Kalastajanarsistit

Tuli jostain vastausketjusta mieleeni vanha juttu tuosta narsistien koukusta, siitä kuuluisasta.

Olisi kiva kerätä ajatuksia myös siitä, että missä se koukun tarttumapinta on ?
Mikä siinä koukun päässä on (ei kait vain pelkkä mato riitä ;) ) että sillä saa aina saalista ?
Jopa vastentahtoisen saaliin jolla ei ole enää nälkä.

Ei kukaan tule elämääsi tai takaisin elämääsi vasten tahtoasi jopa kymmeniä tai satoja kertoja, vaikka tästä sanotaankin aina niin : se luikerteli takaisin taas ja tyyliin pelkään koska seuraavan kerran jälleen....

Mikä on se nappi mitä hän sinussa painaa (itsetutkiskelun paikka) ?

Imartelu ?
Tunne että olenkin tärkeä koska hän aina palaa Minun luokseni ?
Yksinäisyys ?
Toipumattomuus ?
Epätoivo ?
Toive toisen muuttamisesta ?
Sinisilmäisyys ?
Jotain pelkoja ?
Toive että hän sittenkin rakastaisi, tajuaisi mitä menetti ?
Seksi ?
Raha ?
Seura ?

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.B.

      Mussa ei taida olla enää nappeja mitä painella :D

      • *klik*

        Tuntuiko missään =) ?


      • M.B.
        lynett kirjoitti:

        *klik*

        Tuntuiko missään =) ?

        Kas. Napitit nepparini. Kiitos!! :D


    • Imartelu, tunne siitä, että olen tärkeä, yksinäisyys, epätoivo, sinisilmäisyys, ne pelot, seksi, älykäs seura ... sitten on jokin, joka on niin syvällä minussa, etten saa siitä kiinni, vaikka kuinka yritän ... sääli veljeäni kohtaan? ... se on se koukku.

      • Siinä on minun narsismini.


    • xcch

      "Tuli jostain vastausketjusta mieleeni vanha juttu tuosta narsistien koukusta, siitä kuuluisasta.

      Samoja koukkuja kuin kuka tahansa ihminen käyttää, narsitilla ne on vain hiotumpia.

      Suurimalla osalla on tarve perustaa parisuhde, se on normaalia ja tätä normaalia tarvetta narsisti käyttää hyödyksi.

      Olen ajatellut että miksi monenet menevät narsun ansaan. Se johtuu siitä että narsu on 100% suhteen kannalla ilman mitään epäilyksen häivääkään. Tavallinen etenee varovaisesti ja katsoo minkälainen toinen on ennekuin sitoutuu.

      No miksi sitten ei etene varovaisesti narsistin tapauksessa, kun ei tiedä nph ihmisistä mitään ja toiseksi kun näkee että toinen on vakuuttunut heidän yhteen sopivuudesta, niin alkaa luottamaan toiseen eikä itsekkään näe suhteelle mitään estettä, vaikka joku varoituksen ääni päässä asian kiireellisen luonteen vuoksi voi soida.

    • Minkä vuoksi sinä olet kimpassa nykyisen naisesi kanssa?

      • Minkä vuoksi xcch et vain yksinkertaisesti vaihda parempaan lähteeseen?


    • tänään ero :)

      Kaikki muut mainitsemasi napit löytyvät minusta paitsi rahanappi. Lisäksi on hellyys- ja läheisyysnappi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe