Muka symppis Jari Puhakka pahoinpiteli Kaija Lustilan

hyuvi

33

10321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilyä vaan

Onko asia varmasti näin?

• Michael.

Turhaanpa nimittelette hakkaajaksi jos on kyse vaan normaalista ja hyväksyttävästä "korvatillikasta" tai avokämmen läpsyistä.
      nehän on ihan hyväksyttäviä ja tiedän että moni nainen ottaa ne ihan rakkaudenosoituksena.
      Sehän osoittaa että mies välittää naisestaan kun ojentaa ns. isällisesti "korvatillikalla" tai avokämmen läpsyllä, ei niistä kukaan kärsi.
      Eli älkää suotta kohisko asiasta. Piste.

• PumptsiPum

Michael, missähän perheessä on normaalia jakaa "korvatillikoita isällisesti"? Tuolla asenteellasi kannattaa pysyä kaukana naisista. Ja ehkä pysytkin. Taidatkin olla vain pieni ja epävarma peräkammarin poika, joka nettisivuilla esittää isällistä ja aikuista perheenpäätä. Sääliksi käy, mikä sitten lienetkin.

• Herran pelko...

Samaa mieltä. Jos nyt kerran hiukan ojentaa. Suomalainen nainen nauttii kurista. Saatte nähdä, ettei tee rikosilmoitusta. Saattaa jopa ottaa syyt kaikesta.

• Jessica F.
        Herran pelko... kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos nyt kerran hiukan ojentaa. Suomalainen nainen nauttii kurista. Saatte nähdä, ettei tee rikosilmoitusta. Saattaa jopa ottaa syyt kaikesta.

Hölö hölö - kylläpäs teki rikosilmoituksen, ja nyt juuri lokakuussa oikeutta käydään.
        Vain halveksittava mies pahoinpitelee naista - pysyttelen semmoisista kaukana!

• Anonyymi
        Herran pelko... kirjoitti:

Voi helvetti mitä kommentteja😡

• Jarin laulava nyrkki

Olin itse keikalla, ja pahoinpitely tapahtui sen jälkeen parin hytissä. Näin ainakin henkilökunnan mukaan tapahtui. Ja tuskin ne poliisit ihan turhaan olivat nyrkki-Puhakkaa vastassa Helsingin satamassa, ja tuskin tämä nainenkaan ihan vain huvikseen lähti laivalta suoraan sairaalaan tutkittavaksi! Ihmeellistä edellisen viestin perheväkivallan ihannointi. Toivottavasti Kaija heittää Jarin pian ulos elämästään, tullaiset miehet pitäisi laittaa pakkohoitoon. Vastenmielinen äijä!

• Tiedetään

Puhis ei ole symppis eikä edes mukasymppis. Yök.

• Jätä Kaija rauhaan

Nyt meni lopullisesti maku tuosta nykki-puhakaisesta. Pelottava hullu!

• Jussi!

Entä jos nainen oli tässä(kin) jutussa liian flirttailevassa kunnossa?
      Se on aika loukkaavaa miehelle.

• Urpå

Ja ratkaisu siihen on tietysti, että nyrkit heilumaan vai? Justjust...

• öpopofop
        Urpå kirjoitti:

Ja ratkaisu siihen on tietysti, että nyrkit heilumaan vai? Justjust...

Ojentava korvatillikka riittää.

• mitenkähän on?

Tuohan on aivan normaali suomalainen parisuhde. Samanlaista se on mm. Artolla ja Johannalla, Matilla ja Mervillä ja Tauskilla ja Virpilläkin oli aikoinaan. Ei se mies mikään hullu ole, jos välillä laittaa korvatillikalla rajoja emännälle, varsinkin jos emäntä on ns. hieman löyhämoraalinen.

• Näin on!

Olet eläin itse!

• ehei...

En tiedä kuka tässä on eläin, mutta en tuomitsisi miestä parin huitaisun takia.

• vcbefndo

En menisi tuomitsemaan puolin eikä toisin, mitään todellista faktaahan ei ole julkisuuteen tuotu, MITÄ tosiasiassa tapahtui. Riita kuuluu olevan no sovittu, ja se on heidän kahden asiansa, tästä nyt on turha enää enempää jauhaa.

• Väkivaltaiset miehet

Jari itsekö siellä viestittelee, ja lupaa olla lyömättä, taas kerran...

• löyhämoraal. naiset

Tai olisiko se toinen osapuoli, joka lupaa olla flirttailematta muiden kanssa, taas kerran....

• En koskaan lyö naist

Tosi mies EI lyö naista,nämä miehet jotka lyövät naisia ovat MUNATTOMIA yksinhuoltaja äitien kasvattamia kakaroita,joilta puuttuu miehen malli sekä kasvatus,tosi miehen ei tarvitse olla mustasukkainen,koska maailmassa naisia riittää,useimpi miljardi.Jos nainen yrittämällä yrittää saada riitaa aikaiseksi,ei hän ole tosi miehen nainen,tosi mies vaihtaa toiseen ja yrittää uudelleen..

• Ex-yksinhuoltaja
        En koskaan lyö naist kirjoitti:

Tosi mies EI lyö naista,nämä miehet jotka lyövät naisia ovat MUNATTOMIA yksinhuoltaja äitien kasvattamia kakaroita,joilta puuttuu miehen malli sekä kasvatus,tosi miehen ei tarvitse olla mustasukkainen,koska maailmassa naisia riittää,useimpi miljardi.Jos nainen yrittämällä yrittää saada riitaa aikaiseksi,ei hän ole tosi miehen nainen,tosi mies vaihtaa toiseen ja yrittää uudelleen..

Vai "yksinhuoltajaäitien kasvattamia kakaroita". Itse olen kasvattanut poikani yksin, kun mies ns. otti etäisyyttä. Nyt ovat kaksi- ja kolmikymppisiä, enkä ainakaan tiedä heidän naisia lyöneen.
        Minä en lapsia koskaan sano kakaroiksi, enkä miehistäkään käytä rumia nimityksiä.

• humalaiset naiset

No nyt on lehtien mukaan palattu keikalle. Naama taas ennallaan. Ei se korvatillikka tuon kummempi juttu ollut!

• Pude

Nyt ne on mennyt kihloihin. Taivas varjele.

• lahopääja siinä side

Taitaa tämän naisen päässä vain tuuli humista! Ei kukaan tervejärkinen kihlaudu pahoinpitelijänsä kanssa. Jatkossa nainen saa sitten sitä mitä on tilannut. Se on oikein.

• =)=)=)

En tunne mitään sääliä näitä naisia kohtaan, jotka iloisesti vaan jatkavat hakkaajansa kanssa. Minulla oli mies, joka KERRAN kumautti minua (tätä ennen ei ollut ikinä ollut väkivaltainen tai mitään muutakaan "outoa"), siihen loppui, menin samantein poliisiasemalle, syyte nostettiin ja lähestymiskielto. MIKSI kukaan nainen ikinä jatkaisi miehen kanssa joka HAKKAA!

• Symppis1234

Aina olin luullut että tuo aina hymyilevä mies on oikea sympaattisuuden maallistuma. Kerran tuo käsitys kuitenkin mureni kun jouduin asiakaspalvelu tehtävään hänen kanssaan. Bumtsibum-hymystä ei ollut tietoakaan ja mieshän käyttäytyi kuin mikäkin mulkku. Luulin monta vuotta erehtyneeni henkilöstä sillä hymyily kulisseissa vain jatkui, mutta nyt varmistuin että sama mieshän se oli kyseessä. Sellainen sympaattinen kaveri. Nehän voisi tauskin kanssa värkätä jonkun musiikki-TV-prokkiksen: Nyrkki vasten poskea pum pum!

• jk

ninkö

• Kulissit kaatui.

Peli on menetetty tuossa suhteessa. Ikinä he eivät pysty arvostamaan toisiaan tunnetasolla, kuin aidosti toisiaan rakastava ja toisiaan kunnioittava pariskunta. Tämä on taas yksi sellainen kaveriavioliitto kun ei kerkiä oikein muutakaan. Odotellaan seuraavaa lyöntiä ja poliiseja ja lööppejä. Halveksisko vaiko säälis. Maku meni molemmista, Puhakasta naistenhakkaajana ja Lustilasta, kun ei ole selkärankaa erota tuollaisesta, joka pitää poliisien hakea.Vai vielä kihloihin, senkö luulette auttavan, tehkää vielä penska seuraamaan tappeluitanne ja huutojanne kärsimään ???

• Raimo R.

Pidä pintasi Äitisi serkku Rami.

• Mäntyharjulta pesee?

Juu kaveri kyllä tunnetaan kuumana kallena jo Mäntyharjun ajoilta. Päältä viili pytty mutta sisältä jo Pyhäveden ajoilta
      Reissumies sauvan voisi kyllä nyt luovuttaa itse ehtoisesti takaisin, koska ei kanna sitä enään saadun arvon edellyttämällä tavalla. Säälittävää toimintaa aikuiselta mieheltä ja lasten isältä. Koittaisi miehistyä pojanviikari roolista.

• kysymys

Miksi jonkun pitää ylipäänsä lyödä toista

• näin on

Ei muuta kuin lähteä livohkaan tuollaisesta suhteesta.Eikä jäädä odottelemaan jatkoa...

• Helinä Taavitsainen

Vuoden vanha ketju kuka muuten on Jari Puhakka?

• Wnha juttu

Tosiaan vuosi sitten avattu keskustelu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      895
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      74
      879
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe