Oli tarvis lukea muutama korppu ja ajattelin asentaa korppuaseman, mutta se ei suostu toimimaan.
Olen kokeillut lattakaapelia molemmin päin, mutta sama tilanne. Biosista kokeilin arvaamalla 1,44 ja 2,88 Megan asemia. Ei tulosta.
Semmoinen outo piirre korppuasemassa on, että vihreä LED palaa jatkuvasti. Minun mielestäni sen pitäisi vilkkua, vain kun asema lukee korppua.
Levykeasema A: löytyy kyllä, mutta ei suostu tunnistamaan levykettä.
Olisiko jollain hyvää ehdotusta ongelman ratkaisuksi?
Piti asentaa korppuasema Fujitsu Siemensiin
6
194
Vastaukset
- .
Voi olla että asema ja/tai korppu on rikki. Kokeile paikallisessa kirjastossa jos olisi vielä korppuasema koneessa ja jos on niin sitten laita nettiin varmuuskopio korpun tiedostoista. Vaikka http://www.upload.ee
Kaapeli on väärin päin tai se on suora ilman sitä lenkkiä A:-asemalle, jolloin se (mahdollisesti) toimisi B:-asemana.
http://www.pcguide.com/ref/fdd/confCable-c.html
"Twist" on A:-asemalle ja se punainen raita (Pin 1) yleensä on lähinnä virtaliitintä.
Korppuasemat ovat 1,44 MB.- AAAAPUVAAaaa...
Kyllä siinä tuo "twist" näkyy olevan ja oikein kytketty korppuaseman päästä, koska toimi vielä vanhassa koneessa, jonka olen valitettavasti ehtinyt hävittää.
Koneen päässä kokeilin sitä molemmin päin ja sama tulos kummallakin.
Ehkä asema on hajonnnut. Se ledin jatkuva palaminen viittaisi siihen suuntaan. - 20
kokeilitko molemmin päin myös emolevyn liittimessä / asemassa?
- n;~/{-{b
Mikäli aseman valo jää palaman jatkuvasti niin kaapeli on väärinpäin.
- kylsepelaa.
Eiku käännä kaapeli niin että mikä nyt asemassa, se koneeseen, ja tietysti oikein päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042935Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121138Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773