Espoon bluesista tulee ensimmäinen suomessa pelaava KHL seura. Mukaan tulee kaksi venäläistä sijoittajaa. Näillä eväillä saadaan suomeen mielenkiintoinen liitoskohta maailman 2 suosituimpaan liigaan. Seurassa tulee pelaamaan jatkossakin espoolaisia pelaaja mutta osa rungosta tulee olemaan muistamaista.
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä maailmanhuippuja ja muita KHL suomalaispelaajia espoossa. Katsojia KHL otteluihin olisi huimasti enemmän kuin nykyiseen sm-liigaan.
Blues liittyy KHL ensi kautena
Inzider
5
267
Vastaukset
- 16+7
KHL yhteyttä mäkin veikkaan Salonojan myynti juttujen taustaksi. tosin ei ole varmaa kiinostaako suomalaista kiekko yleisöä KHL. Nähtäväksi jää.
- Blues myyntiin
vaikka pelaaja kerrallaan...
- , ölp
vitut liity
- PETRI MATIKAINEN
NYT KUN PETRI MATIKAINEN SIIRTYY KHL,ÄÄN NIIN HALUAA SELVÄSTI ISTUA VENÄLÄISTEN PÄÄN PÄÄLLÄ JA MÖREÄLLÄ ÄÄNELLÄ SANOA: "PERSEREIKÄÄ" ETTEI JOUTUISI MEDIAN VALOKEIKAAN KUN ESITTÄÄ OLEVANSA IHAN SURKEA PERSEMIES. ELI IHAN TÄYTTÄ HELVETTIÄ. TOSIN MATIKAINEN ON YMPÄRILEIKKAAMATON ELI HALUAISI MYÖS IMETTÄÄ BLUESPELAAJIA KYRVÄLLÄNSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423