Niinimaa Kurppa petturi!!!!

Junno

Tämä mies omistaa kaikkea muuta kuin "kärppäsydämen".
Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Niinimaan laseriin siirtyminen. Ensin vannotaan ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät. HUPS...Miten kävikään tie vei ouluun" Kärpät All Star joukkueeseen"...
Kuinka monta pelaajaa meiltä pitää vielä viedä???(Mi Granlund,Ma Granlund,Pesonen ja nyt niinimaakin) Asiaa mutkistaa vielä se ,että niini itse haluaa pelata laserissa mieluummin kuin kurpissa...Todella käsittämätöntä!
Meni kyllä maku tähän jätkään...TOTAALISESTI!!
Toivottavasti kausi laserissa menee täysin penkin alle! Todella iso pettymys..
Minun silmissäni niinimaa ei ole enää tervetullut kärppiin!!!

9

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha822222

      No niin otappas rauhallisesti ja älä tuomitse Niinimaata.
      Ihminen hän on eikä mikään petturi, aivan sama missä pelaa eikö??

    • koitakäsittää

      Aika naurettavaa kirjotella tommosia viestejä jotka matkii muiden viestejä,eikö taidot riitä omiin viesteihin???
      Öööö..Aika jännä juttu muuten Laseriki on Oulusta miks Kärppäfaneja se ärsyttäs,että se vahvistaa toista joukkuettamme??
      Sä et taida nyt oikein käsittää tätä asiaa......"Junno"

    • Junno

      Kerrotko miten sana vahvistaa liittyy J Niinimaahan?

      • koitakäsittää

        Kerron,Laserilla ei näinä aikoina ole kovin hyvin mennyt,jos sen tiedät...
        Tietysti se aikansa vie että pääsee parhaaseen kuntoon,mutta kyllä uskon,että hän vahvistaa nykyistä Laseria..

        Katoppa tota ja lue...Jos ylipäätänsä osaat lukea....
        http://www.kaleva.fi/latkat/kaleva/Viivamies-palasi-paikalleen/916808/juttu/0

        Ja tuota ekaa viestiä siteeraten:Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Niinimaan laseriin siirtyminen. Ensin vannotaan ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät......... Asiaa mutkistaa vielä se ,että niini itse haluaa pelata laserissa mieluummin kuin kurpissa...Todella käsittämätöntä!

        Itse asiassa,jos tiedät asioista mitään,niin Niinimaa haluaa pelata Kärpissä,ja pelaa Laserissa päästäkseen kuntoon,siinä se...


    • jokrufani

      Et taida itse osata kirjoittaa,kun täytyy matkia toisten kirjoituksia??

      Näyttääkö ennestään tutulta,bongasin tämän samalta palstalta...
      "Tämä mies omistaa kaikkea muuta kuin "kärppäsydämen".
      Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Pesosen Hifk:hon siirtyminen. Ensin vannotaan SM-liigassa ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät. HUPS...Miten kävikään tie vei helsinkiin" Kärpät All Star joukkueeseen"...
      Kuinka monta pelaajaa meiltä pitää vielä viedä???(Mi Granlund,Ma Granlund,nyt vielä Pesonenkin) Asiaa mutkistaa vielä se ,että Pesonen itse haluaa pelata Hifk:ssa, mieluummin kuin Oulussa...Todella käsittämätöntä!
      Meni kyllä maku tähän jätkään...TOTAALISESTI!!
      Toivottavasti kausi hifkissä menee täysin penkin alle! Todella iso pettymys..
      Minun silmissäni Pesonen ei ole enää tervetullut kärppiin!!! "

      Taitaa joku muukin huomata yhteneväisyyden,vai mitä??
      Opettele pikkupoju kuule kirjoittamaan omia juttuja....Aika noloa kopsata toisten juttuja,kun ei itsellä taidot riitä...V****tun pelle!!

      • Junno

        Kato kun huomasit, et niin tyhmä olekkaan kun ulospäin näyttää sustahan saattaa isona tulla vaikka maskotti kurpille!


      • PelleNarriKopio
        Junno kirjoitti:

        Kato kun huomasit, et niin tyhmä olekkaan kun ulospäin näyttää sustahan saattaa isona tulla vaikka maskotti kurpille!

        Melko surkeaa kun ei ihminen osaa kirjoittaa omia viestejä,vaan pitää kopioida toisten kirjoituksia.
        Harmittaa sinun puolestasi! Sinustahan voisi taidoillasi tulla vaikka Narrien pellemaskotti,kuka tietää ehkä oletkin jo...
        Mieti vähän,nolaat itsesi!!


    • viaplay

      niinimaa on vain yksi yliarvostetuimmista pelaajista siitä ei ole ollut muuta kuin harmia ja hän ei edes olisi ansainnut kärppä paitaaa ekiä hänen olisi pitänyt pelata maajoukuessa koska taitotaso vastaa 5 vuotiaan tasoa hän voisi mennä hifk koska hän on huono ja kaiken lisäksi hä viellä huijaa suomen kansaa/mediaa niinimaa on iskenyt enemmän omia maaleja kuin vastustajan reppuun. p.s. siinä vasta huono viiva pelaaja mutta ei pekka saravokaan mikään ihme pakki ole hänkin on aivan surkea.

    • Pro-Hockey

      Onko liian vaikeaa ymmärtää että jääkiekko on pääsarjatasolla täyttä AMMATTILAISURHEILUA??!! Eikö "ammattimies" mene "töihin" sinne mistä saa parhaat liksat ja edut?? Ei siinä paljon kotiseuturakkaus vaikuta jos ja kun lopullisena päämääränä on suuri ja mahtava NHL! Alasarjoissa ja puulaakipeleissä kasvattajaseura ja kotipaikkakunta vaikuttaa eniten missä pelaa. On selvää että pelaajakato Oulussa on nykyhetkeä koska Kärppien vetovoima ei enää ime koska Kärppä-kupla on puhjennut. Rahallakaan ei saa kaikkea ikuisesti. Niin se on käynyt Nokiallekin. Turha siis syyttää joitain yksittäisiä pelaajia!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      191
      12342
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      181
      2694
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      261
      1652
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      987
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      902
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      794
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      29
      759
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      749
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      43
      713
    Aihe