Lihavilla pienet munat velttona?

Mietteliäs henkilö

Onko tehty tutkimusta siitä että paljonko iso vatsa ja rasvakerros vie sitä näkyvää mittaa vehkeestä? Ihan samalla tavalla isot lihakset vievät, mutta lihas ei vain ole niin paksua vaikkapa häpyluun päällä olevana verrattuna ihraan.

Mulla nimittäin yks kaveri, jolla on oikeesti iso muna seisokissa, kun koko kylä siitä puhuu. Sillä on todella onneton sitten saunailloissa, ihan siis silmiinpistävän pieni. Kaveri on parimetrinen ja varmaan joku 130 - 140 kiloinen, hivenen treenannut ja isomahainen (hiilarimaha), mutta kuulema sillä on armoton mela paraatikunnossa ja ei ihan kaikki tytöt tykkää sen isosta, vaikka mies itse on naistenkaataja ulkoselta habitukseltaankin.
Itse olen nainen ja haluaisin sen ison kullin nähdä ihan vain siksi jotta näen kuin valtava se on, mutta kuitenkaan en sitä haöua paikkojani repimään.
iIetityttää tämä asia...hmmm

Mittees sanotta?

9

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokiikkkkka

      Ohan se selvä homma, että se "ihrahaarniska" on päällä kuin jäkisvarusteet tai kymmenet pilkkihaalarit päällekkäin, eli vie ne senttejä.

    • H-X

      Sanoisin, että jos sinä olet nainen, niin minä olen 12 lapsen onnellinen isä ja Pamela Andersson on niiden äiti.

      Monesti lihavilla on pienet munat velttona sekä seisokissa, mutta pienimunainen lihava voi yrittää tällaisella yo. tekstillä antaa toisille kuvitelman, että se nysä voi olla isokin.
      Yleensä ei ole...

      • haistavittu!!!

        Ekkö sinä hintti vois jo ampua ittes?
        On sulla sen verran tyhmää kommenttia!


      • H-X
        haistavittu!!! kirjoitti:

        Ekkö sinä hintti vois jo ampua ittes?
        On sulla sen verran tyhmää kommenttia!

        Tais osua...:D


    • hra isokulli

      Tutkimattakin on selvää että läski syö mittaa. Viiden sentin ihrakerros häpyluun päällä vie peniksen pituudesta viisi senttiä. Pahimmassa tapauksessa penis hukkuu läskien sekaan lepotilassa, eli lepopituus on negatiivinen:)

    • ..

      se on sentti ja kymmenen kiloa joka vie munasta mittaa...

      • iso-veltto

        Tutkimus tehty joskus ja 5kg rasvaa vatsassa vie 2cm. Siispä iso vatsa vie munan piiloon.


      • Anonyymi
        iso-veltto kirjoitti:

        Tutkimus tehty joskus ja 5kg rasvaa vatsassa vie 2cm. Siispä iso vatsa vie munan piiloon.

        Itse painan 60kg ja omistan 40cm munan


    • 7532

      Ehkä edellinen voi pitää paikkansa.. Ainakin minulla, vaikka painoindeksi on vain 27. Kun käyn öisin vessassa, suoritan asiani yleensä istualtaan. Se on helpompaa unenpöpperössä olla istumassa kuin seisomassa. Haittana on vain se, että 5 senttisestä naperosta johtuen pissa pyrkii valumaan pitkin kiveksiä. Toisaalta se kyllä tuntuu mukavalta lämmin noro valumassa pitkin ihoa. Ikää on jo reilusti päälle 70, josta johtuen pissa ei tule kovinkaan voimakkaana suihkuna, vaan valumalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe