Muutaman kerran itse jo pumpannut ja maidon määrä vaihetelee
Kuinka useasti pumppaatte (ja monta ml kerralla?)
5
1641
Vastaukset
- pöööööööh
Jos tunnin tikistelen niin saan 15 ml aikaiseksi, joten eipä tuota viitsi kovin usein pumppailla...
- qw2er3w
Pyrin olemaan pumppaamatta lainkaan, mutta varsinkin aamulla on joskus pakko. Jos pumppaan tyhjäksi (kun olen lähdössä johonkin), tulee n. 150 ml/rinta. Aamuisin yritän selvitä 40ml:n pumppauksella seuraavaan imetykseen.
- ...
Riippuu aina ihan tuon pienokaisen syöttöjen välistä. Välillä pummppailen koska isukki haluaa osallistua syöttöihin. :)
yleensä jos on ollut pari tuntia syötöistä se on semmoset 100 ml kummastakin tissistä yhteensä ja sitten jos on ollut 3-4 tunnin väli niin silloin tulee 100-150 ml yhdestä tissistä :D - .........
Itse pumppaan kerran tai pari päivässä ja yhteensä noin 3 dl päivässä. Jos yö menee nukkuen vauvalla, niin sitten sen saa pumpattua aamulla ja päivän aikana ei enää tarvitse. Jos vauva syö monta kertaa yössä, niin sitten aamulla ei tule niin paljoa, mutta iltaan mennessä on pakko pumpata lisää, että viitsii mennä nukkumaan. Muuten joutuu yöllä nousemaan pumppaamaan tai vaihtoehtoisesti kitua kipeiden tissien kanssa maitolätäkössä.
- lehmäkö?
Kovasti vaihtelee! Välillä aamulla kun on kovasti turvoksissa voi helposti tulla se 250ml/rinta. Siis siitä rinnasta, josta en tehnyt yösyöttöä. Usein myös aamuyöllä pumpatut määrät on suuria... Päivässä heitän maitoa pois puolisen litraa. Pakastin on jo täynnä. Voi puuh, olisi vissiin pitänyt synnyttää ainakin kolmoset, jotta tämä kysyntä vastaisi tarjontaa. Olen koittanut vähentää pumppausta, mutta pakko kun tuntuu että tissit pamahtaa. Myös öisin virittelen pyyhkeet alle, jotta ei olisi sänky märkänä.... Mutta siis yleensä otan desin pois maitoa rinnasta, ennen vauvan syöttöä. Muuten vauva joutuu syömään hotkien ja loput valuu suojien läpi pitkin paitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san91513Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932- 89877
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu112865