Olen jäänyt miettimään mihin tämä liittyy... Minulle on kerrottu useamman kerran että olen valinnan edessä tulevan talven aikana. Ihmissuhteisiin liittyy mutta millä tavalla, voiko kukaan kertoa tarkemmin vai jäänkö odottelemaan mitä tuleman pitää?
Valinnan paikka
2
57
Vastaukset
Hei
sinun kannatta toki elää tavalliseen tapaan tästä eteenpäin ja ottaa sitten vastaan se, mitä tuleman pitää.
minä näen sinulla keltaista iloista väriä ympärilläsi, olet voimissasi ja melko hyväkuntoinenkin. ei sinulla ole varsinaista hätää, toki jokainen löytää aina paikkaamista omassa elämässään.
toinen nainen haastaa sinua omalla olemuksellaan, hän ei ole täysin luotettava. älä kerro kaikkia omia asioitasi kavereille.
t: Keskiyö- :)
Muutoksen tuulet puhaltaa, avoimin mielin ja malttamattomana olen uutta vastaanottamassa. Uusia ihmisiä tulee elämään paljon lisää ja sen vuoksi välillä kaikuu mielessä tuo valinnan eteen joutuminen. Tulevista työkavereista löytyy varmaan tuo haastaja. Viimepäivinä myös entinen suhde on osoittanut kiinnostuksensa tulevaa elämänmuutosta kohtaan, josta olen hieman yllättynyt. En haluaisi joutua tekemään mitään rankkoja päätöksiä ihmisten välillä mutta kaikella on tietysti tarkoituksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594