Apua, Sirdaludistako johtuvaa ?

Minulla on ollut kipuja niska-/hartiaseudussa ja kaulalla korvasta alaspäin kyseisellä puolella sekä korvan yläpuolella painon tunnetta. Lisäksi päässä tuntuu huimauksen kaltaiselta, mutta ei varsinaisesti pyörrytä.

Fysioterapeutin mukaan hartiaseutuni on ihan jumissa.

Otin eilen illalla nukkumaan mennessä 2 mg Sirdaludin. Yöllä näin hirveästi unia ja aamulla herätessä pää oli ihan sekavan tuntuinen. Nyt iltapäivällä edelleen tuntuu pää tukkoiselta ja korvan yläpuolelta puristaa.

Otin aamupäivällä 600 mg Buranan, mutta ei ole auttanut. Hartia on kipeä ja päätä puristaa.

Voiko 2 mg Sirdaludin vaikutus kestää illasta n. klo 23:sta seuraavan päivän iltapäivään asti ??

Mietin myöskin, voisiko viikko sitten tehdyllä laivamatkalla olla vielä vaikutusta pään outoon oloon ? Tuolloin merenkäynti oli kovaa ja kärsin matkan jälkeenkin vielä tunteesta, kuin huippaisi / keinuttaisi, kun kävelin. Ja alkoholia en ole juonut laivamatkalla enkä sen jälkeenkään :)

Taidan jättää Sirdaludit ottamatta.
1106
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Sirdalud on lihasrelaksantti.
Reseptilääke.
Mikset ota soittoaikaa lääkärillesi ja kerro hänelle vaikutuksesta, Sirdaludilla nimittäin on haittavaikutuksia lueteltu melkoinen litania - katsopa valmisteyhteenvetoa, kai sinulla se vielä tallessa on.

Vaikutusajasta voi päätellä myös valmisteyhteenvedon perusteella jotain, sillä siellähän sanotaan että tabletit otetaan kolmesti päivässä (toki lääkärin ohjeen mukaan, ei omin päin annostellen) - depotkapselit on sanan depot-perusteella pitkävaikutteinen, joten sen annostelu on aivan eri.

Soittoaika lääkärille. Soittoaikahan on maksuton.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Sirdaludko ei sovi kirjoitti:

Minulla on ollut kipuja niska-/hartiaseudussa ja kaulalla korvasta alaspäin kyseisellä puolella sekä korvan yläpuolella painon tunnetta. Lisäksi päässä tuntuu huimauksen kaltaiselta, mutta ei varsinaisesti pyörrytä.

Fysioterapeutin mukaan hartiaseutuni on ihan jumissa.

Otin eilen illalla nukkumaan mennessä 2 mg Sirdaludin. Yöllä näin hirveästi unia ja aamulla herätessä pää oli ihan sekavan tuntuinen. Nyt iltapäivällä edelleen tuntuu pää tukkoiselta ja korvan yläpuolelta puristaa.

Otin aamupäivällä 600 mg Buranan, mutta ei ole auttanut. Hartia on kipeä ja päätä puristaa.

Voiko 2 mg Sirdaludin vaikutus kestää illasta n. klo 23:sta seuraavan päivän iltapäivään asti ??

Mietin myöskin, voisiko viikko sitten tehdyllä laivamatkalla olla vielä vaikutusta pään outoon oloon ? Tuolloin merenkäynti oli kovaa ja kärsin matkan jälkeenkin vielä tunteesta, kuin huippaisi / keinuttaisi, kun kävelin. Ja alkoholia en ole juonut laivamatkalla enkä sen jälkeenkään :)

Taidan jättää Sirdaludit ottamatta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu