Milloin poistuu teksti-tv tyyppinen tekstitys canal elokuvista. Olis jo aika!
Hd lähetyksis on mutta ovat 5€ kallimmat. Prkle.. Siinäkään teksti ei oo tarpeksi isoa.Eletää 2011 Laatua kehiin...
Elokuvien tekstitys huh,huh..
1
159
Vastaukset
- HÖH!
Tekstitv-tekstitys toimii kaikissa bokseissa, DVB-tekstit joita on Canal HD kanavilla, sen sijaan ei. Siksi valinta on tekstitv-tekstitys.
Itseäni asia ei häiritse tallentavan digiboksin omistajana, koska sen mustan taustan saa pois, fontteja saa korjailtua kun siirtää tallenteet tietsikalle ja käsittelee ne siinä.
Sen sijaan mua häiritsee kovasti se että antenniverkossa Digita polttaa Canal ja Disney kanavien tekstitv-tekstit kuvaan kiinni, perusteluna ettei tekstitv-tekstit mukamas toimi kaikissa bokseissa. Se on silkkaa bullshittiä! Kyllä ne toimii, mutta ehkä digita ei vain osaa. Kun kerran samojen boksien kaapeliversioissakin toimii tekstitv-teksti niin miksi se si toimisi myös antenniversioissa, eihän niillä ole muuta eroa kuin vastaanotinosa ja lähetyksen modulaation purkaminen eli kaapelissa erilainen modulaatio (QAM) kuin antennissa (OFDM tai mikä lie).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412704
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411016Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621