Bulgaria ja ikärajat

Girl19

Onko kukaan tietoinen Bulgarian alkoholin anniskelu ja osto ikärajasta? Onko se 16 vai 18? Olen lähdössä matkalle vielä 17-vuotiaan serkkuni kanssa ja ajattelin varmistella asiaa...

12

9827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      jos meinasit että meet bulgariassa baariin tai kauppaan ostamaan alkoholia,niin ei siellä kukaan mitään henkkareita kysele,joka paikasta saa alkoholia ilmat henkkareita,ellei nyt ihan lapsi ole!

    • kesäneiti

      kaupasta pikku-poika, sanoisinko noin 7-8 vuotias osti tupakkaa, eipä siellä kyllä pahemmin välitetä iästä...

      • HIppa

        Juu, siellä minäkin nautin alaikäisenä ekaa kertaa baariin pääsystä ja ekoista drinksuista :)


      • --tyty-
        HIppa kirjoitti:

        Juu, siellä minäkin nautin alaikäisenä ekaa kertaa baariin pääsystä ja ekoista drinksuista :)

        Olen myös lähdössä kesällä sunny beachille ja haluaisin tietää jos jollain olisi hyviä vinkkejä
        1.mihin baareihin kannattaisi mennä?
        2.onko sisäänpääsymaksua?

        kiitoos! :)


      • Sirkkel
        --tyty- kirjoitti:

        Olen myös lähdössä kesällä sunny beachille ja haluaisin tietää jos jollain olisi hyviä vinkkejä
        1.mihin baareihin kannattaisi mennä?
        2.onko sisäänpääsymaksua?

        kiitoos! :)

        Tämä vastaus on jo 2,5 vuotta myöhässä, mutta toivon että tänne joku muukin asiasta kiinnostunut eksyy.

        Vaihtoehtoja menomestoille on monia, annan viiden erilaisen paikan tiedot tähän. Itse tykkäsin.

        The Corner - yökerho
        Paikka jossa on sekä silmänruokaa että kurkunkostuketta. Ilmainen sisäänpääsy, juomat suomalaisittain halpoja mutta paikallisten mielestä törkeästi ylihinnoiteltuja. Teemailtoja (esim. striptease-esitykset)
        Löytyy pääkadulta korkean Kuban Hotelin vierestä (http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/small/587588.jpg)
        ---
        Erotic Bar Relax - nimi kertoo kaiken
        Seksiturismin helmi. Järki käteen kuitenkin. Talon omat prostituoidut, siisti paikka. Käyvät säännöllisesti testeissä. Kadulla maleksivat lajitoverinsa kannattaa kiertää kaukaa, joudut helposti vähintään ryöstetyksi. Pääkadulla pitäisi olla nuori tanskalainen mies jakamassa esittelykuponkeja joissa myös reitti paikan päälle. Sisäänpääsymaksu miehiltä 5 levaa (noin 2€), naiset ilmaiseksi.
        --
        XL - Disco
        Sisäänpääsymaksu, en muista hintoja. Pääasiassa nuorta porukkaa. (jopa 14-vuotiaita, jotka paikallisen lain mukaan ainakin olivat kypsiä yö- ja seksielämämään). Kuban Hotelin yhteydessä.
        --
        Icecube - Klubi
        Muistinkohan nimen oikein.. vähän pääkadusta poiketen. House-musiikkia.
        --
        Hotel Mariner - Baari
        Todella loistava, siisti ja rauhallinen paikka. Halvat juomat ja hyvää seuraa. Ei muita maksuja. Jos haluat jotain tavallisesta poikkeavaa, suosittelen tiedustelemaan portiteerilta tai baarin henkilökunnalta. Älä sekoita Hotel Marinaan.

        ----

        Pääkadulta pääsee todella halvalla polkupyörätakseilla minne vain. Soittavat hyvää housemusiikkia.
        Järki kädessä, niin hyvin menee! 2 litran pullo (6-pack suomessa) keskiolutta "supermarketista" noin 2€.


      • 12+15
        Sirkkel kirjoitti:

        Tämä vastaus on jo 2,5 vuotta myöhässä, mutta toivon että tänne joku muukin asiasta kiinnostunut eksyy.

        Vaihtoehtoja menomestoille on monia, annan viiden erilaisen paikan tiedot tähän. Itse tykkäsin.

        The Corner - yökerho
        Paikka jossa on sekä silmänruokaa että kurkunkostuketta. Ilmainen sisäänpääsy, juomat suomalaisittain halpoja mutta paikallisten mielestä törkeästi ylihinnoiteltuja. Teemailtoja (esim. striptease-esitykset)
        Löytyy pääkadulta korkean Kuban Hotelin vierestä (http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/small/587588.jpg)
        ---
        Erotic Bar Relax - nimi kertoo kaiken
        Seksiturismin helmi. Järki käteen kuitenkin. Talon omat prostituoidut, siisti paikka. Käyvät säännöllisesti testeissä. Kadulla maleksivat lajitoverinsa kannattaa kiertää kaukaa, joudut helposti vähintään ryöstetyksi. Pääkadulla pitäisi olla nuori tanskalainen mies jakamassa esittelykuponkeja joissa myös reitti paikan päälle. Sisäänpääsymaksu miehiltä 5 levaa (noin 2€), naiset ilmaiseksi.
        --
        XL - Disco
        Sisäänpääsymaksu, en muista hintoja. Pääasiassa nuorta porukkaa. (jopa 14-vuotiaita, jotka paikallisen lain mukaan ainakin olivat kypsiä yö- ja seksielämämään). Kuban Hotelin yhteydessä.
        --
        Icecube - Klubi
        Muistinkohan nimen oikein.. vähän pääkadusta poiketen. House-musiikkia.
        --
        Hotel Mariner - Baari
        Todella loistava, siisti ja rauhallinen paikka. Halvat juomat ja hyvää seuraa. Ei muita maksuja. Jos haluat jotain tavallisesta poikkeavaa, suosittelen tiedustelemaan portiteerilta tai baarin henkilökunnalta. Älä sekoita Hotel Marinaan.

        ----

        Pääkadulta pääsee todella halvalla polkupyörätakseilla minne vain. Soittavat hyvää housemusiikkia.
        Järki kädessä, niin hyvin menee! 2 litran pullo (6-pack suomessa) keskiolutta "supermarketista" noin 2€.

        Tosielämän matkustamista Espanjassa. Suomalaiset reissussa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9298826


    • Kyselijä..

      Ajattelin kysyä tälläistä, että onko nuo alkoholin myynti ikärajat tiukentuneet Bulgariassa vai saako 17 vuotias ostaa alkoholia ja tupakkia sekä pääsee kaikkiin diskoihin? Ja jos joku tietää hyviä meno mestoja lisää unny beachiltä niin laittamaan tulemaan vaan ;) Itse olen 17 ja ajattelin lähteä kaverini 22vuotiaan kanssa lomailemaan niin pohdin etten tule hänelle riesaksi jos en pääse sisälle baareihin/ klubeille. Ja jos olisi muitakin hyviä matkailukohteita missä 17 vuotiaana bääsee baareihin niin ilmoitelkaa ilomielin. Kiitos jo vastauksistanne !

    • nipa-1234567

      Olen lähdössä sunny beachille parin ystäväni kanssa elokuussa ja haluaisin tietää hiemän lisää sieltä.... mitkä ovat sunny beachin hyviä meno mestoja nuorille ihmisille 16-20v ja mihin kannattaisi päiväs aikaan suunnata? =)

    • Pappa3

      17-vuotiaan ei tarvitse alkoholia nauttia joten turhaan kyselet ikärajoja

    • Maiju-------

      Juu ei siellä todellakaan kukaan ikää kysele mistään (15-vuotiaana tuli missä vain heiluttua) Juomia saa ihan itse ostettua ja baariin senkun kävelee sisään.
      Kauppakadun varressa muutama todella hyvä baari, nimiä en kyllä valitettavasti enää muista. Ehdottomasti haluan joskus lähteä uudestaan.
      Suosittelen kuitenkin varomaan varkaita, kaveripoika hakattiin ja kaikki paitsi vaatteet vietiin päältä.
      VArovaisuutta vaan niin kaikki menee hyvin, hyvää reissua!

    • helmi

      yhäedelleen sama, alaikäisenä lähdössä täysi-ikäisten kavereiden mukaan ja toki yöelämä ja viihtyminen kiinnostaa :) eihän tähänkään päivään mennessä meno ole muuttunut ikärajojen suhteelta tarkemmaksi.. onko tietoa?

    • Folke West

      Vetäkää urpot vaan sitä kiljua siellä takahikiällä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe