granlund

tomiiitomiboy

Reiluu, Mikael Granlund&Mira Kinnunen joka asuu varkaudessa tietojen perusteella, on nähty nyt tuol yössä keskenää, siis jotkut puhuu et näil ois sutinaa ja muut että ne seurustelee mutta yrittää välttää vaa julkisuutta.. itte oon nähny ne aika läheisissä merkeissä ja voin sanoo sen verran että mikellä on nainen nyt ihan oikeesti niinku.Ja ne hengailee jo suomen mm joukkueen pelaajoitten kanssa, varmaa tietoo tää, eli lehet puhuuu ihan pelkkää p*skaa jostai miken seikkailuista. hahhha nauran kusisille tyhmille lehdille nytte. ONNEE PALJON TEILLE koko sydämmeni pohjasta!! ootte niin ihania yhdessä :) SÖPÖJÄ!!

15

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanna1989aaahanna

      oon kuullut samaa. onnea paljonn paljonn!!

    • miikaoonvaan

      ONNEEPONNEE!Ihania olette :`)

    • annnapanna

      joo kuulin tän jutun toimittajalta, eli varmaa tietoa on. en voi muuta sanoa kuin onnea paljon kun olet tälläisen miehen saanut =)

    • Tiiamariaaaa

      no voi jumalauta... mulle ois kelvannut se mies kyl aika kybäl..... lol, nyt se on sit mennyttä miestä. ei mitää muuta ku ÄKSDEE JA ONNEE TOSSUN ALLA OLEMISEE

    • minäolenvain

      IHANAA!111 ONNEEE PELEIHIN MIKAEL, ja onnea teille myös..........

    • oonaaaaaa

      ootte niin söpöjäää!! rupee varkaudeski käymää joku julkkis. hihihiihh

    • anne holm

      oioioi ONNEA MIRA. koko facebook on täynnä tästä juttua, olet ihana, olette ihania, mikael onnea peleihi, kai pelaat mm peleissä myös? mitä tapahtuu jos lähdet ulkomaille pelaamaan? mä kuulin tästä jutusta seiskasta toimittajalta, ihanaa!

    • paulatu

      aikasemmi oon kuullu et mikaelil on nainen vain mutta en mitään kuka se olisi... tämä selvensi kaiken. Kerran toimittajatkin sanonut, ja toimittajat rikkoo työnsä kuvaa jos levittävät tuulesta temmattuja juttuja, eli heillä on joku käsitys asiasta ja todiste myös. Eli tähän on uskomista tämä asian tiinnoilta. Onnea paljon teille ja toivon teille kaikkea hyvää. Mikael olet hyvä pelaaja, ja muutenkin juttujen peruusteellla mukava ihminen. Hyvää jatkoa!

    • anne holm

      selvennys: Hyvä ystäväni on seiska lehdessä toimittajana, hän kertoi että tälläistä on tapahtunut mutta selkeitä kuvia ei ole vielä saatu ja ei epäselkeitä ole kehdannut laittaa minnekkään uutiseen. Joten varmaa tietoa on tämä. :) Hän kuhan paremman kuvan saa niin julkaisee.

    • mikkelii

      :)))

    • tomiiitomiboy

      Ja tosiaan, tää tuli vahingossa tänne aihe alueelle vaikka ei pitänyt. Pahoittelut!

    • antti

      ihanaa:))

    • miikap88

      jeee. granlund itse sanoi parisuhdetilaanteeseen että "en kommentoi vielä" innolla odottaen tän julkistamist:)

    • miiajuu

      uuu makeet! oon nähny tän saman näyn myös.. hehe, aikassöpöö

    • TTTTONI

      ONNEA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe