut sitä jo vuosia mutta nyt on oikein erituýisen vaikeaa. On keskityttävä todella lujasti siihen mitä oli sanomassa tai ajatus katkeaa, eikä siitä ajatuksesta enää saa kiinni.

Muuten mulla ei tosta 500mg Deprakinesta ole mitään oireita tullut. Yleisesti sanottiin että aiheuttaa väsymystä ja lihottaa. Mulla vie unet sekä ruokahalun :DD

Mites muuten ton alkoholin kanssa. Sitä ei suositeltu, mut pamahtaako maksa jos ottaa oluen tai kaksi tai lasillisen pari viiniä ruoan kanssa? Kuukauteen en ole uskaltanut edes maistaa :) Mulla on vasta viikon päästä ensimmäinen verikoe jossa noita maksaarvoja katsotaan.
053
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Maasis kirjoitti:

Olen syönyt kuukauden verran Deprakinea, nyt olen huomannut että minua ei iltaisin väsytä ollenkaan. Tuntuu että voisin valvoa vaikka koko yön.
Tämä sitten aiheuttaa sen että menenkin tosi myöhään nukkumaan, eilenkin puoli kahdelta. Aamulla kyllä olen väsynyt ja haluaisin nukkua, vaan ei auta kun täytyy nousta lapsen kanssa ylös...
Saan kyllä unenpäästä kiinni heti kun käyn sänkyyn, eli en kärsi unettomuudesta. Vaan jostain mikä piilottaa väsymyksen.

Lisäksi tuntuu että on tosi vaikea muistaa asioita nykyään. On ollut sitä jo vuosia mutta nyt on oikein erituýisen vaikeaa. On keskityttävä todella lujasti siihen mitä oli sanomassa tai ajatus katkeaa, eikä siitä ajatuksesta enää saa kiinni.

Muuten mulla ei tosta 500mg Deprakinesta ole mitään oireita tullut. Yleisesti sanottiin että aiheuttaa väsymystä ja lihottaa. Mulla vie unet sekä ruokahalun :DD

Mites muuten ton alkoholin kanssa. Sitä ei suositeltu, mut pamahtaako maksa jos ottaa oluen tai kaksi tai lasillisen pari viiniä ruoan kanssa? Kuukauteen en ole uskaltanut edes maistaa :) Mulla on vasta viikon päästä ensimmäinen verikoe jossa noita maksaarvoja katsotaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu