Nyt syyssateilla avoparkkipaikalla seisoessaan Skoda Octavia vm. 2003 on päästänyt vetää sisään. Lammikko kuskin puolella lattialla ja lattian verhoilukin litimärkä. Auto seisoo joskun parikin viikkoa parkissa; ajossa en ole koskaan huomannut vettä ilmestyvän mistään sisään.
Siis parkkipaikalla ollessaan moista ja ei ole aiemmin esiintynyt. Ikkunat on kiinni. Mistä vesi voi tulla. Jostain rintapellin rakosesta edestä...?
Muuten auton mitä parhain ja luotettavin.
Vettä sisään
12
378
Vastaukset
- skoda teini oppii
ole onnellinen jos tuo on sinun ainut murheesi skodan kanssa,pistä auto talliin ja aja kuivalla kelilä. hyvä vinkki....hakkaa taltalla irti se skodan logo ja polta..sano että se oli vw. eipä tuo pajoo auta mut eipä paremapaa neuvoo oo.kohta sulta menee kone...tsihi tshi. ja sit viel aski ..näin ne on tääl kertonu
- ujgfdwe
harmillista
- osssss
touranissa tuli vesi sisään a pilarin juuresta.kuskin puolelta ja palkkeja pitkin vas. takajalkatilaan.
- Sen on neuvosto-
suunnittelija suunnitellut itsekorjautuvaksi: Alta aikayksikön ruostuu reikä pohjaan josta vesi pääsee valumaan ulos.
- skooota
Oven yläreunasta tippalistan ja lasin välistä pääsee sateella vettä oven sisään.
Vesi valuu oven sisällä höyrysulkua pitkin alas ja jos se ei ole kunnolla kiinni niin se valuu siitä oviaukon tiivisteen päälle ja siitä edelleen lattialle.
Ota oviverhoilu irti ja tiivistä höyrysulku kunnolla esim, jollakin tiivistemassalla-
tiivistyksen jälkeen kokeile ilman oviverhoilua, että vettä ei enää tule sisälle vaan menee oven sisään ja sieltä vesireijistä ulos. - vettä kajuuttaan
vika on oven tiivisteissä, liian kovaa ainetta vw,ssä sama juttu,ja tiivisteet ei istu kunnolla paikoilleen, ja repytyvät pakkasella aivan liian helposti.
- ghkiop
Autosi on kohta kymmenen vuotta vanha. Se ei ole enää uudenveroinen. Tiivisteet hapertuu ja jostain konehuoneen puoleltakin voi päästä vettä sisään.
- Yeti kiikarissa
Katso onko etulokarin sisällä puunlehtiä ja muuta roinaa ettei vesi pääse maahan tuulilasilta vaan menee palkkien sisään ja luukuista auton sisälle. Näin on käynyt Renussa (pijaalla) ja Audissa (työkaverilla).
- Fellu 98 paku
Mun Felisia on vuotanut 98 vuodesta jalkatiloihin vettä mutta sitkeesti oon ajanut sillä 620000 km, porasin 16 mm reijät pohjaan reilu 10 vuotta sitten ja oon oppinut elään sen asian kans
- Heh heh,
se on sitä venäjän maan laatua..29
- Jorge
KSi kirjoitti:
Sipasin silikoonia vasemman etuoven tiivisteisiin ja sen jälkeen ei ole vettä päässyt sisään.
Mut ei pääse vesi uloskaan. No eikai haittaa, saat kivan akvaarion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673