Gaddafilla OLI Helkutisti rahaa...

Eräs Youtuben lähde väittää, että Gaddafi olisi tehnyt ennen kuolemaansa 200 miljardin euron siirron tilitään?
200 ja 9 nollaa?
Ja edes niillä ei tiennyt ostaa itselleen lisää elämää antamalla sitä kansansa ja maansa rakentamiseen.... Tällä kertaa Gaddafin OLISI ehkä voinut pelastaa viisaampi sijoitus.
Mutta tässä osoittautuu todeksi Jeesuksen sana:"Ei kukaan voi rakentaa elämäänsä omaisuuden varaan, oli sitä kuinka paljon tahansa!"
Ja toisaalta pitää mahdollisena myös sitä, että rahalla kuitenkin voi jotain saada:"Ostakaa väärällä rikkaudella ystäviä, jotka ottavat teidä IÄSIIN ASUNTOIHIN, sen jälkeen kun tuota rikkauta ei ole!"
Äijä osasi säästää, mutta valitettavasti ei osannut tehdä kasvonsa pelastavaa siirtoa, vain omalta kansaltaan hän olisi voinut sen ostaa....
Tuonkin hamstraamisen takia suuri osa kansastaaan Gaddafia vihasi, mutta miksi ei äijä pelastanut kasovjaan maailman ja oman kansansa silmissä ja antanut niitä manieja hänet voittaneet kapinallishallituksen käyttöön? Loppun asti halusi äijä vissiin kostaa, ja jopa omalle kansalleen: "Not wise!"
Ilmeisesti äijä oli kuitenkin perin juurin omistautumut "rahan ja mammonan jumalille", ja joutui nekin rahat pistämään jonkun turhan ahneen instranssin ja pankin käyttöön?
Gaddafin myös mainitaan anoneen armoa surmaajiltaan, mutta mitä se auttaa, jos oli itse EDES YHDEN syyttömän joskus surmannut oikeudettomasti, ei Gadu ollut edes yhtä sellaista arvokkaampi! Jos olisi uhrannut, emmekä todellisuudessa vielä tiedä, minne ne rahat meni, olisi ehkä äijä selvinnyt vielä voittajana muutaman vuoden elämään, ja tekemään parannsusta, sellaista mahdollisutta Gadu ei osannut itselleen ostaa - vai osasiko, mitä luulette?

Äijän kuolemasta ei taideta vieläkään olla täysin varmoja?
Olisko äijä pelastanut jos olisi anonut armoa Jeesukselta, taivaan edelleenkin elävältä kuninkaalta, EIKÄ jolktakin tappohullulta amerikkalaiselta, ja omalta itsnesä näköiseltä kansaltaan? En pidä Gaddafia teloittanutta henkilöä kuitenkaan sankarina, pidättekö te?

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aukino

Sori 200 mrd DOLLARIN, mutta eurolla ja dollarillahan on melkein sama kurssi....

• Aukino

En pidä kuitenkaan edes tavallisten suomalaisten talouspolittiikkaa paljoa viisampaana.... Sellaisetkin ihmiset jotka jotain tuottoa tekevät yhteiskunnalle, kuitenkin piffafat itselleen enemmän kuin mitä työnsä tuottaa. Todisteena tästä VALTION jatkuva vekkaantuminen.... Sen vuoksi en häpeä kovin paljon edes omaa mielenterveys yhteisöäni, jossa ihmiset saavat tarkalleen vain sen rahamäärän, mikä menee jatuvaan elättelyymme... No, mulla on myös äitin perintö, ja tein pitkästä aikaa viisaan päätöksn, kun päätin lopettaa tupakoinniin, joka kuukaudessa polttaa rahaa savuna ilmaan melkein sata euroa, jos ostaa sätkiä. Se oli minultakin HULLUA rahan käyttöä, mutta olen itsekin siitä viisastumassa... Minuilla jää rahaa kuukaudessa, kun kaikki tavalliset laskut vähentää, noin 330 euroa, tosin siitäkin menee muihin laskuihin, mm. nettimaksuihin ja lehtitilauksiin yli 100 euroa. Kaveritkin mula jatkuvasti lainaavat, koska tilini ei ihan absoluutiisen nolla ole enää kuukvauden maksujen jälkeen, vaan hiukan yli.

• Aukino
        Aukino kirjoitti:

En pidä kuitenkaan edes tavallisten suomalaisten talouspolittiikkaa paljoa viisampaana.... Sellaisetkin ihmiset jotka jotain tuottoa tekevät yhteiskunnalle, kuitenkin piffafat itselleen enemmän kuin mitä työnsä tuottaa. Todisteena tästä VALTION jatkuva vekkaantuminen.... Sen vuoksi en häpeä kovin paljon edes omaa mielenterveys yhteisöäni, jossa ihmiset saavat tarkalleen vain sen rahamäärän, mikä menee jatuvaan elättelyymme... No, mulla on myös äitin perintö, ja tein pitkästä aikaa viisaan päätöksn, kun päätin lopettaa tupakoinniin, joka kuukaudessa polttaa rahaa savuna ilmaan melkein sata euroa, jos ostaa sätkiä. Se oli minultakin HULLUA rahan käyttöä, mutta olen itsekin siitä viisastumassa... Minuilla jää rahaa kuukaudessa, kun kaikki tavalliset laskut vähentää, noin 330 euroa, tosin siitäkin menee muihin laskuihin, mm. nettimaksuihin ja lehtitilauksiin yli 100 euroa. Kaveritkin mula jatkuvasti lainaavat, koska tilini ei ihan absoluutiisen nolla ole enää kuukvauden maksujen jälkeen, vaan hiukan yli.

Mutta niinkuin voitte päätellä, ei nykyisillä tuloillani ole KOSKAAN mahdollista edes haaveilla mistään perheen perustamisesta, vaikka saisikin jonkun naisen itsestään kiinnostumaan. "Ihmisen pitää tutkia itseään, naimakaippojen kynnyksellä, ettei siitä ja syynytä lapsiaan katkeraan köyhyyteen".
        Minulla pieni oljenkrosi mammonan silmissä riikkaampaan elämään siinä, että saisiin yliopisto-opintoni suoritettua, jotka ovat menossa kaiken aikaa, mutta eipä minillakaan ole hellpoa uskoa ja motivoitua edes siitä.
        En kuitenkaan ole tyytymätön elämään, minilla on ihan normaalin ihmisen elintasoa, on tietokoneet, stereot ja televisio, joskaan ei autoa, ja sieluani en ole vielä kadottanut "mmanonan ja rahan epäjumalille". Myös OMAN uskontomme silmissä on PELASTUMISENI Taivaaseen varma, sillä olen antanut elämäni Jeesukselle, oletko sinä? Taivaaseen ja sen asuinsijoille, koska oma planeettmme ei välttämättä enää kauan voi tuottaa elämää...

Ne jotka Helvettiin joutuvat, saavat jäädä planetallemme, ja se muuttuu joskus uudestaan magmahelvetiksi, mutta siinä vaiheessa olennot maan päällä ovat jonkinalsia pelkästä lämmöstä energiansa saavia kyborgeja, ja elävät kauheaa elämäänsä niissäkin oloissa melko kauan....

• Pakstori
        Aukino kirjoitti:

Mutta niinkuin voitte päätellä, ei nykyisillä tuloillani ole KOSKAAN mahdollista edes haaveilla mistään perheen perustamisesta, vaikka saisikin jonkun naisen itsestään kiinnostumaan. "Ihmisen pitää tutkia itseään, naimakaippojen kynnyksellä, ettei siitä ja syynytä lapsiaan katkeraan köyhyyteen".
        Minulla pieni oljenkrosi mammonan silmissä riikkaampaan elämään siinä, että saisiin yliopisto-opintoni suoritettua, jotka ovat menossa kaiken aikaa, mutta eipä minillakaan ole hellpoa uskoa ja motivoitua edes siitä.
        En kuitenkaan ole tyytymätön elämään, minilla on ihan normaalin ihmisen elintasoa, on tietokoneet, stereot ja televisio, joskaan ei autoa, ja sieluani en ole vielä kadottanut "mmanonan ja rahan epäjumalille". Myös OMAN uskontomme silmissä on PELASTUMISENI Taivaaseen varma, sillä olen antanut elämäni Jeesukselle, oletko sinä? Taivaaseen ja sen asuinsijoille, koska oma planeettmme ei välttämättä enää kauan voi tuottaa elämää...

Ne jotka Helvettiin joutuvat, saavat jäädä planetallemme, ja se muuttuu joskus uudestaan magmahelvetiksi, mutta siinä vaiheessa olennot maan päällä ovat jonkinalsia pelkästä lämmöstä energiansa saavia kyborgeja, ja elävät kauheaa elämäänsä niissäkin oloissa melko kauan....

Sori, kirjoitusvirheiden takia. AINA ei tosin kirjoitusvirhjeetkään ole huonoa ilmaisua, koska niistä voi saada tunneturskeita, jotka jollain tavalla tukevatkin kirjoitettua tekstiä, mutta silloin pitää lukevan ihmisen tarpeeksi nopeasti korjata selkeästi väärin kirjoitettu sana. Älkää juuttuko lilllukanvarsiin, eli kirjoitusvirheisiin, niitä tekevät muutkin kuin minä näilläkin palstoilla melko paljon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10351
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      219
      2034
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1853
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1110
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1084
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      919
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      76
      918
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      862
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      843
    Aihe