Moikka : ) Kolmas muksumme, työnimeltään Tupu, kaipaa nimeä.
Maailman ylpeimmät isosiskot on Iris Aurora 6v ja Rosa Adalmina 5v.
Emme halua mitään tuiki-tavallista nimeä, ennemminkin sellaiset hitusen ulkomaalaisvaikutteiset on suosiossa. Kuitenkin sitten nimi pitää olla sellainen, että se on helppokäyttöinen eikä aiheuta suurensuurta kummeksuntaa. Tyttöjen nimet on kirjoitettu lyhyin vokaalein, vaikka ne lausutaan ihan IIRIS ja ROOSA, mutta aikanaan silloin kuusi vuotta sitten tehtiin tuo valinta ihan vain "kauniimman kirjoitusasun" perusteella eikä siis haluta sitä nyt lähteä muuttelemaan. Joten veikallekin niitä lyhytvokaalisia ehdotuksia.
Isi on ehdottanut Hugo Sebastiania ja minä olen ehdottanut Aron Juliusta. Kaivattaisiin enemmän myös r-kirjaimen sisältäviä ehdotuksia, niitä ei ole tullut mieleen monta ja olisi tavallaan kiva kun kaikkien muksujen nimissä olisi r. Myös A-alkuisia kakkosnimiä voisitte ehdotella : )
Terveisin
Eevis ja Perttu
PIKKUVEIKKA Irikselle ja Rosalle!
7
98
Vastaukset 7
- suis
Oliver
Elias
Frans
Joel
Jusa
Jose
Klaus
Lukas
Kasper
Jasper
Leo
Miko
Noel
Anton
Aleksanteri
Aabraham
Aatos
Aarre
Aukusti
Aleksi
Akseli
Aaron
Itsellä ensimmäisenä tuli mieleen Oliver Aleksanteri ja se sopisi hienosti siskojen nimiin:) - ...
Tässä muutama ja näistä suosittelen Karlo/Carlo Aleksander/Alexander
Karlo
Gabro
Gabriel
Marlo
Marlon
Bruno
Jarne
Jargo
Mirgo
Mitri
Mitro
Jetro
Petro
Ulrik
Henrik
Erno
Ernest
Evert
Alvar
Alfred
Artur- ...
Karle Aleksander
- *884;%;&:"+)*(#-@/
Etunimeksi:
Iiro
Eero
Aaro
Roni
Erik
Miro
Miko
Milo
Lari
Niro
Toiseksi nimeksi:
Akseli
Artturi
Aleksi
Miellyttikö mikään? - iiris909
RUIS!
Samanmittainen kun tyttöjen nimet, r-kirjain on mukana, liittyy myös kasvikuntaan, kuten kukka-siskonsa. Suomessa Ruis-nimisiä on alle kymmenen. Itse Iiris-nimisenä omistan siskot Pilvin ja Tuulin, jos poika olisi perheeseen syntynyt, olisi hänestä tullut Pyry, joka mielestäni on myös hyvä nimivalinta, jos ei halua aivan niin erikoista nimeä. - NimiNimi
Erik Antonius.
- sibyllavon
Esimerkiksi Orvo Artturi, Eero Alfons, Simo Axel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470