Tuossahan tuo kysymys jo tulikin, eli oletko myynyt ? Saitko hyvän hinnan ? Olen miettinyt myymistä, mutta en tiedä minne kannattaisi myydä, suoraan kultasepän liikkeiseen, vai kulta rahaksi firmaan.
Mulla mitään paljoa ole, vähän rikkinäisiä ketjuja ja parittomia korviksia, mutta muuttaisin nekin vähät rahaksi, kun sitä nyt niin mainostetaan.
Oletko myynyt romukultaa porilaisiin liikkeisiin ?
6
3695
Vastaukset
- StändingBy.
Yksinkertaisesti: kilpailuta.
- Kulta huijarit oy
Noista kullan osto firmoista oli juttua 45 minuuttia ohjelmassa ja täyttä huijausta kullan ostaminen. Maksoivat todella pienen korvauksen, eikä ollut sitä lupasivat.
http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?1413422 - Kurssien mukaan
Porissakin on hyvä ostaja. Mutta en voi sitä nimeä tänne kirjoittaa kun joku virtsa-aivo kumminkin alkaa keksiä heti jotain ihan outoja tarinoita. Itse maksan markkinahinnan mukaan. Mutta en pistä omaakaan nimeäni tänne. Käy kysymässä osto-ja myyntiliikkeista, niistä saa paremman hinnan kuin noista isoilla mainoksilla liikkuvista firmoista.
- ?
Onko Porissa vielä jotain osto-ja myyntiliikkeitä, eikös ne ole kirpputoreja nykyään kaikki ?
- Junttilan Visa
Ainaki vielä viime viikolla oli Isolinnankadulla osto-ja myyntiliike Tiina Tuulikki. Ja siellä oli oli kyllä aika hienoa tavaraa. Eikä ollu mikään kirppis.
- flkggggg
Mihin kannattas myydä valkokultainen kihlasormus jossa kiviä? (ei kaiverrettu) Porissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733