merkitystä siitä millainen täppi keskustelun alussa palaa?
Siis et onko se joku liekki tai vihree.Tjn?
Onko plussaa tai miinusta?
Sillaiko te arvostelette oman ittenne merkityksen keskusteluissa?
Ihan oikeestikko? Siis tosiaan?
Itte en ees huomaa noita sivujuttuja.Mietin vain mitä ihmiset sanoo ja mitä heille vastataan.
Mitä sisältöö jutuissa on tai ei ole.
Joku härö jossian välissä tai jotain muuta, joku joka koittaa johtaa sivupoluille.
Siis oikeestikko, teille on jotain merkitystä noilla palveluntarjoojan pikkujutuilla keskustelujen aloituksissa?
Häh?
Onko oikeesti jollekin
26
118
Vastaukset
Ei ole merkitystä. Yritän vain karttaa sellaiset viestit, jotka jo heti alussa viestivät huonoa henkeä.
- Putkivalo
Ei oo. Joskus sillä on merkitystä onko kukaan vastannut ylipäänsä. Tulee niin surkea fiilis jos joku aloitus on ihan ilman vastauksia ja käyn jotain fiksua heittämässä. Niin! Luit ihan oikein. Fiksua. Ja jos nyt tyrit kun vastaat tähän, niin tiedoksi vaan, mulla on paistinpannu teroitettuna.
- päivämies!
En minäkään huonoa henkeä halua kenellekään.
Siksi yleensä toivotan pelkästään -hyvää päivää-. - Putkivalo
päivämies! kirjoitti:
En minäkään huonoa henkeä halua kenellekään.
Siksi yleensä toivotan pelkästään -hyvää päivää-.Hienoa! Ootko muuten koskaan pannut merkille kuinka -hyvää päivää- tarkoittaa että tulet, kun taas jos toivotat -hyvää yötä- se tarkoittaa että olet menossa :/ Meinaan nyt uhmata tuota, ja toivottaa sulle -hyvää yötä- --- enkä mene :)) Hah!
Sulla on liian hemppee sydän ;)
Ja mä en osaa tyriä ;)
Johan sun pitäs tietää....
Ihan vaan noin uteliaisuudesta? Miten terotetaan paistinpannu?Putkivalo kirjoitti:
Hienoa! Ootko muuten koskaan pannut merkille kuinka -hyvää päivää- tarkoittaa että tulet, kun taas jos toivotat -hyvää yötä- se tarkoittaa että olet menossa :/ Meinaan nyt uhmata tuota, ja toivottaa sulle -hyvää yötä- --- enkä mene :)) Hah!
No sinne jäit sit sotakirvestä heilutteleen ;)
Tuo on kuule monelle liian monimutkaista matematiikkaa, tulitikut ja menitikut ;)- Putkivalo
anjaniina_ kirjoitti:
Sulla on liian hemppee sydän ;)
Ja mä en osaa tyriä ;)
Johan sun pitäs tietää....
Ihan vaan noin uteliaisuudesta? Miten terotetaan paistinpannu?Tiedän tiedän :)) Ja jos joku potkii, niin rakkaudesta sekin on *tirsk* :)))
Mulla on keittiön nurkassa hiomakone, sillä saa paistinpannuista ja kattiloista ulkoreunat puhtaiksi. Ja rälläkällä viimeistellään sisäpinnat ja varsinkin pohjan. Sitten vaan öljyä ja valmista tuli. Haluatko nähdä? Kuinka läheltä ;D - Putkivalo
anjaniina_ kirjoitti:
No sinne jäit sit sotakirvestä heilutteleen ;)
Tuo on kuule monelle liian monimutkaista matematiikkaa, tulitikut ja menitikut ;)Enkä mä edes käyttänyt sotakirvestä, sniff. Hellästi koetin lurittaa, ja aina mulle käy silloin näin! Ne katoo :/ Täytyiskö pyytää kansalaisopistoa järkkäämään lurituskurssia. "Kuinka puhua hellästi"
Kjäh, tulitikut ja menitikut :))) mikä polttovaihe sulla on menossa :)) Putkivalo kirjoitti:
Enkä mä edes käyttänyt sotakirvestä, sniff. Hellästi koetin lurittaa, ja aina mulle käy silloin näin! Ne katoo :/ Täytyiskö pyytää kansalaisopistoa järkkäämään lurituskurssia. "Kuinka puhua hellästi"
Kjäh, tulitikut ja menitikut :))) mikä polttovaihe sulla on menossa :))Liekkejä, tulitikkuja....mä valmistaudun tuonpuoleiseen...
*kiillottelee hankoaan...*
Nokinen on hiukan, keltä lie peritty?
Lurituksia ;))) khöh....mitäs tykkäät mun profiilikuvasta ;)
- bibimbap_
Kaikille meille se merkitsee. Mukavaa olla suosittu.
Silloin sen vasta huomaa kun on saanut paljon plussia.
Liekki alussa saa aivan liekkeihin.Aijjaa? No johan ;)))
Tarttee ny sanoo etten varmaan ole koskaan ny sit ollu tarpeeks suosittu ;))))
Ni en sit ymmärrä näitä pisteenkeruuhommia ;)))
Vastasin tähänkin,joutessain. Kummia kysymyksiä Sinulla. Niitä ei niin kovin paljon ole, joille minä vastaan. ja puskaan vastaan vieläkin vähemmän. Nyt on ollut niin paljon epänormaalia, että se antaa oman sävyn.
Tuokin vielä, pitäs oma merkitys keskustelussa arvottaa, se on kyllä muihin hommia.No tää lähti siitä kun joku alkoi ilkeileen, että koitanko saada liekin aloitukseeni, niin piti oikein lähtee katsoon et mitä se tarkoitti.
Ja tulkitsin näin, aloitus johon tulee paljon vastauksia lyhyessä ajassa, merkitään tuossa etusivulla liekin kuvalla, muissa on vihree pallukka.
Ni jollakin on sit kai tärkeetä tuo liekin saanti ;)))
Mä en vaan oikein saa kallooni mahtuun, et kuin se ihmisen arvoa ihmisenä nostaa tai laskee ;)))
Saaters ko naurattaa
- lienenkö?
Ei pätkääkään merkitystä. Näillä palstoilla palloillen, vuosia, olen vain huomannut, kuinka ilkeät savustavat kiltit.
Ihan vain yleisesti, ei keneenkään ole tämä suunnattu.
Just only, yleisesti. Aloittaajaan en ole tutustunut.Etkä tutustu ;))) (vitsi)
Kukapa sitä jaksais kirjoitella jos joku on koko ajan kantapäillä, elämässä voi tahdä muutakin, luulen?
Väsy tulee, taisteluväsymys..
- rygseck
Tietysti on !!!
Ainakin suuriääninen vähemmistö näyttäis olevan sillä kannalla :O
Lienevätkö pyromaaneja ??
Njaah... onhan se tietty nätimpi merkki, se liekki - mut kai se sisältö siin ratkasee enemmän... tai sen puute =)
Joskus on vaan ihan kiva höpötellä ihan puuta heinää, nii sillon on tietty mukavaa ku ei ihan itteksensä tartte... toi liekkikuva vähän anataa ymmärtää et niissä ketjuissa saa vastauksiakin =)
Oli tos alkuviikolla niitä ketjuja, joissa kysyttiin mikä ruoka, puu, huonekalu, jne olisit - vastailin mä niihinkin, vaikka ei ollut aihetta odottaa vastausta...
Multa ku tää yksinpuhelukin sujuu ihan kivasti, vai mitä oot mieltä ;DNiinnojoo, onhan siinä tietty se, et siinä ketjussa ehkä joku vastais ;) mut ei siitä takeita ole?
Ni sillon voi heittää yksinpuhelun päälle ;))
Hetko, pitää käydä kaverina...tuolla,- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Niinnojoo, onhan siinä tietty se, et siinä ketjussa ehkä joku vastais ;) mut ei siitä takeita ole?
Ni sillon voi heittää yksinpuhelun päälle ;))
Hetko, pitää käydä kaverina...tuolla,Yksinpuhelu on joskus ihan antoisaakin - ei tartte päteä itteensä fiksummassa seurassa =)
(tos oli pikkasen sarkasmia - kjäh...)
Yleensä ku mä oon yksin - tai luulen olevani - nii mä laulaaloilotan korkeelta ja kovaa ja pikkusen ammuvainaan nuotilla...
Täällä on vähän paha ku en tiiä niitä nuotinvierestä-merkkejä ♫♪...
Nuotilleen laulaminen on tylsää ! rygseck kirjoitti:
Yksinpuhelu on joskus ihan antoisaakin - ei tartte päteä itteensä fiksummassa seurassa =)
(tos oli pikkasen sarkasmia - kjäh...)
Yleensä ku mä oon yksin - tai luulen olevani - nii mä laulaaloilotan korkeelta ja kovaa ja pikkusen ammuvainaan nuotilla...
Täällä on vähän paha ku en tiiä niitä nuotinvierestä-merkkejä ♫♪...
Nuotilleen laulaminen on tylsää !Nii, sitä on ikäänkuin heti samalla tasollakuuntelijan kans!
Seon varmaan sitä mitä sanotaan kumppanuussieluiksi, ;)))
Osaan mäkin yksinollees laulaa ja laulankin kauheen vaikeita, niinku tällast...yritäppä perässä noin korkeelta...
http://www.youtube.com/watch?v=dMN5lfvKveI&feature=related
- sivusta seurannut
Pitääpä nämä palstat sisällään kirjoittajia jotka galleria ystäviltään utelevat asioita viesteillä. Sitten sopivan tilaisuuden tullen alkavat vihjailemaan utelemiaan asioita kaikkien kirjoittajien näkyville. Pitäisikö näitä plussata vai miinustaa ja pitäisikö näihin vastata vai ei. Toiset ne osaa keskustella niin "luottamuksella"
Nyt sä tuot tänne ongelmia jotka on ihmisten kahdenkeskeisiä, mitä noihin vois tai osais sanoo?
- .
Sinulle näyttää olevan.
Ja p...at, enhän edes tee aloituksia. Tuskin monella muullaa. Vaan aina on niitä, jotka ei jostain henkilöstä pidä ja tekevät sitten tikusta asiaa, v...uillakseen.
Mutta tulihan se sieltä, se liekin kuva, ollaan sitä nyt varmaan polleita;) Saisit kiittää meikäläistäkin, peräti viisi (turhaakin turhempaa) kommenttia, aika hyvä prosentti;)Mitä välii, millään plussilla tai miinuksilla.
Naurattaa ne enemmän.
Joskus kun laitan alotuksen, niin jossain vaiheessa tulee kyllästyminen siihen ja toivon että jää vain alas.
Siksi nykyään aloituksia teen paljon vähemmän kun joskus aikasemmin.
Ja kait siksikin että pää on tyhjää täynnä nykyään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1461100- 511092
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601055Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44807Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55788Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo69785Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54735Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54720KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32652