Mikä vittu maksaa Elisalla, ettei siltä päivystysnumerosta vastata koskaan perjantai-iltaisin. helvetti, televisiosta ei näy mitään eikä ole ensimmäinen kerta!!
Elisan häiriöpäivystys Riihimäellä
7
222
Vastaukset
- ceedis
Elisalla on jo pidemmän aikaa ollut kaikki sekaisin.Puhelimella saa jonottaa niin kauan kuin jaksaa mikä päivä tahansa mikä kellonaika tahansa.Sähköposteihin on turha odottaakaan vastausta ja liikkeeseen kun menet niin vähintään puolen tunnin jono ovella.
Elisa todella panee asiakasta halvalla edestä ja takaa mennen tullen! - php-dna
elisa, heh, onko sekin virma vielä pystyssä....
- jo vuodesta 1998
Olen erittäin tyytyväinen elisan asiakas. Ei tule aika pitkäksi, kun saa kysyä
neuvoja ja tehdä häiriöilmoituksia.
Varsinkin viihde -palvelu toimii moitteettomasti, siinä aika kuluu rattoisasti jo-
notellessa. - php-dna
kuulostaa tutulta. ihan kuin silloin kun mulle kytkettiin uuteen taloon laajakaista ja laskutkin tuli vaikka ilmasta puuttui vielä puhelinpylväs ja puhelinjohdotkin. ihan uskomaton pulju kukaan ei ottanut mitään vastuuta. meni varmaan viikko elämästä hukkaan puhelimessa ja shopitissa. no heti ku saivat toimiin vaihdoin päijäthämeen puhelimeen jonka ikävä kyllä dna osti. on silti toiminut kaikki palvelut loistavasti jo monta vuotta.
- E. Lisa
Alkaa vaikuttaa koiranp. tyyppiseltä keskustelulta.
Samaa asiaa jauhetaan apen tekstareissa, ei mitään uutta.
Ne saa toimiin jos saa, faihtakaa virmaa, jos ei tyydytä! - nyt elisalla
E. Lisa kirjoitti:
Alkaa vaikuttaa koiranp. tyyppiseltä keskustelulta.
Samaa asiaa jauhetaan apen tekstareissa, ei mitään uutta.
Ne saa toimiin jos saa, faihtakaa virmaa, jos ei tyydytä!Voisitko kertoa, minkä (kilpailevan) firman edustaja olet?
- Relistant
Tein toissa kesänä Elisan kanssa kaapeli-tv-sopimuksen 600e hintaan ja kuukauden odottelun jälkeen ilmoittivat ettei kyseiseen osoitteessen saa kuin valokuitukaapelia joka maksaakin 1800e!
Eivätkä ottaneet mitään vastuuta vaikka kirjallinen sopimus oli tehty.
Tein kirjallisen reklamaation ja 2kk myöhemmin ottivat yhteyttä että saisin valopääkaapelin samaan 600e hintaan.
No, siinä vaiheessa olin jo katsellut 2kk antennikuvaa ilman ongelmia joten Elisa jäi ilman euroakaan tässä jupakassa ja tulee aina jäämään mikäli minusta on kiinni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25145449Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3911300Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21910926Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389745Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858558Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2516588Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03240Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302279- 401867
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261560