Miten kuuluisi ruokkia, kun akvaariossa on ainoastaan yksi partamonni? Mitä ruokaa ja monestiko?
Vastaukset 5
- ruokalista!
Partikselle kasvisruokatabletti (esim. Tetran plecoMin, Tetran wafer tai JBL.n vihertabletti) kerran vuorokaudessa, mieluusti illalla kun akvaarivalot ovat sammuneet. Tuo kala kun on yöelämöijä:) Jos partiksesi on vielä poikanen, sille riittää todennäköisesti puolikaskin tabletti (tai kolmasosa, vähän tabun koosta riippuen). Kasvavalle kalalle ruokaa voi antaa kahdestikin/vrk vähän kerrallaan, partikselle vaikka tabletin murunen illalla ja aamulla ennen valojen syttymistä. Lisäksi kannattaa ilahduttaa partista välillä esim. kesäkurpitsan palalla (pese hyvin!), kuoritulla herneellä tai salaatin lehdellä, koska partis on pääosin kasvissyöjä ja tarvitsee kuituja voidakseen hyvin.
- MonniPonni
Kiitos tiedoista!:)
- monni
minulla on 1 parta monni ja minä olen syötanyt puolikkaan tabletin päivässä pitääkö tämä pleco min sulattaa vedessä tai pudotta tabletti vaan
- ;))
Pudottaa vain. Partamonneille muuten suurta herkkua ovat erilaiset vihannekset, kuten kurkku ja kesäkurpitsa. Laita vaikka lusikka läpi ja heitä akvaarioon ja monnin syötyä tarpeekseen nosta lusikka ja kurkun jämät akvaariosta. Vaihtelu virkistää kalojakin ;)
- Partaimumonni
Minulla on akvaariossani 9 sukukypsää partamonnia ja muutama pienempi montako levätablettia niille on lielesatänne hyvä antaa vuorokaudessa rehellisiä vastauksia kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.129684Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678- 44659
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l182546