Olen päättänyt jättää kokonaan tämän miehen taakseni, mitä hän mahtaa ajatella? Miten hän reagoi?
Olen väsynyt, koska olen tuhlannut energiaani ihmiseen, jolta en saa mitään takaisin.
Onko loppuvuoteen tai alkuvuoteen näkyvissä mitään positiivisia asioita tai tapahtumia?
Keskiyö!
4
52
Vastaukset
Hei
onnea uusille saappaille, ne kuljettavat sinua eteenpäin moneen iloon.
miksi sinä välität toisen reagoinneista, pidä ennemminkin hyvää huolta itsestäsi.
olet huomannut oikein, että tunteenne eivät ole tasapainossa keskenään. sinä turhautuisit vain tässä paikallasi, lähde ulos elämään ja kokemaan.
aikoja en pysty näkemään, mutta näen sinut puhelimessa pitkiä aikoja, korvasi on aivan kuumana. siitä lähtee jokin uusi virta uutta ihmistä kohden.
t: Keskiyö- uusi askel
Kiitos paljon :) Niin teenkin, heti tänä viikonloppuna aion rentoutua!
Mietin netti treffipalstaa, onko sellainen turhaa? :)
Hei
jos tahdot rehellisen mielipiteeni, niin uudet treffit eivät ole vielä paikallaan.
ensin voisit rentoutua ja viettää hyvää aikaa itsesi kanssa, ilman uutta kumppania.
tyhjennä vanhat paineet ja heitä pölyt luontoon.
mutta jos ryntäät uuteen suhteeseen heti oikopäätä, et ole ehtinyt paljoakaan oppimaan ja työstämään tästä juuri loppuneesta suhteestasi.
helli itseäsi!
t: Keskiyö- uusi askel
Kiitos rehellisestä mielipiteestäsi, uskon että olet enemmän kuin oikeassa. Olen kyllä kaivannutkin aikaa itselleni, en ole ehtinyt itseäni hemmotella. Kiitos Keskiyö! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717