Onko kenelläkään vatsavaivaisella kokemuksia Acetium valmisteesta? Ostin tänään paketin ja olen yrittänyt etsiä käyttäjien kokemuksia, mutten juuri muita ole löytänyt, kuin krapulaan tehoavien käyttäjien kokemuksia.
Siis vatsavaivaisien kokemuksia kaipaisin. Esim. minkälaisiin vaivoihin olet syönyt ja miten on vaikuttanut! Itsellä tuntuisi olevan hapoton maha, koska suolahappopillerit helpottavat oloa, mutta hapottomuutta ei kyllä ole tutkittu.
Nyt sitten lopetin suolahappopillerit ja otin acetiumin käyttöön.
Acetium kokemuksia.
6
4272
Vastaukset
- röyhtäyttää
tuolla refluksi.fi sivustolla oli ainakin muutama käyttäjä joka oli tyytyväinen.
- Reija 25
www.tohtori.fi -vatsa-extra-"hapoton maha voi aiheuttaa monenlaisia oireita".
Tuolta löytyy muutama kertomus kuinka vatsavaivat ovat hävinneet Acetium kapseleiden avulla.- Merihanhi
Moni on kuulemma saanut Acetiumista apua närästykseen ja muihin vatsavaivoihin.
- Bio
Kannatta kokeilla ainakin,moni saannut "elämänsä takaisin" mitä lukee noita käyttäjä kokemuksia.....
- jaska4
Heips kaikille!
Onko täällä Acetiumin käyttäjiä? tai ketään joka kokeillu?
Mielelläni kuulisin onko tehonnut, ja mihin vaivoihin?
Itse käyttänyt vain krapulan ehkäisyyn (toimii itselläni) toukokuussa kun palailen Suomeen olisi tarkoitus ottaa pieni kuuri kokeeksi. Acetium estää asetaldehydin pääsyn elimistöön, asetaldehydi on myrkky joka aiheuttaa mm syöpää, mutta uusimman tiedon mukaan saattaa ollaa syypää myös migreeniin, astmaan, allergioihin, parkkinsoniin, ruusufinniin,ym, näitä ei hirveästi vielä tutkittu mutta monella elämänlaatu parantunut Acetiumilla.- Anonyymi
Ei sinun kannata ottaa . Niistä kuulo heikkenee. Kaveri söi niitä ja rupesi puhumaan aivan höpöjä.Vaikutus kuulo ja näköhermoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337