Poliisikouluun halutaan ihan tavallisia miehiä ja naisia joilla on tietyt asiat kunnossa. Varmaan koulutus on tosi hyvä ja maailman paras. Silti kuulostaa jännältä tuo, ei tarvitse olla kummoinen ihminen. En sanokaan että rambot ja matsoja pitäisi heidän olla. Reinikaiset parhaimpia vaan.
Vastaukset 5
- valitetavasti
Poliiseiksi ei hakeudu kuin tyhmät ja sadistit.
- jotain rajaa
Älä nyt tyhmiä hauku poliisiksi, jotain rajaa sentää pitää olla!! Vain idiootit pääsevät ja hakeutuvat poliisiksi.
ESIM… yksi poliisin ”pääsykoe vaatimus” on auton peruuttaminen, jos osaat peruuttaa autoa… unohda haaveet poliisin hommista.
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/kaikki-poliisitkaan-eivät-osaa-vielä-ajaa-autolla/710217
- 69425
Niin ja ne karskit ja edustavan näköset pääsee ajelemaan kaduilla ja ne jotka ei sovi siihen niin pääsevät toimistotöihin.
:) win win... - ihan selvä fakta
suhteilla sinne mennään, kun ei muuhun rahkeet riitä.
- Koviaolette
Voi kristus kun on kovaa sakkia täällä. Pankaa apinat paperit vetämään ja kokeilkaa... Taidatte itse kuitenkin tietää, että paperit on turha edes täyttää, josko niitä edes osaisitte täyttääkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565