Olen 23 vuotias tyttö, vailla asuntoa. Määräaikainen vuokrani päättyy pian ja tarvitsisin kiireen vilkkaa asunnon. Työpaikkani sijaitsee tampereella, joten asunto olisi hyvä sijaita bussiyhteyksien lähettyvillä. Olen rehellinen ja hyvä vuokralainen, en polta, eikä lemmikkejäkään ole. Tarpeeni on kiireellinen, muuttamaan alkaisin heti :)
ida broms
[email protected]
0404717284
Haluan vuokrata yksiön tampereelta pian.
tasku-raketti
1
426
Vastaukset
- Ariti60
Hei
Luin vasta tänään ilmoituksesi, oletko jo löytänyt asunnon? Minulla on yksiö, 32m2, Lentävänniemessä, hyvän bussiyhteyden päässä. Erilliseen pieneen keittiöön mahtuu pöytä, kph on uusittu joitain vuosia sitten. Laminaattilattia, ei parveketta. Vuokra on 465€/kk, sisältää vesimaksun ja asunto on heti vapaa.Itse olen työn vuoksi Talinnasa, mutta voit ottaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected] tai Suomessa puh. 0400 335535 /Leena tai minuunkin saa puhelimitse yhteyden: 37256474650
Yst.terveisin: Kristiina Valli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155