Saatteko kaljapullon

päivännsädeXX

menemään pinppiin? Minäpä saan! Ja aika kivalta tuntuu kun sen lämmittää ensin kuumavesihauteessa. Voi fantisioda, että on saamassa kunnoon mulukkkua!

32

9302

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syvällä

      Kaljapullosta en tiedä, mutta lasiset esim. kokikset menee, samoin hyvin paksut dildot. Enkä puhu mistään sormen paksusista vehkeistä.
      Geisha kuulilla suosittelen treenaamaan aluksi.

    • iso iita

      samppanjapullo menee tosin ohuempi pää eellä syvälle siin ei tarvi fantisoida senkus nauttii

      • Paula

        Mulla menee shampanja pullo paksu pää eellä ja samoin kaikki muoviset isot limsa pullot ja tällee Toi on muuten tosi nautinnollista kun tunkee iphonen ja laittaa siitä vibraattorin päälle (semmonen sovellus) ja laittaa viä klitta kiihottimen niin kyl si tulee ja vauhdilla mmmmmmmmmmm.


      • Bigger is better
        Paula kirjoitti:

        Mulla menee shampanja pullo paksu pää eellä ja samoin kaikki muoviset isot limsa pullot ja tällee Toi on muuten tosi nautinnollista kun tunkee iphonen ja laittaa siitä vibraattorin päälle (semmonen sovellus) ja laittaa viä klitta kiihottimen niin kyl si tulee ja vauhdilla mmmmmmmmmmm.

        Seikkailin pitkästä aikaa täällä keskustelupalstalla, eksyin jostain kumman syystä tänne seksi osioonkin... Huomasin taas että jostain syystä mua kiihottaa melkoisesti ajatus siitä että nainen tyydyttää itsensä jollakin isolla esineellä (tai isohkolla dildolla). Olen "kärsinyt" tästä fetissistä jo useamman vuoden. Olisi kiva olla olla kärpäsenä katossa seurailemassa sun puuhias.


      • sullapa iso on
        Paula kirjoitti:

        Mulla menee shampanja pullo paksu pää eellä ja samoin kaikki muoviset isot limsa pullot ja tällee Toi on muuten tosi nautinnollista kun tunkee iphonen ja laittaa siitä vibraattorin päälle (semmonen sovellus) ja laittaa viä klitta kiihottimen niin kyl si tulee ja vauhdilla mmmmmmmmmmm.

        kylläpä sul on iso pimppi kun kerran menee noi isoja pulloja pimppiin kiva pimppi ja venyy hyvin


      • Pikku p....
        Bigger is better kirjoitti:

        Seikkailin pitkästä aikaa täällä keskustelupalstalla, eksyin jostain kumman syystä tänne seksi osioonkin... Huomasin taas että jostain syystä mua kiihottaa melkoisesti ajatus siitä että nainen tyydyttää itsensä jollakin isolla esineellä (tai isohkolla dildolla). Olen "kärsinyt" tästä fetissistä jo useamman vuoden. Olisi kiva olla olla kärpäsenä katossa seurailemassa sun puuhias.

        Olen neljätoista asti työnnellyt kaikkea mikä mahtu sisään. Nyt vanhempana tyttökaverin kanssa ollaan kokeiltu kaikea kokoista mikä mahtuu sisään. Sitä vaan pitää kokeilla paksua ennenkuin sattuu, siitä saa kuitenkin orkukkuja kun saa isoa.


    • masjub

      enpä oo kaljapulloa kokeillu, mutta kaikenlaiset hiuslakkapullot joissa pyöreä korkki niin menee & ah että on ihanaa!

      • Muuten aina kiimassa

        Mä olen hiukan aristellut hiuslakkapullua sen jälkeen kun korkki irtosi, juuri, kun pullo oli. Oli muuten paha ja nolo homma saada se pois.


      • Suunnitteluvirheitä
        Muuten aina kiimassa kirjoitti:

        Mä olen hiukan aristellut hiuslakkapullua sen jälkeen kun korkki irtosi, juuri, kun pullo oli. Oli muuten paha ja nolo homma saada se pois.

        Se lakkapullon korkin poistaminen oli takavuosina yleisimpiä tehtäviä gyneillä, olisi pitänyt olla kierrekorkki, kun niin houkuttelevia pakkauksia tehdään, ohuempia löytyy myös jos minkälaisista mascaroista ym.


      • Menetin ystävän.....
        Muuten aina kiimassa kirjoitti:

        Mä olen hiukan aristellut hiuslakkapullua sen jälkeen kun korkki irtosi, juuri, kun pullo oli. Oli muuten paha ja nolo homma saada se pois.

        En muista enää mikä hiuslakkapullo se oli kun eräs opiskelututtu antoi loppupullon lainaan. Siinä oli se pullon pohja täysin pyöristetty ja se varsi oli kapea. Se oli aivan täydellinen pilluun, mutta poikaystävä siivosi vanhoja purkkeja pois vessasta ja suihkusta ja heitti sen uskollisen ystäväni pois :((


      • Surullinen tapaus
        Menetin ystävän..... kirjoitti:

        En muista enää mikä hiuslakkapullo se oli kun eräs opiskelututtu antoi loppupullon lainaan. Siinä oli se pullon pohja täysin pyöristetty ja se varsi oli kapea. Se oli aivan täydellinen pilluun, mutta poikaystävä siivosi vanhoja purkkeja pois vessasta ja suihkusta ja heitti sen uskollisen ystäväni pois :((

        Tosi ikävä kohtalo. Toivottavasti poikaystävä tyydyttää tarpeeksi useasti ja uusia korvaavia leluja löydät..!


    • autz

      En ikinä mitään lasista!!! Tulee tosi ikävää jälkeä, kun se räsähtää sisällä rikki.

    • Kiimasa ja pöllyssä

      Pari kertaa olen saanut Monnet VSOP 0,7 l sisään, ei kokonaan, mutta paksupäinen pää yli puioleen väliin asti.

    • RuusukaiNen

      No ei todellakaan tuollaiset kamat mahtuis, huhhuh....

    • Nannaa
    • sinunaentekis

      varokaa ettei pinppi repeä!! kaverin pinppi repes ku laitto liian ison pullon joutu leikkauksee joka maksoi maltaita!! pysykää vaa niis ohkasis jutuis P.S. kalja pullo on vitun ohut

    • mega alma

      No höh. Se on ainoa tyyli miten nautin seksistä. Juon 0,7 kossun ja sitten käytän pulloa dildona.

      • noinhan se menee

        Kuulostaa liiankin tutulta. Lukuisia kertoja olen herännyt vodka pullo pillusta törröttäen ja eipä ole tarvinnut arvailla mitä olen ennen sammumistani puuhaillut.

        Tuota kossu pulloa aion kokeille ensi kerralla


    • ... mä tykkään just sellasesta 0.5 muovi kokispullosta .... kiristää just sopivasti ku työntää sisään ... ai ihanaa ku sit hieroilee kiltorista ku se pullo on sisässä.

    • anu saukkonen

      anusaukkoon en halua kenenkään koskevan,pyhän rituaalin toimituspaikka on tämä anusaukko.
      sinne ei tungeta mitään ylimääräistä,sieltä tulee ainoastaan ulospäin tarvittaessa!

    • Rva1976

      Itsellä menee 1,5L:n limupullo pohja edellä ja aviomies pystyy fistaamaan kahdella nyrkillä. 3 lasta olen synnyttänyt ja tuota nyrkkipanoa harrastettu yli 10 vuotta.

    • löysäää

      tämän vois käydä ne miehet lukee ketkä valittaa että naisella oli löysä vittu, ainakin syy löytyy,
      ei saakeli ja vielä synnytyksen pikkiin aina laitetaan kun naisella olikin löysä.

      missähän vika??? ite olen monta lasta synnyttänyt eikä kyllä puhettakaan että mikään pullo sinne menis.

      venyttäkää paikkoja niin sitte saatte ainakin puhe aihetta miehiltä kun ei tunnu missään,ja on löysää vittua jne.

      mistä te edes kohta miehen löydätte kun ei mikään tunnu miltään, joo kyllä se palautuu melkeen normaaliksi,mutta jos tuota tarpeeksi harrastaa taitaa olla jono kohta leikkuu pöydälle kun vittua kiristellään.

    • mieleltään neitsyt

      Huh.huh olenpahan tainnut eksyä mielikuvituksen tuottamille sivuille, ihan oikeasti ei kai kukaan ole niin SAIRAS et työntelee pimpsaansa kaljapulloja/ shampanja ynm.
      törkyä. Luulisi sen jo sattuvankin niin paljon että jäisi tekemättä tai sit he ovat pahasti sairaita henkisesti ja ruumiillisesti myös jos paikat on siisä kunnossa et sinne tungetaan vaikka mitä huh.huh.

      • pkeckman2

        Etkö osaa googlata kuvahakua? Esim. "Bottle in pussy". Siinä sulle 86 000 000 todistusaineistoa. "Pullo pillussa" -haulla tulee vain yksi vaatimaton kuva. Onneksi täällä näyttää olevan suomalaisia naisia, jotka ovat kiinnostuneita pillustaan. Ei se pillu missään käytössä veny. Sen kudokset uusiutuu.


      • Anonyymi
        pkeckman2 kirjoitti:

        Etkö osaa googlata kuvahakua? Esim. "Bottle in pussy". Siinä sulle 86 000 000 todistusaineistoa. "Pullo pillussa" -haulla tulee vain yksi vaatimaton kuva. Onneksi täällä näyttää olevan suomalaisia naisia, jotka ovat kiinnostuneita pillustaan. Ei se pillu missään käytössä veny. Sen kudokset uusiutuu.

        Nykyään tulee vähä enemmän kuvia haulla "pullo pillussa". Ja videoita. Taitaa jopa ainaki yks olla ihan kotimainen..


    • hoitaja43

      Varoitus
      Ei kannatta työntää mitään heikkoja pulloja tai purkkeja
      Saattaa hajota sisään " järki mukaan " ei tule kivuliasta sairaalaa reissua

    • Kirsi.sa

      Munakoiso ja kesäkurpitsa nillä saa hyvän venytyksen pilluun

      peppuun olen työntänyt olutpullon ja tölkin

    • 40++N

      Hui. Ei puhettakaan, että menis esim.kaljapullo tai miehen käsi. Lempparisauva 12 cm pitkä ja halkaisija 2,5 cm. Isommat olen heittänyt roskiin käytön puutteessa.

    • Anonyymi

      Sinulla on ihanan tiukka pikkupillu. Varmasti lypsää tehokkaasti lastit liikkeelle?

    • Anonyymi

      Muistan olisko ollut jotain 2000 luvun alkua, niin joku nainen Liedossa oli leikkinyt olutpullolla penetrointia saunassa/pesuhuoneessa ja jotain tapahtunut ja pullo hajosi peräsuoleen ja arvatenkin kuoli verenhukkaan, eli riski leikkiä lasiesineillä on olemassa...

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe