APUA MUSTASUKKAISUUDESTA YSTÄVÄÄN!!

apua15

olen 15-vuotias poika (ja ihan hetero olen). Kun tulin seiskalle löysin yllättäen uuden parhaan ystävän (toisen pojan). siitä lähtien olemme lähentyneet, kunnes nyt ysillä olemme parhaita ystäviä. Hän kuitenkin asuu jonkun matkan päästä (40 km) ja siellä on hänen muita kavereitaan, jotka ovat toki minunkin kavereita. Mutta aina kuulen hänen olevan muiden kanssa, ja itse en ole paikalla tulen erittäin mustasukkaiseksi! Aina kun hän tykkää toisen jutusta facebookissa (hän ei ole kovin aktiivinen) tai tekee jotain muuta. tulen mustasukkaiseksi. Aina kun hän vitsailee jonkun toisen kanssa, tulen mustasukkaiseksi. tämä on aivan riistäytynyt käsistä! tämä on erittäin ärsyttävää ja haluaisin päästä tästä eroon. En vain keksi että miten.

6

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi monista

      Koeta vaan hyväksyä että kenenkään seuraa tai elämää ei voi omistaa joten mustasukkaisuus on turhaa. Kaverillasi on oikeus tavata muitakin kuin sinua.Oletko yksinäinen? Silloinhan voit pelätä että jäät muiden kavereiden varjoon? Koeta vaan kestää-se on elämää.Koeta myös itse hankkia lisää kaveria-niin et ole yhden varassa..Aloita joku uusi harrastus-hanki jotakin pikkuduunia..yms.Jos ahdistus lisääntyy-mene koulupsykologille.Kyllä sulla varmasti tulee elämässä kivoja juttuja vastaan! Tsemmppiä nuorelle miehelle!

    • apua15

      Siis on minulla paljon muitakin kavereita ja harrastuksiakin ihan mukavasti, mutta tämä yksi tuntuu niin erityisen mukavalta kaverilta! hän on niin samanainen kuin minä, mutta ei liian samanlainen! kai se pitää kestää. :) ja kiitos tsempeistä! toivon samaa teille!

      • kaikki hyvin

        Taidat olla kuiteski rakastunut ;)


    • 22

      ystävyys on ihanaa! kyllä ystävääkin voi rakastaa. ei kaikessa rakkaudessa tarvitse olla seksuaalisuutta mukana.

      tiedän miltä sinusta tuntuu. paras ystäväni oli aina kiireinen, hengaili paljon muiden kanssa kun ihastui, ja minä olisin tarvinnut häntä. kyllä se siitä, ajan myötä.
      toivottavasti löytyy joku toinen kiva kaveri myös.

    • 2+8

      Olen aivan samanlaisessa tilanteessa ja tahtoisin tästä mustasukkaisuuden tunteesta erooon. Se raastaa sisältä ja pelkään että se pilaa jossain vaiheessa ystävyyttämmekin ja itsehän siitä nimenomaan kärsin. Koetan tietenkin pitää mustasukkaisuuden tunteen sisälläni mutta joskus tulee näytettyä sitä ulospäin:(((( Sit nolottaa tosi paljon jälkikäteen oma käytös ja miksi en oo saanut pidettyä itseäni kurissa.

      Kaikki olisi paljon helpompaa jos tätä hemmetin mustasukkaisuutta ei olis!!!
      Ja joo...taidan olla vähän rakastunutkin ja vituttaa oikeesti koko kuvio sairaasti.

      Ja olen siis sua huomattavasti vanhempi mutta samojen ongelmien kanssa näköjään painitaan.

      • gdsfgdfsgdfsgdsf

        tämä on ihan kamalaa oikeasti! mietin juuri samaa että jälkeenpäin hävettää sanomiset ja käytös! Meillä on meidän oma ''jengi'' jossa on monta ihmistä. Monet näistä ihmisistä tulevat samasta paikasta mistä ystäväni, ja siellä on myös yksi meidän molempien yhteinen ystävä, sanotaan vaikka Pekka. Pekka on meidän molempien ystävä, mutta jotenkin tykkään hänestä, mutta en tykkää hänestä. Sillä joskus tuntuu että ystäväni pitää enemmän hänestä (hän on vuoden nuorempi)(ONNNEKSI!!!!!), ja he näkevät enemmän kuin minä ystävääni. Koulussa olemme koko ajan kahdestaan ystäväni kanssa, ja joskus näemme Pekkaakin. Tuntuu että hän tulee iloisemmaksi kun on pekan kanssa. ja olen NIIN mustasukkainen! onneksi lähdemme ysin jälkeen samaan kämppään. odotan sitä niin kovasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe