Olen 23 vuotias tyttö, vailla asuntoa. Määräaikainen vuokrani päättyy pian ja tarvitsisin kiireen vilkkaa asunnon. Työpaikkani sijaitsee tampereella, joten asunto olisi hyvä sijaita bussiyhteyksien lähettyvillä. Olen rehellinen ja hyvä vuokralainen, en polta, eikä lemmikkejäkään ole. Tarpeeni on kiireellinen, muuttamaan alkaisin heti :)
ida broms
[email protected]
0404717284
Haluan vuokrata yksiön tampereelta pian.
tasku-raketti
1
396
Vastaukset
- Ariti60
Hei
Luin vasta tänään ilmoituksesi, oletko jo löytänyt asunnon? Minulla on yksiö, 32m2, Lentävänniemessä, hyvän bussiyhteyden päässä. Erilliseen pieneen keittiöön mahtuu pöytä, kph on uusittu joitain vuosia sitten. Laminaattilattia, ei parveketta. Vuokra on 465€/kk, sisältää vesimaksun ja asunto on heti vapaa.Itse olen työn vuoksi Talinnasa, mutta voit ottaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected] tai Suomessa puh. 0400 335535 /Leena tai minuunkin saa puhelimitse yhteyden: 37256474650
Yst.terveisin: Kristiina Valli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132596Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221267- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2451024Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63924Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41722
- 35719