Vettä sisään

Nyt syyssateilla avoparkkipaikalla seisoessaan Skoda Octavia vm. 2003 on päästänyt vetää sisään. Lammikko kuskin puolella lattialla ja lattian verhoilukin litimärkä. Auto seisoo joskun parikin viikkoa parkissa; ajossa en ole koskaan huomannut vettä ilmestyvän mistään sisään.

Siis parkkipaikalla ollessaan moista ja ei ole aiemmin esiintynyt. Ikkunat on kiinni. Mistä vesi voi tulla. Jostain rintapellin rakosesta edestä...?

Muuten auton mitä parhain ja luotettavin.

12

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skoda teini oppii

      ole onnellinen jos tuo on sinun ainut murheesi skodan kanssa,pistä auto talliin ja aja kuivalla kelilä. hyvä vinkki....hakkaa taltalla irti se skodan logo ja polta..sano että se oli vw. eipä tuo pajoo auta mut eipä paremapaa neuvoo oo.kohta sulta menee kone...tsihi tshi. ja sit viel aski ..näin ne on tääl kertonu

    • ujgfdwe

      harmillista

    • osssss

      touranissa tuli vesi sisään a pilarin juuresta.kuskin puolelta ja palkkeja pitkin vas. takajalkatilaan.

    • Sen on neuvosto-

      suunnittelija suunnitellut itsekorjautuvaksi: Alta aikayksikön ruostuu reikä pohjaan josta vesi pääsee valumaan ulos.

    • skooota

      Oven yläreunasta tippalistan ja lasin välistä pääsee sateella vettä oven sisään.
      Vesi valuu oven sisällä höyrysulkua pitkin alas ja jos se ei ole kunnolla kiinni niin se valuu siitä oviaukon tiivisteen päälle ja siitä edelleen lattialle.
      Ota oviverhoilu irti ja tiivistä höyrysulku kunnolla esim, jollakin tiivistemassalla-
      tiivistyksen jälkeen kokeile ilman oviverhoilua, että vettä ei enää tule sisälle vaan menee oven sisään ja sieltä vesireijistä ulos.

    • vettä kajuuttaan

      vika on oven tiivisteissä, liian kovaa ainetta vw,ssä sama juttu,ja tiivisteet ei istu kunnolla paikoilleen, ja repytyvät pakkasella aivan liian helposti.

    • ghkiop

      Autosi on kohta kymmenen vuotta vanha. Se ei ole enää uudenveroinen. Tiivisteet hapertuu ja jostain konehuoneen puoleltakin voi päästä vettä sisään.

    • Yeti kiikarissa

      Katso onko etulokarin sisällä puunlehtiä ja muuta roinaa ettei vesi pääse maahan tuulilasilta vaan menee palkkien sisään ja luukuista auton sisälle. Näin on käynyt Renussa (pijaalla) ja Audissa (työkaverilla).

    • Fellu 98 paku

      Mun Felisia on vuotanut 98 vuodesta jalkatiloihin vettä mutta sitkeesti oon ajanut sillä 620000 km, porasin 16 mm reijät pohjaan reilu 10 vuotta sitten ja oon oppinut elään sen asian kans

    • Heh heh,

      se on sitä venäjän maan laatua..29

      • Sipasin silikoonia vasemman etuoven tiivisteisiin ja sen jälkeen ei ole vettä päässyt sisään.


      • Jorge
        KSi kirjoitti:

        Sipasin silikoonia vasemman etuoven tiivisteisiin ja sen jälkeen ei ole vettä päässyt sisään.

        Mut ei pääse vesi uloskaan. No eikai haittaa, saat kivan akvaarion.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe