Jos sisaresi haluaisi seksiä kanssasi, eikä kukaan ulkopuolinen saisi tietää, suostuisitko?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 24
Vanhimmat
Halutkoon vaan!
Eihän sitä tarvitse kieltää.
Minä sitävastoin en halua ja sekin pitää sietää.
Eikä kukaan ulkopuolinen saisi tietää.
Mutta eihän tämä liity kreationismiin... Liittyypäs !!!!
Nimittäin, kenen kanssa ne Aatamin ja Eevan pojat seksiä harrastivatkaan?
Eiköhän kyseessä kuitenkin ollut Aatamista alkaen jonkinlainen keinohedelmöitys. Ehkä erilaisia siittiöitä ja munasoluja oli aluksi miljoonia; riittävästi useille sukupolville.
Varmaankin kamelien, päätellen siitä innosta millä kreationistit pauhaavat niistä!
Koska a. ja SamiA eivät ole vielä sanoneet mitään, aihe ilmeisesti kiihottaa heitä vähemmän kuin homous ja abortit.
Suostuisin.
Ihan ookoo,Raamatussa insestiä viljellään eli sukurutsa siltäosin sallittu.
Näin se on nähtävä.
Toki suostuisin. Sisareni on erittäin kaunis ja viehättävä.
Nikkivoroilmoitus.
Avauksen kysymys oli mielestäni virheellinen. Hyvää seksiä ei synny siitä, että toinen haluaa ja toinen suostuu. Sisarta ei minulla muuten ole.
Käännetäänpä kysymystä. Entä jos vanhempasi haluaisivat harrastaa seksiä kanssasi? Suostuisitko, kieltäytyisitkö?
Kieltäyisin; vainajien kanssa ei ole tapana harrastaa seksiä. Ja muutenkin.
Tämä palstakaan ei muuten ole seksipalsta, jos et ole huomannut.
Evokkien sairas mielikuvitusmaailma sukurutsauksineen iski jälleen. Nytpähän sitten tiedetään millaisen porukan kanssa ollaan tekemisissä.
Sinäkö olet harrastanut ja nyt alkoi omatunto kalvaa?
> Evokkien sairas mielikuvitusmaailma sukurutsauksineen iski jälleen.
> Nytpähän sitten tiedetään millaisen porukan kanssa ollaan tekemisissä.
> Sinäkö olet harrastanut ja nyt alkoi omatunto kalvaa?
Teet puutteellisesta aineistosta hätiköityjä johtopäätöksiä; ettet vain ole kreationisti. Eihän aloitukseni ole yhtään sen kummempi kuin a:n ja SamiA:n homo- ja aborttifantasiat.
>Kyllä sinä kissa olet pervo.
Kissa, sinä ryvet ja elät saastassa. Tuoko on tasosi ja päivittäisen pohdintasi aihe, että mitenkähän tässä pääsisin siskoani kiksauttamaan.
Olet eläinten tasolla.
> Kissa, sinä ryvet ja elät saastassa. Tuoko on tasosi ja päivittäisen
> pohdintasi aihe, että mitenkähän tässä pääsisin siskoani kiksauttamaan.
Teet puutteellisesta aineistosta hätiköityjä johtopäätöksiä. Eihän aloitukseni ole yhtään sen kummempi kuin a:n ja SamiA:n homo- ja aborttifantasiat.
> Olet eläinten tasolla.
Etkö tiedä että kissa on eläin? Taidat olla kreationisti.
Todennäköisesti en. Pidämme toisistamme, on luontevaa halata kun muutaman kerran vuodessa tavataan, mutta ajatus seksistä hänen kanssaan tuntuu vieraalta.
Kyllä, ja vieläpä naapurin.kissan suostumuksella.
(Ei, turha sanoa mitään, a. En loukkaannu.)
hiski: kannattaa varoa kuitenkin, ettei lapsia pääse syntymään. lähisukulaisten keskenään hankkimat lapset ovat yleensä pahasti "vammaisia".
Oletko sinä itse se sisar, joka tahtoo? Evokille sekin sopisi.
Et vastannut aloituksen kysymykseen. Taidat olla kreationisti.
Kattiketale on sellainen sukurutsari että tahtoisi sisartaan mutta koettaa naamioida himoilunsa teennäisovelan kysymyksen muotoon. Toivottavasti sisaresi kestää sinun likaisen painostuksesi eikä alistu eläimellisyyksiisi. Olet tyypillinen evo, mitä sen väliä eläimiä kun tässä ollaan. Eivät eläimetkään sukulaisuutta kysele.
Sisarfantasiat ovat kuitenkin yleisempiä ja varmaankin terveempiä kuin tiedätte-kyllä-kenen-kahden abortti- ja raiskausfantasiat.