Hei keskiyö! Huomaan tuossa että näet hyvin asioita.
Tuossa justiin sanailin siskoni kanssa asiasta otanko miehen.
Minä sanoin että en näe enää miehiä miehinä olen niin kauan puurtanut yksin vuosia, ja joskus ollut jonku kanssa mutta sydänsuruja vain toivat ja sitä oloneuvoksen virkaa hoitivat siinä ja minä passasin
..
Eli mun päätös on elän ja nautin enkä anna sydäntäni kellekkään.
Olenko oikeassa olen löytänyt jonkinlaisen rauhan sydämeeni elämääni, ja pystyn vain elämään itsenäisesti eikä kukaan saa minua enää heräämään jokhin niinsanottuun seurusteluun ja suhteeseen.
Siskoni mielestä se on jopa väärin. Katselen hänen yrittämisiään ja huonoja päiviä kun ei onnistu jotain saamaan kun käy treffeillä...
Mitäs sanot tähän keskiyö:-) Olenko oikeilla jäljillä itseni kanssa?
Tulen olemaan voimakas sinkkunainen ja joskus sitten lapsiki lähtee siitä maailmalle.
Sanotaanhan että näkijä näkee että joku on tulossa elämään mutta senki voi itse päättää onko se vain pieni välähdys!
Keskiyölle
3
52
Vastaukset
Hei
oikeassa sinä olet, eli itse päätät kaikesta omassa elämässäsi. mutta toki niitä mahdollisuuksia voi katsoa jo etukäteen.
sinä pystyt kyllä elämään itseksesi, olet itsenäinen ja aktiivinen ihminen. etkä ole negatiivinen valittaja. mutta elämällä tietoisesti sinkkuna et kuitenkaan elä sitä elämää, mikä sinulle parhaiten sopisi.
aivan sama tilanne on alkoholistin lapsella, joka päättää olla koko elämänsä ilman pisaraakaan. normaalitilanteessa tuo lapsi edes maistaisi alkoholia elämänsä aikana, luultavasti joskus joisikin. mutta päähänpinttymän ja antamansa lupauksen vuoksi hän ei edes kokeile.
sama tilanne sinulla. laitat oven kiinni ja lukkoon, et halua edes katsoa mitä oven toisella puolella tapahtuu. en näe sinua ihmissuhteessa niin kauan, kun ajattelet noin jyrkästi. mutta sitten, kun avaat lukon ja otat vastaan aitoa hellyyttää ja ystävyyttä etsimättä ja pyytämättä, sitten sinusta voi tulla hyvinkin onnellinen.
päästä siis irti kaikesta jahtaamisesta (olet jo päästänyt) , mutta irroita myös tiukoista periaatteistasi, jos vain suinkin voit. on upeaa olla nainen joka solulla! rakkaudenosoituksia ei voi korvata syömisellä, eikä ostamisella, ei lapsillakaan. lopettamalla kaikki tunne-elämän ilot laittaa sydämensä koville.
et sinä jää yksin, mutta nyt sinä vain hiot sarviasi ja uhkut voimaa, et ole vielä valmis kevätniityille.
t: Keskiyö- Näin on !
Huomenta Keskiyö! Kun luin tässä tuota sanomaasi nin mieleen tuli vielä se että kun se mies ei ole enää mies nykyaikana.
Nainen joutuu käymään töissä hoitaa lapsensa ja kotinsa. Sitten ihastuu johkin naamaa miehen niin suurenmiten nykyaikana mies on pasattava etenkin vanhemmat, ja työtön 50-55v tai eläkkeellä 55v, ne ei tajua kun vielä kuormittavat naist,a kun hän tehnyt päivätyöt seuraanhalullaan menihän päivä siinä joutes levätes ulkoilles. Tosi vielä miehet pääsee nykyaikana helpommin ennenaikaiseläkkeelle .. Naisen pitää sekin vielä kestää kivut viat ja olla töissä.
Tämä vain tosi nykyaikana meille vanhemille naisille jokka miehen ottaisi. Pitäsis ottaa itseään noin 15vuotta nuorempi että kaikki hommat pelaas:-)...Kun miehet ehdottelee että onhan tämä kiva olla tässä ja pitää kädestä kii vain heh... Ne jotka ovat olleet naimisissa kymmeniä vuosia eivät tajua mihkä tämä sinkkuus on mennyt.
Miehet yrittää kaikn tavoin hyötyä naisista. Yksikin sanoin kun yritin 5viikkoa lopuksi, kun tuli aina ruok--aaikaan levättyään hienossa talossaa päivän sanoi kun moitin, että nyt naiset elättää mua, kun olen kaksi naista jo elättänyt. Eli satuin sitten oleen sen katkeruuden kohde..
Näitä on paljon, ja nykyään ei minun voimat riitä ainaskaan lapsen lisäksi vielä alkaa hyysää jotain sohvalla istujaa.
Kavereitani on paljon yksin juuri tämän takia ehkä yksi sadasta voi olla töissä energinen eikä tarvi yksinhuoltajan elättämistä.....
Maailma vain menny tähän aina vaan enempi... Monet vain etsii naisista miestä ja he ovat jossain pilven päällä unelmineen tosimiehestä sitä vain ei enää ole on vain luusereita ja hyväksikäyttäjiä. Sitten on iso sakki jokka yrittää soitella pyytää että tavataan kello 2 yöllä kun ovat illan pailanneet ja se tapahtuu joka toinen viikonloppu ja mielestää seurustelevat tämän naisen kanssa ja suuttuvat jos näkevät tämän naisen pailaamassa senhän pitäs olla kotona oottaas hmm....
Toki minä voin mennä siihen hömppään mukaan ja väsyttää itseni perinpohjin lisää ja uskotella itselleni aah tämä sitä nyt sitteen tosirakkautta. Kiire kotiin sielähän se oottaa jo päivän lehden ja pyykkipussin kanssa minua ja nälkäkin varmaan hänellä on...
Niin sitten saan sen halin ja aktin 5minsaa:-) lopuksi illalla kymmenneltä kun olen aamulla noussu suorittaa kaikkea kello 5.000:-)))) Tämänkö eteen sitten antaisin sydämeni? Hei
no noinhan se on!
pidät itsestäsi hyvää huolta ja ymmärrät tilanteen hölmöyden. et sinä sellaiseen lähdekään, tuollainen meno vain kuluttaisi sinut loppuun. etkä saisi siitä mitään kunnollista irti.
mutta voit aivan hyvin tavata kunnollisen miehen, leskimiehen. hän ei myöskään korvaansa letkauta tuolle yölliselle kapakkajuoksulle, vaan on tottunut , ja ikävöi, kunnollista perhe-elämää.
niin siinä voi käydä, jos vain itse niin tahdot.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924667
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843942Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1473661Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152635Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261840Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717- 881709