Mulla on sellainen ongelma, että kun kuitenkin olen suuri oluen ystävä ja kittaan olutta joka päivä ja käyn sitä ihan hakemassa keissikaupalla Virosta joka kuussa.
Niin kuitenkin ongelmani on se, että en tule känniin missään vaiheessa oluesta. Saattaa toi juominen kuitenkin näkyä alkometrissä. Mutta humalaan en ainakaan oluella ole enää moniin vuosiin päässyt. Tai no nyt yksi kerta onnistui kun dokasin kerran tyhjään vatsaan raivolla 12-tölkkiä olutta. Mutta buglithan siinä sitten tuli baarireissun jälkeen.
Niin tuota onko ongelmani sitten se, että mulla on jo liian hyvä toleranssi alkoholin ja mietojen juomien suhteen. Minkä vuoksi en tule känniin oluesta ollenkaan ?
Olen muutenkin ajatellut siirtyväni tiukempiin kun ei ainakaan tartte juosta niin usein kuselle.
EI TULE KÄNNIIN OLUESTA
2
503
Vastaukset
- ExPox
Pidä paussi ja kokeile sitten - moni deeku ei edes tajua olevansa kännissä vaikka verssä on 2 promillea...
- Tiskin tällä puolen
Et kertonut kuinka monta olutta juot illan aikana, etkä aikajaksoa.
Aikuisen terveen miehen maksa hapettaa (=polttaa) yhden ravintola-annoksen tunnissa (= 4 cl 40 % alkoholia, joka on sama kuin yksi 0,33 cl keskiolut/tunti). Joten sinun pitäisi juoda enemmän kuin yksi olut tunnissa humaltuaksesi..
Jos oikeasti tissuttelet tahtiin n. 1/keppana/tunti, niin lopeta se. Päähän se ei nouse, mutta maksakirroosin saat hankittua koska maksa polttaa alkoholia koko ajan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4083025SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682352Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj782009Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1411590
- 711223
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121022Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2681003- 40874