Gaddafilla OLI Helkutisti rahaa...

Eräs Youtuben lähde väittää, että Gaddafi olisi tehnyt ennen kuolemaansa 200 miljardin euron siirron tilitään?
200 ja 9 nollaa?
Ja edes niillä ei tiennyt ostaa itselleen lisää elämää antamalla sitä kansansa ja maansa rakentamiseen.... Tällä kertaa Gaddafin OLISI ehkä voinut pelastaa viisaampi sijoitus.
Mutta tässä osoittautuu todeksi Jeesuksen sana:"Ei kukaan voi rakentaa elämäänsä omaisuuden varaan, oli sitä kuinka paljon tahansa!"
Ja toisaalta pitää mahdollisena myös sitä, että rahalla kuitenkin voi jotain saada:"Ostakaa väärällä rikkaudella ystäviä, jotka ottavat teidä IÄSIIN ASUNTOIHIN, sen jälkeen kun tuota rikkauta ei ole!"
Äijä osasi säästää, mutta valitettavasti ei osannut tehdä kasvonsa pelastavaa siirtoa, vain omalta kansaltaan hän olisi voinut sen ostaa....
Tuonkin hamstraamisen takia suuri osa kansastaaan Gaddafia vihasi, mutta miksi ei äijä pelastanut kasovjaan maailman ja oman kansansa silmissä ja antanut niitä manieja hänet voittaneet kapinallishallituksen käyttöön? Loppun asti halusi äijä vissiin kostaa, ja jopa omalle kansalleen: "Not wise!"
Ilmeisesti äijä oli kuitenkin perin juurin omistautumut "rahan ja mammonan jumalille", ja joutui nekin rahat pistämään jonkun turhan ahneen instranssin ja pankin käyttöön?
Gaddafin myös mainitaan anoneen armoa surmaajiltaan, mutta mitä se auttaa, jos oli itse EDES YHDEN syyttömän joskus surmannut oikeudettomasti, ei Gadu ollut edes yhtä sellaista arvokkaampi! Jos olisi uhrannut, emmekä todellisuudessa vielä tiedä, minne ne rahat meni, olisi ehkä äijä selvinnyt vielä voittajana muutaman vuoden elämään, ja tekemään parannsusta, sellaista mahdollisutta Gadu ei osannut itselleen ostaa - vai osasiko, mitä luulette?

Äijän kuolemasta ei taideta vieläkään olla täysin varmoja?
Olisko äijä pelastanut jos olisi anonut armoa Jeesukselta, taivaan edelleenkin elävältä kuninkaalta, EIKÄ jolktakin tappohullulta amerikkalaiselta, ja omalta itsnesä näköiseltä kansaltaan? En pidä Gaddafia teloittanutta henkilöä kuitenkaan sankarina, pidättekö te?

4

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aukino

      Sori 200 mrd DOLLARIN, mutta eurolla ja dollarillahan on melkein sama kurssi....

      • Aukino

        En pidä kuitenkaan edes tavallisten suomalaisten talouspolittiikkaa paljoa viisampaana.... Sellaisetkin ihmiset jotka jotain tuottoa tekevät yhteiskunnalle, kuitenkin piffafat itselleen enemmän kuin mitä työnsä tuottaa. Todisteena tästä VALTION jatkuva vekkaantuminen.... Sen vuoksi en häpeä kovin paljon edes omaa mielenterveys yhteisöäni, jossa ihmiset saavat tarkalleen vain sen rahamäärän, mikä menee jatuvaan elättelyymme... No, mulla on myös äitin perintö, ja tein pitkästä aikaa viisaan päätöksn, kun päätin lopettaa tupakoinniin, joka kuukaudessa polttaa rahaa savuna ilmaan melkein sata euroa, jos ostaa sätkiä. Se oli minultakin HULLUA rahan käyttöä, mutta olen itsekin siitä viisastumassa... Minuilla jää rahaa kuukaudessa, kun kaikki tavalliset laskut vähentää, noin 330 euroa, tosin siitäkin menee muihin laskuihin, mm. nettimaksuihin ja lehtitilauksiin yli 100 euroa. Kaveritkin mula jatkuvasti lainaavat, koska tilini ei ihan absoluutiisen nolla ole enää kuukvauden maksujen jälkeen, vaan hiukan yli.


      • Aukino
        Aukino kirjoitti:

        En pidä kuitenkaan edes tavallisten suomalaisten talouspolittiikkaa paljoa viisampaana.... Sellaisetkin ihmiset jotka jotain tuottoa tekevät yhteiskunnalle, kuitenkin piffafat itselleen enemmän kuin mitä työnsä tuottaa. Todisteena tästä VALTION jatkuva vekkaantuminen.... Sen vuoksi en häpeä kovin paljon edes omaa mielenterveys yhteisöäni, jossa ihmiset saavat tarkalleen vain sen rahamäärän, mikä menee jatuvaan elättelyymme... No, mulla on myös äitin perintö, ja tein pitkästä aikaa viisaan päätöksn, kun päätin lopettaa tupakoinniin, joka kuukaudessa polttaa rahaa savuna ilmaan melkein sata euroa, jos ostaa sätkiä. Se oli minultakin HULLUA rahan käyttöä, mutta olen itsekin siitä viisastumassa... Minuilla jää rahaa kuukaudessa, kun kaikki tavalliset laskut vähentää, noin 330 euroa, tosin siitäkin menee muihin laskuihin, mm. nettimaksuihin ja lehtitilauksiin yli 100 euroa. Kaveritkin mula jatkuvasti lainaavat, koska tilini ei ihan absoluutiisen nolla ole enää kuukvauden maksujen jälkeen, vaan hiukan yli.

        Mutta niinkuin voitte päätellä, ei nykyisillä tuloillani ole KOSKAAN mahdollista edes haaveilla mistään perheen perustamisesta, vaikka saisikin jonkun naisen itsestään kiinnostumaan. "Ihmisen pitää tutkia itseään, naimakaippojen kynnyksellä, ettei siitä ja syynytä lapsiaan katkeraan köyhyyteen".
        Minulla pieni oljenkrosi mammonan silmissä riikkaampaan elämään siinä, että saisiin yliopisto-opintoni suoritettua, jotka ovat menossa kaiken aikaa, mutta eipä minillakaan ole hellpoa uskoa ja motivoitua edes siitä.
        En kuitenkaan ole tyytymätön elämään, minilla on ihan normaalin ihmisen elintasoa, on tietokoneet, stereot ja televisio, joskaan ei autoa, ja sieluani en ole vielä kadottanut "mmanonan ja rahan epäjumalille". Myös OMAN uskontomme silmissä on PELASTUMISENI Taivaaseen varma, sillä olen antanut elämäni Jeesukselle, oletko sinä? Taivaaseen ja sen asuinsijoille, koska oma planeettmme ei välttämättä enää kauan voi tuottaa elämää...

        Ne jotka Helvettiin joutuvat, saavat jäädä planetallemme, ja se muuttuu joskus uudestaan magmahelvetiksi, mutta siinä vaiheessa olennot maan päällä ovat jonkinalsia pelkästä lämmöstä energiansa saavia kyborgeja, ja elävät kauheaa elämäänsä niissäkin oloissa melko kauan....


      • Pakstori
        Aukino kirjoitti:

        Mutta niinkuin voitte päätellä, ei nykyisillä tuloillani ole KOSKAAN mahdollista edes haaveilla mistään perheen perustamisesta, vaikka saisikin jonkun naisen itsestään kiinnostumaan. "Ihmisen pitää tutkia itseään, naimakaippojen kynnyksellä, ettei siitä ja syynytä lapsiaan katkeraan köyhyyteen".
        Minulla pieni oljenkrosi mammonan silmissä riikkaampaan elämään siinä, että saisiin yliopisto-opintoni suoritettua, jotka ovat menossa kaiken aikaa, mutta eipä minillakaan ole hellpoa uskoa ja motivoitua edes siitä.
        En kuitenkaan ole tyytymätön elämään, minilla on ihan normaalin ihmisen elintasoa, on tietokoneet, stereot ja televisio, joskaan ei autoa, ja sieluani en ole vielä kadottanut "mmanonan ja rahan epäjumalille". Myös OMAN uskontomme silmissä on PELASTUMISENI Taivaaseen varma, sillä olen antanut elämäni Jeesukselle, oletko sinä? Taivaaseen ja sen asuinsijoille, koska oma planeettmme ei välttämättä enää kauan voi tuottaa elämää...

        Ne jotka Helvettiin joutuvat, saavat jäädä planetallemme, ja se muuttuu joskus uudestaan magmahelvetiksi, mutta siinä vaiheessa olennot maan päällä ovat jonkinalsia pelkästä lämmöstä energiansa saavia kyborgeja, ja elävät kauheaa elämäänsä niissäkin oloissa melko kauan....

        Sori, kirjoitusvirheiden takia. AINA ei tosin kirjoitusvirhjeetkään ole huonoa ilmaisua, koska niistä voi saada tunneturskeita, jotka jollain tavalla tukevatkin kirjoitettua tekstiä, mutta silloin pitää lukevan ihmisen tarpeeksi nopeasti korjata selkeästi väärin kirjoitettu sana. Älkää juuttuko lilllukanvarsiin, eli kirjoitusvirheisiin, niitä tekevät muutkin kuin minä näilläkin palstoilla melko paljon...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe