Judo fjo

JuupajuupaJuuP

Aikalailla näyttää taas pikkuruiselta kisalta. Hieman härskiltä tuntuu pääsymaksut kun otteluita tulee päivälle vaan kourallinen. Eikös tuollaisella osallistumismäärällä kannattais mennä paikalliselle koululle. Tulee kyl ismo pornaa ikävä jos haluais nähdä huippujudoa.

22

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytrewqxx

      Ei kait Ismo ole koskaan otellut?

    • puupåå

      Nyt olisi mahdollisuus saada Suomalainen mitalisijoille joka sarjassa! Missä ottelijat suomesta?

    • gravediggeri

      Ketään ei kiinnosta tulla katsomaan,itsekkin taidan jäädä kotiin katsomaan BB:n 24/7 mielummin.
      Rahapalkintojakaan ei taida olla,onko siinä syy ulkolaisten puuttumiselle?

    • Häjyt9

      Näkeekö ilmoittautuneita jo muka jostain?

      • Näkee

        ilmoittautuneet kisojen omalta sivulta. Tuli itsekin äsken katsottua, on tosiaan niin vähän osallistujia, etten muista noin vähäistä määrää nähneenikään ko. kisatapahtumassa. Missäs meidän maan "huiput" nyt sitten luuraavat, vai vieläkös ilmoittautumisaikaa on jäljellä?


    • teeveexx

      Perjantaina vielä ehtii... Nyt kyllä oikeasti pitäisi saada kaikki mukaan. Näkyvyyttä tulossa enemmän kuin pitkään aikaan.

    • ..................

      Ihme rutinaa taas. Ota nyt huomioon, että tapahtumassa on paljon muutakin, kuin JFO.

      • Näihin theen

        Ketä kiinnostaa kattoa jotain kakkoslaadun skeidaa. Täytyy ennemmin jäädä kotiin ja ostaa pari keppanaa enemmin.


    • :.............................................

      Nyt rutinat hemmettiin. Olympiakamppailupäivät on juuri sitä mitä "sceneen" kaivataankin. Judo on vain yksi laji tapahtumassa. Jos ei painimatsien tai nyrkkeilyotteluiden katsominen kiinnosta niin tuskin mikään kamppailija edes olet. Osta sitä keppanaa ja mee katsoon vaikka golffia tai esteratsastusta.

      Noin muutenkin yhteistyötä painijoiden ja nyrkkeilijöiden kanssa olisi viriteltävä enemmän ja tämä on nyt pieni askel sitä kohti.

      Nyt on katsomossa monenlaista ruttukorvaa ja lyttynenää muistakin lajeista. Toivottavasti judo esiintyy tapahtumassa edukseen.

      • näihin theen

        kansainvälinen golf ja esteratsastus kiinnostaa kyl paljon enemmän ku tdk, nyrkkeily tai miekkailu. toiseks 30 on aivan suolainen vkl hinta kun judossakin on lähinnä sm-kisa tasoa ja kuka maksaa muutenkaan mistään maaotteluiden kattomisesta.

        boikottiin vaan

        toista se oli vielä viime vuonna ja tästä ismolle täydet pinnat


      • ....................
        näihin theen kirjoitti:

        kansainvälinen golf ja esteratsastus kiinnostaa kyl paljon enemmän ku tdk, nyrkkeily tai miekkailu. toiseks 30 on aivan suolainen vkl hinta kun judossakin on lähinnä sm-kisa tasoa ja kuka maksaa muutenkaan mistään maaotteluiden kattomisesta.

        boikottiin vaan

        toista se oli vielä viime vuonna ja tästä ismolle täydet pinnat

        Miten kamppailuyhteisö hyötyy tämän tapahtuman boikotointiin yllyttämisestä?


      • golfpötsi
        näihin theen kirjoitti:

        kansainvälinen golf ja esteratsastus kiinnostaa kyl paljon enemmän ku tdk, nyrkkeily tai miekkailu. toiseks 30 on aivan suolainen vkl hinta kun judossakin on lähinnä sm-kisa tasoa ja kuka maksaa muutenkaan mistään maaotteluiden kattomisesta.

        boikottiin vaan

        toista se oli vielä viime vuonna ja tästä ismolle täydet pinnat

        Ismo Porna kannattaa varmasti tätä tapahtumaa. Olympiakamppailupäivää on ajatustasolla viritelty pitkään ja Ismokin on ideoinnissa ollut mukaan.
        Tuskin siis Porna on kovin innoissaan kaltaisestasi fanista.


    • Alle 85 kg

      Jep. Nyt kaikki jotka oli SM-kisoissa ottamaan revanssia maustettuna ulkomaalaisilla vastustajilla. Eikö muka raskaisiin sarjoihin löydy suomalaisia?

    • täältätulloo

      Haapaheikki vie ja muut vikisee eli muut ei uskalla....

    • jutoka

      Yhteensä 85 miestä ja 19 naista eli 104 koko saldo !
      Täähän menis päivässä läpi koko kisa.
      Onneksi on tatami tyhjänä useamman tunnin niin ehtii katsella miekkailijoita kerrankin kunnolla. He ovat aina kisoissaan kapeassa pimeähkössä putkessa ja nyt kunnon salissa. Ja samalla suolaisella rahalla....

    • osoto2012

      Varsinkin verratuna Ruotsin avoimien osallistujamäärään. Ensi vuonna eri lailla?

    • dtysrt

      Onhan nämä jo vähintään säälittävän kokoiset kisat. Ei millään pahalla, mutta jotain tarttis varmaan tehdä, että ei kuihdu kokonaan kasaan.

      SWOPiin vertaaminen on vähän väärä suunta, koska se taittaa olla EJU:n virallisia kisoja. Kuitenkin jollain sitä porukkaa on paikalle houkuteltava. Vähän voisi edes yrittää yhteistyötä naapurimaiden kanssa.

      • Tiatoa

        Voisiko joku valaista, millä kriteereillä SWOP on virallinen ja FJO. Mitä meiltä puuttuu, mitä ruotsalaisilla on? Maksaako titteli jotain?


      • öoihfdsö
        Tiatoa kirjoitti:

        Voisiko joku valaista, millä kriteereillä SWOP on virallinen ja FJO. Mitä meiltä puuttuu, mitä ruotsalaisilla on? Maksaako titteli jotain?

        SWOP on European Cup kisa jota FJO ei ole.

        Paha sanoa, mitä tuollainen titteli vaatisi, mutta ensimmäinen kriteeri olisi tietenkin osallistujat.

        Mietinnän paikka ehdottomasti ensi vuotta ajatellen. Joku on mennyt pahasti pieleen, mutta mikä. Jotenkin ne osallistujat pitää paikalle hommata, jos meinaa kisat pitää.

        Yksi selkeä heikkous FJO:ssa on se, että se on seuran operoima kisa. Olisiko liiton vahvemmalla panostuksella luotavissa parempi kokonaisuus? Rahapalkinnot on tietenkin yksi vähän väliä keskusteltu asia. Kun ei EC mainintaa ole, niin olisiko raha houkutin?

        Sitten tietysti aikataulut eli onko kisa oikealla paikalla. SWOP vaikuttaa ainakin niillä, jotka valitsevat yhden kisan. Onko FJO kallis tapahtuma? Ainakin majoitus Helsingissä on tunnetusti kallista. Voiko olla mahdollista, että jotkut toiset kisat valikoituvat kalenteriin, koska ovat yksinkertaisesti halvempia? Miten kisat ovat aikaisemmin menneet? Jos menneisyydessä on keskinkertaisia kisoja, niin se vähitellen vaikuttaa kävijämäärään.


      • ejuejuejuejuejue
        Tiatoa kirjoitti:

        Voisiko joku valaista, millä kriteereillä SWOP on virallinen ja FJO. Mitä meiltä puuttuu, mitä ruotsalaisilla on? Maksaako titteli jotain?

        Ruotsalaiset halusivat EJU-tittelin ja olivat siitä valmiita maksamaan.
        Eiköhän se useampia tonneja vuosittain kustanna, lähemmäs kymppitonnia jopa


      • piqwueb
        öoihfdsö kirjoitti:

        SWOP on European Cup kisa jota FJO ei ole.

        Paha sanoa, mitä tuollainen titteli vaatisi, mutta ensimmäinen kriteeri olisi tietenkin osallistujat.

        Mietinnän paikka ehdottomasti ensi vuotta ajatellen. Joku on mennyt pahasti pieleen, mutta mikä. Jotenkin ne osallistujat pitää paikalle hommata, jos meinaa kisat pitää.

        Yksi selkeä heikkous FJO:ssa on se, että se on seuran operoima kisa. Olisiko liiton vahvemmalla panostuksella luotavissa parempi kokonaisuus? Rahapalkinnot on tietenkin yksi vähän väliä keskusteltu asia. Kun ei EC mainintaa ole, niin olisiko raha houkutin?

        Sitten tietysti aikataulut eli onko kisa oikealla paikalla. SWOP vaikuttaa ainakin niillä, jotka valitsevat yhden kisan. Onko FJO kallis tapahtuma? Ainakin majoitus Helsingissä on tunnetusti kallista. Voiko olla mahdollista, että jotkut toiset kisat valikoituvat kalenteriin, koska ovat yksinkertaisesti halvempia? Miten kisat ovat aikaisemmin menneet? Jos menneisyydessä on keskinkertaisia kisoja, niin se vähitellen vaikuttaa kävijämäärään.

        Aikataulullisestihan Fjo on huonolla paikalla, Eurooppa Cuppeja on ennen ja jälkeen ja kun ei rahapalkintoakaan niin porukalle, joka kiertää paljon ECuppeja Fjon väliinjättäminen antaa kisoista yhden taukoviikonlopun


      • öosiduhg
        ejuejuejuejuejue kirjoitti:

        Ruotsalaiset halusivat EJU-tittelin ja olivat siitä valmiita maksamaan.
        Eiköhän se useampia tonneja vuosittain kustanna, lähemmäs kymppitonnia jopa

        Varmasti maksaa... Siellä oli kuitenkin tänä vuonna 171 osallistujaa enemmän, kuin FJO:ssa on ilmoittautuneita eli tulopuolella noin 10 000 €. Puhumattakaan siitä, että sellainen kisa on ihan oikea kisa eikä mikään muutaman hengen kamppailutapahtuma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe