Olen 23 vuotias tyttö, vailla asuntoa. Määräaikainen vuokrani päättyy pian ja tarvitsisin kiireen vilkkaa asunnon. Työpaikkani sijaitsee tampereella, joten asunto olisi hyvä sijaita bussiyhteyksien lähettyvillä. Olen rehellinen ja hyvä vuokralainen, en polta, eikä lemmikkejäkään ole. Tarpeeni on kiireellinen, muuttamaan alkaisin heti :)
ida broms
[email protected]
0404717284
Haluan vuokrata yksiön tampereelta pian.
tasku-raketti
1
388
Vastaukset
- Ariti60
Hei
Luin vasta tänään ilmoituksesi, oletko jo löytänyt asunnon? Minulla on yksiö, 32m2, Lentävänniemessä, hyvän bussiyhteyden päässä. Erilliseen pieneen keittiöön mahtuu pöytä, kph on uusittu joitain vuosia sitten. Laminaattilattia, ei parveketta. Vuokra on 465€/kk, sisältää vesimaksun ja asunto on heti vapaa.Itse olen työn vuoksi Talinnasa, mutta voit ottaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected] tai Suomessa puh. 0400 335535 /Leena tai minuunkin saa puhelimitse yhteyden: 37256474650
Yst.terveisin: Kristiina Valli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527