Pahalta se näyttää, 2 hyvää maalivahtia ja kentät toimii vitun hyvin. Vittuku se toinen moke on raumalainen. Kehitän negatiivista energiaa et se hajottaa paikat,
Vastaukset 3
- 7+14
Lukko on kirottu paskaseura, hyvä et Raanta lähti pois. Ei se Lukos olis tollai torjunu. No Ässät on aina kakkosvaihto jos Lukko ei pärjää. paskaa sekin seura on saanu vuosien mittaa kärsiä. Se vaan on hankala niellä että mikää muu seura ei oo nii epäonninen paska ku Lukko. Ensin lähti Vihanen ja nappas KHL kullan ja sen Toisen. Ny lähti yleisön viihdyttäjä yhdessä Petruzalekin kanssa. Toinen niistä johtaa maalivahtipörssiä ja toinen KHL pistepörssiä. Shit happens again and again.
- Juha8222222
Yleensä kutsumalla jotain vitsiksi ei ole mukavaa eikä oikein.
Tajuatko nainen??? et taida tajuta edes vaikka olet niin älykäs vai?- Heh...
Siinä on sitä juopuneen tajunnanvirtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3301316- 1061102
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70633
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627