tässä oisin mahdollisesti hankkimassa ekaa bemua ja nuo kyseiset mallit iskee pahasti ärhäkkäällä ulkomudolla ja moottorilla silmään. kyseessä olis 2006-2007 mallit. olikos näissä malleissa tuota automaatti vaihelaatikko vikoja? aika kalliita korjata mitä oon kuullut?
muuta huomiotavaa esim. huoltohinnoissa saati kaalliissa kulutusosissa, jakopää hihnan vaihto väli yms... mistä ny keksitte kertoa.
kiitokset etukäteen
525/530 kiikarissa
9
388
Vastaukset
- oigiggigigi
vikoja on sen mitä ehdit korjata, kierrä kaukaa kyseiset mallit kun ne on vain faseliftattuja bulkkimalleja eli kasattu niistä osista jotka on tippunut liukuhihnalta lattialle ja semmosta,
koneet syö öljyä minkä kerkee lisätä ja tehot on mitä on.paperilla tehot on ok mutta kun ajamaan lähet niin ei kuulu kuin semmosta louskutusta koneesta mutta mihinkkän ei kule
älä siis osta,osta joku muu! - X-Drive
Paskat ne mitään syö. Mulla 530XiA 2005. Hyvin on pelannut.
Vinkkinä, että btcf.fi sivuilla keskustelua. - Lääkkeet loppu
mun mielestä parasta vanhakoppasessa 500-sarjassa (vain sedanissa) on takavalot. Ne näyttää pimeässä vähän niin kuin kissan viiksiltä. höhö.
- joppppee
EI SYÖ ÖLJYÄ AINAKAAN 520D
Mutta moottori hajos 200 000kilometrin paikkeilla.
Maahantuoja,autoliike ja tehdas ponsoroivat uuden koneen.
Nyt on auto pelannut - Julppa
Itselläni on E60 BMW 525i sedan vm. 2004 ostin auton viime kesän alussa ja olen nyt rullannut sillä moitteetta 40 000km ilman mitään ongelmia. Eiku oho ainut vika oli et parkkivalot palo!
- ---
Olipas surkea kestoiset parkkivalot.
- parasonbmw
mulla samanlainen mut vuoden ikäero ja 250tkmrullausta ilman mitään remontteja, ei tarvinnu tankatakkaan
- IS-F
parasonbmw kirjoitti:
mulla samanlainen mut vuoden ikäero ja 250tkmrullausta ilman mitään remontteja, ei tarvinnu tankatakkaan
Eli olet joutunut työntämään autoasi 250 tkm? Tuttua BMW:n "laatua".
- Sinäpä
IS-F kirjoitti:
Eli olet joutunut työntämään autoasi 250 tkm? Tuttua BMW:n "laatua".
Taidat olla aika kakara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462