Tuossahan tuo kysymys jo tulikin, eli oletko myynyt ? Saitko hyvän hinnan ? Olen miettinyt myymistä, mutta en tiedä minne kannattaisi myydä, suoraan kultasepän liikkeiseen, vai kulta rahaksi firmaan.
Mulla mitään paljoa ole, vähän rikkinäisiä ketjuja ja parittomia korviksia, mutta muuttaisin nekin vähät rahaksi, kun sitä nyt niin mainostetaan.
Oletko myynyt romukultaa porilaisiin liikkeisiin ?
6
3701
Vastaukset
- StändingBy.
Yksinkertaisesti: kilpailuta.
- Kulta huijarit oy
Noista kullan osto firmoista oli juttua 45 minuuttia ohjelmassa ja täyttä huijausta kullan ostaminen. Maksoivat todella pienen korvauksen, eikä ollut sitä lupasivat.
http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?1413422 - Kurssien mukaan
Porissakin on hyvä ostaja. Mutta en voi sitä nimeä tänne kirjoittaa kun joku virtsa-aivo kumminkin alkaa keksiä heti jotain ihan outoja tarinoita. Itse maksan markkinahinnan mukaan. Mutta en pistä omaakaan nimeäni tänne. Käy kysymässä osto-ja myyntiliikkeista, niistä saa paremman hinnan kuin noista isoilla mainoksilla liikkuvista firmoista.
- ?
Onko Porissa vielä jotain osto-ja myyntiliikkeitä, eikös ne ole kirpputoreja nykyään kaikki ?
- Junttilan Visa
Ainaki vielä viime viikolla oli Isolinnankadulla osto-ja myyntiliike Tiina Tuulikki. Ja siellä oli oli kyllä aika hienoa tavaraa. Eikä ollu mikään kirppis.
- flkggggg
Mihin kannattas myydä valkokultainen kihlasormus jossa kiviä? (ei kaiverrettu) Porissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112