Omaiset varokaa Kotilinnasäätiötä

Muistoja häipyy

Jos sukulaisenne kuolee vanhusten talossa,niin kannattaa itse tyhjentää sukulaisen asunto ihan itse.
Kotilinnasäätiön kautta ei kannata tilata ainakaan irtaimiston tyhjennys palvelua,sillä sen tyhjentämisen aikana häipyy irtaimistoa suoraan sanoen varkaille.
Näin kävi ainakin meidän kohdallamme,omaisemme kuoli tänä vuonna ja olimme sitten tilanneet tämän palvelun sillä helpompaa läheisille.
Asunnon tyhjennys oli tehty sillain etteivät olleet saaneet tyhjentäjät vielä edes lupa lappua tavaroiden siirtämiseen ja ne olis siirretty siirron aikana hävisi tunetiden arvoista tavaraa.
Laskutus pilvissä.
Joten älkää ottako sitä palvelua ikinään jos on yksin elänyt omainen kyseessä siinä asunnon tyhjennys palvelu miehet ovat VARAKAITA.

13

4444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkähän on

Niin mitenkähän mahtaa tämäkin asia mennä todellisuudessa että tavarat mukamas tuosta vaan häipyneet,kyllä se niin menee jos ottaa yhteyttä ja sopii niin ei tavarat mihinkää katoa.
      Tunnearvot on aivan eri asia kuin nykyinen käypä arvo.

• Muistoja häipyy

Niin ne vaan katosivat,laittoivat tyhjentäjät tavarat tuulettumaan käytävään,ennen kuin olivat lupa lavun saanneet,sen tietää jopa virkavalta.
      Takuulla laittavat varastetut tavarat kirpputoreille myyntiin.
      Oli muuten auton avaimiakin käytetty ja viety autosta soitin myös joten niiden piikkiin meni.

• Anonyymi
        UUSI

pitää paikkansa ruumiita makuutetaan asunnoissa viikkoja haisevat kämpät koko kotilinna säätiö pitäs lakkauttaa joka puolella tamperetta ja kourutalatankadulla asunnot varastot varkaita joista kerättiin listaa tälle jehulle atanas tämä huijari ei välitä kun suomen etuuksista kuten muutkin elätit huijari koijari koko ukko porukkansa kanssa.

• URPUTTAJA +++++++++

Itte tilasit palvelun

• Muistoja häipyy

Itse en kyllä sitä tilannut,vaan sisarukseni,mutta olisitkos itse mennyt jos vanhempasi olisi ollut monta päivää kuoleena yksin asunnossa,mitetsippäs sitä ennen kuin suutas soittajat senkin urputtaja.

• H.L. Tre
        Muistoja häipyy kirjoitti:

Itse en kyllä sitä tilannut,vaan sisarukseni,mutta olisitkos itse mennyt jos vanhempasi olisi ollut monta päivää kuoleena yksin asunnossa,mitetsippäs sitä ennen kuin suutas soittajat senkin urputtaja.

Ymmärrän sinua hyvin. Tiedän sen etovan "tuoksun", joka asunnossa edelleen leijailee, kun ihminen on menehtynyt esim.viikkoa aikaisemmin....
        Osanottoni suruusi...

• Muistoja häipyy
        H.L. Tre kirjoitti:

Ymmärrän sinua hyvin. Tiedän sen etovan "tuoksun", joka asunnossa edelleen leijailee, kun ihminen on menehtynyt esim.viikkoa aikaisemmin....
        Osanottoni suruusi...

Kiitos osanotosta.
        Toivottavasti muut ottavat opikseen ettei kannata kyseisestä paikasta tilata sitä palvelua.
        Joillakin on rahan kiillot silmissä ja käyttävät hyödyksi omaisia.
        Varkaita kun on joka puolella myös tälläsellä alalla.

• 30

Haista paska!
        Sinä olet luultavasti se roisto joka tampereella liikkuu tällä hetkellä.

• kovia syytöksiä

Julkisesti kirjoitat kovia syytöksiä varkaudesta toivoa sopii että olet oikeassa,eihän nämä henkilöt jotka tyhjentävät asunnon voi kauheen pitkää aikaa odotella että koskahan omaiset sattuisi tuleen.No aloitukseen sen verran että soititteko paikan päälle asiasta.Jos asia niin mennyt että omaisia ei näy......mikä muu vaihtoehto tuossa tapauksessa sitten on.

• Muistoja häipyy

Kyseiset asunnon tyhjentäjät eivät olleet edes saanneet lupa lappuua vielä sillon tyhjentää asuntoa,sen tietää jopa viranomaiset.
        Opetus kaikille tosta ettei muille käy samalla lailla.

• no sitten.
        Muistoja häipyy kirjoitti:

Kyseiset asunnon tyhjentäjät eivät olleet edes saanneet lupa lappuua vielä sillon tyhjentää asuntoa,sen tietää jopa viranomaiset.
        Opetus kaikille tosta ettei muille käy samalla lailla.

Niin jos viranomaiset tietää niin sitten kirjoituksesi oikeutettu.

• Anonyymi
      UUSI

tämä atanas muka vanhusten asioita ja muiden ajamassa paskan marjat asuntoja antavat kovasen kanssa suosikeillensa kuten amurista naisille jotka atanasta miellyttää

• Anonyymi
      UUSI

näinhän se on monessa paikassa .ainakin vts kiinteistöjen huoltopojat ottaa kaiken mikä on irti .joskus veivät telineestä 3 fillaria .ja ne olivat lukossa.ei ikinä löytynyt.ja muutama myi kirpparilla varastamiaan tavaroita.putkimiehet käy ruokatunnilla tai työpäivän päätteeksi myymässä irrottamansa kupariputket romuttamolle.näin on aian ollut ja tulee oleen .kuten yksi huoltopoika sanoi pitää jotain saada pienen palkan päälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9027
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3539
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2767
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      81
      2169
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2050
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      363
      1818
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1462
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1072
    Aihe