Miten kuuluisi ruokkia, kun akvaariossa on ainoastaan yksi partamonni? Mitä ruokaa ja monestiko?
Yhden monnin ruokinta?
5
3956
Vastaukset
- ruokalista!
Partikselle kasvisruokatabletti (esim. Tetran plecoMin, Tetran wafer tai JBL.n vihertabletti) kerran vuorokaudessa, mieluusti illalla kun akvaarivalot ovat sammuneet. Tuo kala kun on yöelämöijä:) Jos partiksesi on vielä poikanen, sille riittää todennäköisesti puolikaskin tabletti (tai kolmasosa, vähän tabun koosta riippuen). Kasvavalle kalalle ruokaa voi antaa kahdestikin/vrk vähän kerrallaan, partikselle vaikka tabletin murunen illalla ja aamulla ennen valojen syttymistä. Lisäksi kannattaa ilahduttaa partista välillä esim. kesäkurpitsan palalla (pese hyvin!), kuoritulla herneellä tai salaatin lehdellä, koska partis on pääosin kasvissyöjä ja tarvitsee kuituja voidakseen hyvin.
- MonniPonni
Kiitos tiedoista!:)
- monni
minulla on 1 parta monni ja minä olen syötanyt puolikkaan tabletin päivässä pitääkö tämä pleco min sulattaa vedessä tai pudotta tabletti vaan
- ;))
Pudottaa vain. Partamonneille muuten suurta herkkua ovat erilaiset vihannekset, kuten kurkku ja kesäkurpitsa. Laita vaikka lusikka läpi ja heitä akvaarioon ja monnin syötyä tarpeekseen nosta lusikka ja kurkun jämät akvaariosta. Vaihtelu virkistää kalojakin ;)
- Partaimumonni
Minulla on akvaariossani 9 sukukypsää partamonnia ja muutama pienempi montako levätablettia niille on lielesatänne hyvä antaa vuorokaudessa rehellisiä vastauksia kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4733535Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi292903SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1472724Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872185Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1882039- 1581984
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141924- 991754
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi491531Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361460