Keskiyölle

Kyynelsilmä kysyy

Työpaikallani on henkilö,joka on alkanut käyttäytyä ilkeästi minua kohtaan,pottuilee mm. pitkästä sairaslomastani,tuli niin paha mieli kun kävin siellä tänään ja taas sain osani.
Saanko minä uutta työtä,lähteekö hän pois vai kuinka käy.
Olen myös masentunut operaation jälkeen ja mikään ei nyt oikein huvita,ankeaa on.

4

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei taas
      koitahan nyt nähdä hyviäkin puolia elämässäsi, niitähän on monia!
      on lapsi ja kotipaikka ja vaikka mitä. tuo pottuilija on vain sinulle kateellinen, sinun ei tosiaankaan hänestä tarvitse välittää. jos hän olisi ollut sairaalassa, voit uskoa, että hänen sairaslomansa olisi ollut puolet pidempi kuin sinun nyt. niin se vain on.
      sinulla muuttuu ne työkuviot ja opit uutta. eikä todellakaan tarvitse jännittää, kaikki menee hyvin. olisi hyvä, jos pääsisit pian taas tanssimaan, se tekee niin hyvää sinulle.
      olet vain nyt yksinäinen ja harmissasi, mitäs jos et kävisi koko työpaikalla enää ennenkuin on pakko? opettele sulkemaan korvasi sen ihmisen huomautuksilta, sillä tavalla pääset hänestä niskan päälle. ja sekös onkin hyvä työkalu myös tulevaisuudessa!

t: Keskiyö

• Kyynelsilmä kysyy

Kitos jälleen sinulle,totta,että elämässäni on paljon hyvää,masennus vain vaikuttaa kai näin.
      Minulle on tullut sairaslomani aikana uusia tehtäviä,vaativia sellaisia,kyllä hirvittää miten kaikki pystyn oppimaan,kun tuntuu,ettei päähän jää nykyisin mitään .Tämä suhdekin,millä ei ole tulevaisuutta vaan jatkuu ja jatkuu.,sille on jokin päätös tehtävä,että uusi elämääni voi saapua,kai se menee kuten on tarkoitettukin.
      Tuota neuvoa koitan noudattaa,vaikka vaikeaa se voi ollakin.
      Tanssimaan lähden heti kun pystyn,ensin pitää kuntoutua kunnolla,se tekee tosiaan minulle hyvää.
      Kyllä kuitenkin toivon uutta mukavaa työtä itselleni,toivottavasti sekin minulle jo näkyisi.
      Mukavaa sunnuntaita sinulle :)

• Hei vielä sinulle
      kuuluu toipumiseen ja kotona oloon, että ajatuksesi pyörivät ympyrää. se on aivan normaalia ja valmistaa sinua taas tulevaan arkeen, johon oikeasti tahdotkin taas palata.
      uuden oppiminen on hyväksi, se särkee vanhat pitkäpiimäiset rutiinit ja avaa uusia ovia haasteineen. sinä opit askel askeleelta asiat, etkä ole niiden kanssa yksin!
      tämän exäsi kanssa voit olla niin paljon ja usein kuin se sinulle hyvää tekee, mutta tanssimaan voit toki mennä tyttöporukassakin, se olisi toivottavaa.
      olet nätti ja kiltti nainen, jolla on puhdas hellä sydän.

t: Keskiyö

• Kyynelsilmä kysyy

Kiitos sinulle kauniista sanoistasi :) olet ihana ihminen joka auttaa toisia,voimia sinulle tähän työhön.
      On kiva kysella kun sinä aina vastaat :)
      Haleja :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      96
      4799
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      168
      4343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4179
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2668
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2087
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1870
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1749
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1737
    Aihe