Kun olet muuttanut Iitin kauniiseen kuntaan - siulla ei ole väliä sen jälkeen.
Jäin työttömäksi ilman omaa syytä ja menoja jäi liikaa, elämisestä jää kuukaudessa puuttumaan n 100 euroa.
Miun asunto on 56 m2 ja yritin Iitin kunnalta saada 10 m2 pienemmän asunnon jolloin elämiseen jäisi tuo 100 egee enemmän ( silloin jäisi 240e/kk rahaa ruokaan, lääkkeisiin (yhdet lääkkeet 3/kk:lta ostamatta 40 euroa/kk), bensaan, ruoka allergia keliaakkia). Mitä vastasi Iitin kunta
"Sinä olet jonossa viimisenä, siun ohi menee kaikki paikkakunnalle muuttavat ja muut asunnon tarvitsijat, mene sosiaalihuoltoon, saat sieltä rahaa elämiseen ja hae asumistukea)
Eikö tämä ole järjetön verorahojen tuhlausta!? Ja ihmisten hallitsemista rahalla?
Joo etsin töitä muualta kuin IItistä ja muutto halukkuutta löytyy kyllä.
Iitti -rasismia kuntalaisia kohtaan!
1
154
Vastaukset
- M.A.
Jos asuntotoimistossa on sama nainen/samat naiset kuin 8v.sitten, niin herranjestas! Mulle sanottiin, että muuta takasin sinne mistä tulit..vuokrasopimusta jatkettiin kuukausi kerrallaan, ihan ilman mitään syytä. Siinä sitten lapsen kanssa sai joka kuukausi miettiä ja murehtia, että jatkaakohan ne mun sopimusta. Kolme vaiko neljä kuukautta jatkoivat, sitten sain oikean vuokrasopimuksen, sittemmin muutin toiselle paikkakunnalle. Joku rikkoi asuntotoimiston naisen talosta ikkunan, yrittivät laittaa mun syyksi, mutta onneksi olin toisella paikkakunnalla tapahtuman aikoihin niin todistajan kanssa piti vakuutta heille, että se en ollut minä. Tiesivät olleensa mulle veemäisiä ja varmaan siksi ajattelivat, että kostan. Mutta väärin meni, se oli joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291528- 371431
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828