Haluan kysyä tuohon ihastuksen välttelyyn toista asiaa, olen eri kirjoittaja kuin ao. viestiketjun aloittaja. Olen mielettömän ihastunut erääseen mieheen ja tiedän että hän tykkää ainakin jollain tasolla minusta. Hän välttelee usein minua ja minäkin välillä häntä. Haluaakohan tämä mies kuitenkin nähdä minua vai haluaisiko "olla rauhassa". Näen tätä miestä pari kertaa viikossa ja välillä mulle kieltämättä tulee tunne että minun pitäisi olla muualla, niin paljon se välttelee joutumista kahden kesken. Minä kyllä en malttaisi aina millään odottaa näkemistä mutta silti menen ihan jumiin tavatessamme. Niin että odottaakohan se mieskin loppupelissä minun näkemistä vaikka vältteleekin niin paljon. Kyllä se kuitenkin ihanasti katsoo ja pitkään :)
Ihastuksen välttelystä edelleen..
Kutkuttava tilanne:)
1
588
Vastaukset
- Tasojen mies tasoitt
Ootan ootan kauneutes häikäsee niin et on pakko katsoo muualle. Aurinkolasit auttaa asiaan mut eihän noita voi pilvisellä säällä ja sisätiloissa käyttää. Tykkään siis tietty mut kaikilla tasoilla! Jos nouset mun tasolle. Saat muiskun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902847- 2081121
- 751033
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti167947- 66868
- 65822
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.93723Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20676- 65665
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57578