Missä on iloinen ja reipas asiakaspalvelu Kalajoella? Ruokakauppojen tantat kassoilla ovat happamia ja erikoisliikkeistäkään ei saa kunnon palvelua. Ainoa paikka, jossa ihminen voi odottaa saavansa palvelua, on Tuontitukku. Rautakaupassa sen sijaan asiakasta ei huomata ollenkaan ja palvelutiskillä saa seistä vaikka puoli tuntia ilman, että ketään kiinnostaa. Myöskin Dyynin körmyt, portsarit ja narikkatyöntekijä, ovat harvinaisen v*ttumaisia jos ei asiakas satu olemaan heidän hyvä tuttunsa tai kaverinsa. Sisään mennessä tulee sellainen olo, että "anteeksi kun tulin tänne". Empä tule toista kertaa.
Kalajoen palvelukulttuuri syvältä
93
2934
Vastaukset
- hymysuu:)
Oletko kuullut sananlaskua:" niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" ?
- Kalajokinen
WHAT?! Nordean palvelu aivan H A N U R I S T A, missä asiakaspalvelu, kun ei osata edes tervehtiä asiakasta ja näytetään hapanta naamaa, kun on pari asiakasta jonossa, voi voi...iäkkäämpi pankkineiti, tummahiuksinen ja rillipäinen ja pahantuulinen, äkäinen....
Saisi panna täällä Kalajoellakin Nordea ovensa kiinni ja sellainen pankki tilalle,jossa vielä palvellaan.- Vaihda pankkia
Mitä palvelua tarvitset henkilökohtaisella käynnillä Nordeasta? Eikö sinulla ole verkkopankkitunnuksia? Nordeahan on lopettamassa monilla paikkakunnilla kokonaan mm. käteisnostot palvelutiskiltä ja on kuulemma suositellut eläkeläisiäkin siirtymään esim S-pankin asiakkaaksi.
Kalajoella on Nordean lisäksi OP, Kortesjärven Säästöpankki ja S-Pankin toiminnot. Lisäksi verkon kautta voi asioida muissakin pankeissa, kuten Tapiolassa tai Sampo-pankissa. Kyllä niissä riittää valinnanvaraa, joten Nordea ei ole pakollinen juttu, ellet ole siellä korviasi myöten veloissa. Velatkin voi siirtää toiseen pankkiin jos on asiansa hoitanut. - Anonyymi
Kiinni ovat ovet eikä palvella.
- bvcvbcgdf
Itse olen saanut Dyynissä ihan asiallista palvelua. Tottakai tiskillä kestää jos juomia odottaa muutaman kymmentä muutakin ihmistä. Ei baarimikko voi tietää milloin kukakin on tiskille tullut. Jos aikaa kulumaan liikaa aikaa (oikeasti liikaa aikaa, arvioi tilannetta!) niin kannattaa vinkata vähän kädellä, jolloin baarimikko huomaa sinut.
- iivana p
Ei mun mielestä palvelu ole kalajoella syvältä. Käy kalajoella kirpparilla. Siellä ainakin on ystävällistä palvelua.
- harman
On siellä ystävällistä palvelua. Ainakin avuliasta. Ja iloista.
- Kalajoella asunut
Kalajoella on kyllä monestikkin todella hyvä palvelu, joidenkin paikkojen työntekijät saattavat olla joskus hieman töykeitä ja ne muutama ihminen voivat saada tuntumaan että kaikki siellä ovat sellaisia. Mitä itse olen kalajoella kaupoissa käynyt, niin yleensä kaikki ovat olleet mukavia. Ja kaikilla on joskus huono päivä... Ja siitä nordeasta, tiedän henkilön jota tarkoitit ja hänkin on ollut monesti mukava kun siellä olen asioinut. Se taitaa olla niin, että väärässä paikassa väärään aikaan.
- kromi
Voi sitä olla ihmisil honojaki päiviä, ettei jaksa olla iloinen, vaikka asiakaspalvelutilanteissa pitäisi olla aina hymyillen. Täytyy mennä käymään tuolla kirpputorilla, jos sieltä saisi sitä iloista palvelua.
- kromi
sitä vaan koitan tässä sanoa, ettei se ole muiden vika jos itsellä on huonopäivä. On taas sellaisia ihmisiäkin , joilla se perusilme on sellainen negatiivinen tai joskus kun väsymyspainaa päälle niin kyllä siinä hymy on vähässä.
- Onnionnettomuuesa
Kyllähän se niin on että asiakas on aina oikeassa! ja jos asiakaspalvelijalla on huono päivä niin sitä ei misssään nimessä saa näyttää saati sitte kohdistaa asiakkaalle. tuo kirppis ja pylly-palliinit on oivia esimerkkejä asikaspalvelijoista jokka on sieltä ja syvältä..meininki sielä on hämärää ku perssilmäsä!
- niiskniiskniisk
Totta turiset! Meijjän putte-possu ja pyllerö pesueineen kävivät joulun alla kyseisessä puljusta ja itkien tulivat sikolättiinsä :( käteen jäi vaan kaks euroa ja vihainen katse. Heitä kohdeltiin kuin roistoa vaikka olivat tavallinen pieni perhe pieneltä paikkakunnalta!
- haumiuhaumiu
Totta turiset! Putte-possuhan vietti nimipäivätki siellä palliinin puljussa, mutta meni nekin juhlat ihan läskiksi :(
- onnionnettomuuesa
joo. pittää ottaa lääkettä flunssaan kunhan ei sammu...
- graejggr
voi kauheaa mitä tekstiä täällä on kirjoitettu! Todella harmillista että on ihmiset kokenut palvelun huonoksi. Kävin nimittäin tänään kyseisellä kirpparilla ja palvelu oli ihan mukavaa. apuakin sai. sekalaista tavaraa oli paljon, uutta ja vanhaa. harmittamaan jäi se, että tiputin vahingossa käsilaukullani lasin, joka tipahti tietysti ja meni rikki. Oma mokanihan se oli, mutta minun ei tarvinnut korvata sitä, kyseessä oli parineuron lasi. Myyjä siivosi reippaasti jälkeni eikä ollut harmissaan asiasta.
Jos jotain negatiivista pitää välttämättä sanoa, olisin kaivannut joillekin kirpparihyllyväleille enemmän valoa. Mutta ei ollut vaikeaa ottaa tavaraa ja viedä sitä valoisampaan kohtaan. Käyn uudestaankin.- feff
Oli varmaan vieras työntekijä. Jos ois tämä kalastusliivejä käyttävä pariskunta niin oisit joutunut maksaan. Siellä vaihtuu työntekijät kuukausittain, siitä voi päätellä jo jotain.
- teini x
Minä käyn siellä ja usein naismyyjät siellä ystävällisiä. Jos on mies niin tuntuu että en ole tervetullut sinne. Jos hän iloisesti sanoisi hei tuntisin olon mukavaksi. Ite asiakaspalvlijana tottunut siihen että minä moikkaan aina mutta asiakas ei välttämättä moikkaa takasi, eikä tarvikkaan.
ihmetyttää vähän aikataulut, luki että on viiteen asti arkena auki ja olin menossa ja neljältä oli koko paikka pimeänä? huomanneet saman?- kwnw
Se on ollut aikapaljo kiinni tässä tammikuussa, siinä on yleensä lappu ovessa kyllä, et täollaa suljettuna sen ja sen ajan. Mut sitte harmittaa kun tulee kävellen sinne vartavasti ja sitten onki kii =/
- pyllyyn ja palliin
viime viikolla olin menosa kirppikselle, eiköhän taas olemme suljettu...
- merenkala
Mua kanssa vähä harmitti kun liike oli kiinni. Onneks siinä ovessa oli kuinka kauan se on kiinni, niin pääsin maanantai aamuna heti himoitsemani tavaran kimppuunm ettei kukaan muu ehdi viemään sitä.
Onneksi siellä oli se nuori tyttö myyjänä! Sai viikolle hyvän alun hänen hyvästä palvelusta.- hupikoira
Ekkai käyny sen tytön kimppuun
- onko se se
Anna Mäki
- inhottava miesmyyjä.
Joo Palinien liikkeestä saa usein tosi ikävää palvelua. Tää uusi myyjä on ok, osaa asiansa. Rouvakin on ihan siedettävä, mutta se mies! VOI *#")¤%/% että mä vihaan sitä ukkoa! Aina kun se näkee että menen sinne niin se oikee kyttää mun perään etten varmasti mitään varasta! On tosi inhottavaa mennä sinne tutkimaan löytyiskö kivaa OSTETTAVAA kun toinen kyylää viiden minuutin välein että minkä hyllyn välissä millonki oon.
Kerran tosiaan hain sinne itsekin töihin (huh. onneks en päässy) ja menin reippaasti ihan liikkeeseen asiasta kysymään ja siellä oli justiin se mies..
Herttaisesti sanoin että luin että olisi paikka auki ja herra nostaa nokkansa pystyyn ja sanoo nenäkkäästi että "Eipä ole enää." Voi että osaa olla törkiää käytöstä! - s
Minä olen saanut K supermarketissa pääsääntöisesti asiallista palvelua. Sen sijaan s marketissa ei kassa edes tervehtinyt. Aina en kyllä ymmärrä supermarketin ulkomaalaistaustaisen naisen huuteluja. myynti on myyntiä tiettyyn rajaan asti.
- Näin oli 20 v sitten
Eikö siellä ole enää muita liikkeitä kuin kirppiksiä? Kyllä on surkeesti asiat. Kaupoissa oli ainakin ennen tapana, että myyjät katsoivat kuin vierasta sikaa sillä ilmeellä, että "mitähän toikin tossa toljottaa, kun minä tässä seurustelen ystävättäreni kanssa. Oottaakohan se jotain palvelua?" Jos ei tunnettu, ei palveltu, kai siellä vieläkin on sama meininki?
- geokok
Onko Kaarletin kuulut koskaan mainospaidoista? ei aina ihmiset liity siihen mitenkään, mitä niiden paidassa lukee :D K- marketissa on kyllä kivaa palvelua. Siellä saa joskus nk. henk. koht. palvelua jos on hiljaista. mukavaa on kun ne tietää asioita tuotteista joita he myy, toisin kuin S-marketissa..
- tänäänpä
kävin palliineilla, rupes vituttaan... niin ku oisin ollu joku pahinki rikollinen. siltä tuntu ku vahdattiin niin helvetisti
- 8+6
Olet varmaankin rikollisen näköinen ja siksi sinua vahdataan?
- kamarin
Tais olla taas omistajat ite paikalla. En tykkää käydä siellä jos omistajat on paikalla. Mutta harvemmin ne siellä on, viikottain kuitenkin käyn siellä.
- vitutusmaximus
Mää en mee sinne ennää ikkää!
- kamarin
Et kuitenkaa malta olla käymättä
- haralan marku
"vie tuo kuitti sitten perintätoimistoon" totesi eräs monesti vuoden asiakaspalvelijaksi valittu kalajoella, :D
- Say no to Marku
Lisäksi se pilaa ihmisten kahvihetken ST ykösellä sillä mölinällään.On äijä melko täynnä ittiään.
- 324karsg
Tänään siellä siivottiin, ihme ja kumma
- lousiana
yritin ostaa expertiltä haluamaani puhelinta. haukku kyseisen puhelinmerkin maanrakoon ja käski vaihtaa. (kun sanoin että oon todennut sen parhaaksi omaan käyttöön)..
ei minusta hyvää asiakaspalvelua..!! - 6+16
Kyllä nuo kodinkonekauppiaat ja rautakaupan myyjät tahtovat luokitella ainakin meikäläisen "renkaanpotkijaksi", joka ei juuri mitään osta ja kyselee muutenkin vaikeita.
Joskus piruuttani olen sitten hakenut tavaran kärkkäiseltä, samalla tankannut auton muutamaa senttiä halvemmalla litrahinnalla, ostanut lumikengät siinä ohessa ja käynyt vielä syömässäkin ennen kotiinlähtöä.
Saa siinä sitten itkeä, ettei kauppa käy kalajoella ja asiakkaat menevät kärkkäiselle.
On hankalaa olla tuttu asiakas, palvelua ei saa. Itse olen vieraillut useimmissa paikoissa Kalajoella ja yleisarvosana on kyllä lähempänä ylätasoa kuin alatasoa.
Hiekkasärkkien ABC:lla on aina hyvä palvelu meni mihin vuorokauden aikaan tahansa. Halpiksessa on suht ok väkeä ei mitään valittamista.
Kirpparilla tämä nuori nainen on todella mukava - harmi vaan kun paikka on aika epäsiisti että noin hyvä asiakaspalvelija tarvis kunnon työtilat.
K- marketissa tervehdittiin jo myyjien osalta ennekuin ehdin hädin tuskin sisälle astua. Alkossa asia meininki silloin kun olen käynyt.
S-marketissa on mielestäni todella hyvä valikoima tavaraa ja oikein hyvin ovat kassat vetäneet.
Tapion tuvalla on ihania tuoreita munkkeja kahvin kanssa. vaikka myyjät ei hirveästi hymyile mutta eivät kyllä suoranaisesti ole tympeitäkään...
Sanifani koko komplekseineen on perussettiä ei valittamista
Siikarysässä oli kyllä aikaa töykeen/väsyneen olonen mies myymässä että sinne en taida poiketa.
Lohilaaksossa oli mahtava tunnelma kesällä...- No kyllähän tuo
niinhän tuo vähän on että naamavärkin perusteella kohellaan asiakkaita. paikallisesa osuuskaupasa itse johtaja tervehtii vain harvoin. liekö tuosa naamavärkissäni sitte jottain vikkaa???
- ok näkö
Teknisiltä en ole koskaan saanu palvelua, myyjät ilmeisesti ulkonäkösidonnaisia. Haaralalta haen vaikka maksaisi enemmän. Siellä on aina palveltu nuoria myyjiä lukuunottamatta.
- gimma75
S-marketissa homma toimii hinnat ja valikoima on kohdillaan, myös henkilökunta pomo on sopivan asiallisia ja asiakkaat huomioivia. Parasta vastinetta rahoille joka suhteessa.
- 17+19
Jostain kumman syystä kaikkien ruokakauppojen tuoretuotteiden (esim. hedelmät ja vihannekset) laatu heittelee tuon tuostakin. Joskus on nahistuneita, joskus homeessa, tomaatit ovat raakoja tai lähes mädänneitä jne. Hyvään palveluun kuuluu myös päivitysten tekeminen esim. he-vi-osastolla siten, että tarjolla on aina laadukasta tavaraa. Aika paljon yritetään myydä esim. leikkeleitä, joissa on viimeinen käyttöpäivä tänään tai huomenna. Tämän huomion olen tehnyt kaikissa kaupoissa.
Joskus olen miettinyt, eikö logistiikka toimi esim. s-marketissa, koska siellä on eniten ja jatkuvasti näitä ongelmia. Onko kokonaisedullisempaa tilata rekkakuorma tomaatteja, joista saa kolmanneksen sitten heittää roskiin, vai tilata puoli kuormaa ja kaikki myydään? - anteexKu oon olemasa
eipä tuolla kyseisesa S-kaupasa tuo homma näytä kaikille toimivan. ja kirppis ny on sanomattaki selvää, sieltä ja syvältä niin kauan ku veljespariskunta sitä pulijua pyörittää!
- gdrgrfd
Olen täällä ennenkin kehunut kirpparia, joten kehun vieläkin. Siellä tehdääbn nyt kovasti muutostöitä, ja siivotaan paikkoja. Uskon, että siitä tulee tosi hyvä! Tämä neitokainen joka siellä nyt on myyjänä, on mukava ja asiakasystävällinen.
Tervemenoa sinne vaan kaikki! - anselmi37
eikös se ole joku pariskunta kun se mieskin siellä on ruvennut notkuun päívästä toiseen?
- Vaakku84
:D jaahas vai niin
- mimmu_____
Vai oikein pariskunta.
Kyllä se neitokainen on naimisissa oleva ihminen, ja ei totisesti sen sällin kanssa joka siellä notkuu.
- Luulis että
Kai se joku pariskunta on ku se mies on sielä ollut siitä asti kun se naismyyjäkin.
- 6-12
mitä se siellä pyörii jos se ei kerra töissä siellä ole. Eikös sillä töitä ole vai vahtiiko se naistansa.
- ernostin
Antakaa toisten olla rauhassa. Täytyykö tuostakin nyt valittaa kun nyt on hyvä myyjä
- !!!!!
ei siitä olla valitettu. kysäsin vain, ovatko he pariskunta. oletin vain niin ku kerran mies tuli sinne samaan aikaan kun nainenkin. ystävällisiä molemmat, ei sillä!
- Kalajoki on ..........
Kalajoki on kuin vienankarjala
- 1+1
Vienankarjala? millainen paikka se on (muutakuin samanlainen kuin kalajoki =) )
- 4jfoai
Kirpparin myyjä oli kymppikerhossa kavereidensa kanssa! Näytti irrottelevan ihan täysillä! Kiharrettu tukka ja säärystimet! Tyylikästä. Varmasti käyn katsomassa onko tärisevä myyjä tänään
- kirrrrrrrppis
oliko kirpparin miesmyyjäkin???? tai mikä lie apulainen.... eikös ne oo pariskunta tai ainakin tuleva sellainen ;D ??
- uikkul
Luulis miehellä joku naamaraja olevan.
- fagotto
Mahtaakohan sieltä kannattaa ostaa mitään missä voi makaa tai istua. Kuitenki ovat testanneet. hahaha!
- mimmu______
Idiootti
- kliroous
Kävin tännää kirpparilla. Ei yhtään enää niin pahapaikka!
- peppupariskunta
joo kyllä sielä nyt mielellään käypi ku veljespariskunta on tarpeeksi kaukana
- Himanka takas!!
Kannattaa ehdottomasti asioida HIMANGALLA siellä palvelu pelaa joka liikkeessä mantavat palvelijat kamaajalla, hyvät hierojat, ystävällinen palvelu pankissa ja kaupassa. Kaikki ihmisetkin ovat hyvin tuttavallisia ja kohteliata !!
- mantavakamaaja
Taidat olla himankalainen äidinkielen opettaja.
- ostakaa mersu
mielellään asioisin muttako ei oo tuota autoa. niin se on tyydyttävä kalajoen palveluihin :/
- On mullaki elämä
"todennäköisesti"... Ukkomiehethän ne on pahimpia. enkä ny tarkota henkilökohtasesti.
- kyyläri toisinaan
Taitaa keskustelu pikkuhiljaa mennä asiattomaksi, varmasti kaikki tietävät kenestä tässä puhutaan ja viimeistään sillon tietävät, kun kirpparille menevät. Tosin aika herkullinen ollu tämä keskustelu, ei siinä mitään...
- weqrtw
Ihmiset tykkää juoruilla ja elää toisten elämän kautta. Asiatonta teksti on ollut, mutta silti mä olen käynyt lukemassa. Tiedän kasvoilta kyseisen myyjän, ja nyt on tiedossa nimikin :D tosin onko se viesti poistunut tuolta välistä, vai eikö se mulle vaan näy?
- tuota niin....
tänne palstoille ei pitäis kirjoitella mitään henkilökohtasuuksia tai ylipäätänsä tietyistä ihmisistä. juorukylä kun on niin täälläkin sitä harrastetaan. täällä on helppo nimettömänä kirjotella ja arvostella ihmisiä. nimen kans pitäis kirjotella niin vois seistäkkin sanojen takana..
- ertyr
No tiedän tapauksen missä eräs ihminen kertoi julkisesti erästä kirppari linkkiä kommentoiden että siellä kesksukirppiksellä ei oikein voi käydä kun seuraavat asiakkaita ja ei saa palvelua. Niin tämän kirpparin henkilökuntaan kuuluva ihminen käski painua v....tuun tämän joka sanoi facebookissa että ei saa palvelua, samalla haukkui tämän kritiikkiä antaneen elämän ja vaatetuksen ym. Eli näin toimii tämä omistajat siinä kirpparilla. Sen sijaan että panostetaan palveluun, käsketäänkin painua v...tuun. Ja vielä nimeltä mainiten tämän henkilön haukkuivat ja käskivät painua sinne. Kun taas ei nimeä maininnut tämä joka arvosteli, että sellaista kalajoena kirpparin henkilökunta harrastaa. Ja se mies joka notkuu siellä ei ole sen mies joka siellä myymässä. Vaan sieltä yläkerrasta se mies, kuluttamassa aikaa :)
- 3+3
ertyr kirjoitti:
No tiedän tapauksen missä eräs ihminen kertoi julkisesti erästä kirppari linkkiä kommentoiden että siellä kesksukirppiksellä ei oikein voi käydä kun seuraavat asiakkaita ja ei saa palvelua. Niin tämän kirpparin henkilökuntaan kuuluva ihminen käski painua v....tuun tämän joka sanoi facebookissa että ei saa palvelua, samalla haukkui tämän kritiikkiä antaneen elämän ja vaatetuksen ym. Eli näin toimii tämä omistajat siinä kirpparilla. Sen sijaan että panostetaan palveluun, käsketäänkin painua v...tuun. Ja vielä nimeltä mainiten tämän henkilön haukkuivat ja käskivät painua sinne. Kun taas ei nimeä maininnut tämä joka arvosteli, että sellaista kalajoena kirpparin henkilökunta harrastaa. Ja se mies joka notkuu siellä ei ole sen mies joka siellä myymässä. Vaan sieltä yläkerrasta se mies, kuluttamassa aikaa :)
köyhä elämä saa olla jos viittii päivästä toiseen kuluttaa aikaa tuollaisessa paikassa vaikka kotona on vaimo ja lapset.
- kaija4444
ertyr kirjoitti:
se tyttökö on jonkun haukkunut? ei uskois... se on aina nii kiva ja ystävällinen
- ertyr
kaija4444 kirjoitti:
se tyttökö on jonkun haukkunut? ei uskois... se on aina nii kiva ja ystävällinen
Ei se tyttö, vaan omistaja apriskunnan nainen, nimeä en sano. Eli ei se uusi työntekijä. Se uusi työntekijä tuskin alentuu siihen, vaan tosiaan anispuolinen omistaja.
- PerttiEinariAhonen
Aika köyhää elämää taitaa olla kun ollaan kirpparilla koko aukioloajan. saisinkohan määki tulla sinne aikaani kuluttamaan kuudeksi päiväksi viikolla ja olla koko päivän..................?
- 3+3
Kuulostaa hyvältä, jos Pertti Einarikin menee sinne hengailemaan, niin menen minäkin! Ei tarvitse enää mietti mitä tekee, menee hengaamaan kirpparille ja leikkimään asiakaspalveliaa. Sovitaanko treffit kirpparille? mennäänkö maanantaina jos omistajat ei ole paikalla? heti yhdeltätoista oventaakse oottamaan!!!
- Pertsa!!!!!!!!!!!!!
Alkuviikosta on muuta elämää mutta treffataan siellä joku toinen päivä ja kauppa käy! ;)
- 3+3
Elämää? Onko sulla elämää? mene jakaa sitä kirpparille, pussita sitä ja laita myyntiin ! torstaina meen ainaki sinne, tulkaa teki, mut tunnistaa... ööö... siitä että lorvailen siellä ja juorun myyjän kanssa. ja siitä, että mulla on neilikka rinnassa :D
- :)
On mulla elämää kun ei tarvitse notkua toisten työpaikoilla päivästä toiseen. mielellään sitä antaisin ihan ilmaiseksikkin.
- inha paikka
Joo kamala paikka on kyllä... Kävin kaverin kans ja jouduin heti hankaluuksiin paikkakuntalaisten kanssa :/ Yritin hakea portsaria avuksi mutta puolsi riidanhaastajaa koska kyseinen tyyppi oli selvästi portsarin tuttu joten eipä ollut muuta vaihtoehtoa kuin häipyä paikalta ettei olisi sattunut mitään vakavampaa. Juu ja olin selvin päin enkä kyllä ole koskaan aiemmin joutunut kyseiseen tilanteeseen missään muualla joten siksipä olenkin täällä tilittämässä. En kyllä suosittele kyseistä baaria kenellekään.
En olisi uskonut että tällaista voisi tapahtua muuta kuin elokuvissa mutta näköjään voi... muutenki olen kuullut negatiivista juttua kyseisen paikan järjestyksen valvojista :S- Dyyni...
Ja dyynistä oli kyse
- freddu
Dyyni... kirjoitti:
Ja dyynistä oli kyse
Oliko mr jatkokyrpä töissä siellä muuten? Siis se mies joka on käynyt virosa pidennyttään penistään?
- 28
freddu kirjoitti:
Oliko mr jatkokyrpä töissä siellä muuten? Siis se mies joka on käynyt virosa pidennyttään penistään?
kukase on nimikehiin,aina kiinnostava aihe
- putte22
tyypillistä kalajokea. en minäkään mielelläni siellä käy, portsarit on aina tuttujen puolella vaikka olisi kuin rajusta tappelusta kyse. jos tuut ulkopaikkakunnalta niin oot aika heikoilla. :/
- Astetta parempaa
Tyypillistä Kalajokista toimintaa.Huudellaan ihmisten nimiä nettisivulla jota voi lukea kuka tahansa.Käytöstapoja Kalajokiset eivät osaa eikä niitä opeteta lapsillekkaan.Se on fiksua että sanotaan reilusti asioita päin naamaa ja loukataan jatkuvasti ympärillä olevia ihmisiä.Monella paikkakunnalla olen asunut, mutta Kalajoelta on löytynyt tähän mennessä ylimielisimmät ja epäkohteliaimmat ihmiset.Uteliaisuudesta tuskin tarvitsee erikseen mainita.
- totta tuo
Hemmetti mitä sakki täällä on, hävettää olla kalajokinen :/
- zädäm
Kalajoki olisi paikkana ihan hieno mut jotku ihmiset... huoh
Ja todellakin utelista porukkaa. Oikee juorupesäkylä!
On siel yks komee mies ketä jäi ikävä... ;) - ulkopaikkakuntalaine
Itse olen saanut Kalajoella käysessäni pääsääntöisesti hyvää palvelua. Miinuksena tuo Keskus-Kirppis, mutta onneksi nyt on avattu Mertakirppis, josta saa aina loistavaa ja ystävällistä palvelua! Erityisesti K-supermarketissa, ABC:lla ja Teboililla on sama juttu! Varmasti saa hyvää ja ystävällistä asiakaspalvelua. Teboil on sopivasti matkan varrella Raahesta tultaessa ja aina ystävälliset myyjät on ollut. Myös Dyyni on hyvä paikka ja itselläni ei ainakaan ole ollut valittamista. Ei ihmiset yleistetä!
- koristeripset
riippuu vähän k-superisaki kuka on kassalla. kuten nuori kyrpiintyneen näkönen naismyyjä on aina vittuuntunenn olonen...
- Joskus asioinut..
Mitäs mieltä k-market herkkutorin palvelusta?
- Luotto-trolli
Herkkutorilla on useimmiten mukavaa ollut palvelu, joskus tosin eräs myyjistä näyttää hieman happamalle..
Mutta kyllä selvästi parempaa palvelua on kuin esimerkiksi halpa-hallissa..
Supermarketissakin on pari myyjää, joiden kassalle ei edes ilkeäisi mennä, kun tulee itsekin pahalle päälle.
Käytöstapoja pitäisi kyllä monenkin yrityksen henkilöstölle opettaa.
Ihan vaikka oikeasti koulutuksena.. vaan jäisikö sieltäkään kalajokiseen päähän mittään. - 10 pistettä
Se on kuulkaas sillä lailla, että sitä saa, mitä tilaa. Itse saan kaikissa noissa tämän ketjun mainituissa paikoisssa käydessäni hymyn ja ystävällisen palvelun osakseni. Myös Alkossa ja kunnantoimistossa, apteekissa jne. Mistä se johtuu? Minä olen ystävällinen ja hymyilevä asiakas, enkä itse kulje naama viturallaan pilaamassa asiakaspalvelijoiden työpäiviä.
- Anonyymi
sulla on sitte varmaa paljo rahaa kun oikein hymyilyttäää sitä tuhlata
- anakonta
Onko sitten v. 2012 mikään muuttunut... misei enää moitita...
- jali-iivali
Voi helevetti tuota narinaa!
- Anonyymi
Pitääkö siellä Kalajioella olla LESTA joukossa palvelun vuoksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030