Pippeli - tytön vai pojan?

Kumman pää?

Kummanko alapäähän mielestänne viittaa sana "pippeli"? Meillä päin tästä ollaan kantaa mieltä.

17

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme ja kumma

      En ymmärrä mitä tarkoittaa kantaa mieltä, mutta kai tarkoittanet kahta mieltä. Pippeli on miehen sukuelin ei voi olla naisella, naisella on pimppa. En ole koskaan kuullut että jossain pidetään pippeliä naisen sukupuolielimenä, outoa.

      • Ap.

        Juu, kirotusvireitä sattuu :D


      • ANTTI-32V
        Ap. kirjoitti:

        Juu, kirotusvireitä sattuu :D

        NII SAUTTAA SATUA KIRRJJOOTTUUSS VVIIRRHHEEIITTTÄÄ.. DDDDDDDDDDD SIIS H O M O ON SIIS HOMO.DDD


      • NOIN JOSSAI

        HOMO VITTU et sie tajua voi naisel olla pippeli ja pojilla pimppi homo V I T T U VITTU.DD


    • meilläpäin

      en ole ikinä kuullutkaan että naisen alakerratsa puhuttaisi pippelinä, kyllä pippelit löytyy pojilta.

      mutta hyvä trolli=)

      • Ap.

        Kun oliskin trolli :) Mutta mieheni lapsuudenkodissa kutsuttiin pojan värkkejä kikkeliksi ja tytön pippeliksi. Minustakin se on outoa! Mutta onhan se itikkakin jossain lehmä...


      • NäinMeillä
        Ap. kirjoitti:

        Kun oliskin trolli :) Mutta mieheni lapsuudenkodissa kutsuttiin pojan värkkejä kikkeliksi ja tytön pippeliksi. Minustakin se on outoa! Mutta onhan se itikkakin jossain lehmä...

        "Mutta mieheni lapsuudenkodissa kutsuttiin pojan värkkejä kikkeliksi ja tytön pippeliks"

        Ettei vain olisi ollut "pimppeli". Sellaista nimeä olen joskus kuullut jonkun käyttävän. Ehkä miehesi on kuullut väärin ja hänelle on sitten jäänyt mieleen sana pippeli kun sitä on käytetty muuallakin vaikka sitten eri merkityksessä.


    • pippeli on pojalla

      Siis pojan, tottakai :DD

    • joku

      Pippeli on pojalla ja pimppi tytöllä

      • ANTTI

        oot oikees ei tytöl voi olla pillua vaa piumppa helvettin homot.D


      • typerä nainen:p: XD
        ANTTI kirjoitti:

        oot oikees ei tytöl voi olla pillua vaa piumppa helvettin homot.D

        Miks kaikki kiroilevat melkein jokaisessa viestissä : l. Mä on nähny videon jossa oli neitokainen jolla oli pojan pippeli: p


    • Vitsi vitsi

      No nyt minä ymmärrän mistä näitä Haavistoja tulee...

    • jk

      pipeli pojala ja tytölä pimppa

      • ANTTI

        KIRJOTUS vireeheitä sattuu .D


    • kuka

      Pippeli on tietenkin pojan. Eihän tytön värkkejä voida sanoa pippeliks.

    • jaiks!

      Anna pepun hyllyä, kun miehes duunaa sun pyllyä. Mieti miltä näyttää se miehesi veli, kun suussa on miehesi pippeli. Anna sen isän nuolla sun varpaita, ennen kun sen hiukset on harmaita. Ota suuhun myös sen enolta, vaikka pippeli näyttääkin vinolta. Ei ne miehet pelaa mitään sulkista, koska sun tavaras on kaikille julkista.

    • tiedä häntä

      Kyllä pippeli on kikkeli, eli pojan värkki.

      En ole koskaan kuullut että tytöllä olisi pippeli, joskus olen kuullut käytettävän sanaa pimppeli.

      Mutta mistä sitä näitä kaikkia murteita tietäisi, kun ei kiinnosta.

      Hässäkkäkin kuulema tarkoittaa jossain päin naisen sukuelintä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe