Hei,
Parvekelaatikoiden pelargonioihin on iskenyt jokin home. Ajattelin juuri siirtää laatikot kellariin talvehtimaan, mutta onko nyt vaan parasta heittää koko helahoito kompostiin? Home näyttää levinneen aika laajalle, lehtiin ja myos osaan varsista. Voisiko se hävitä talven aikana viileässä ja mullan kuivaessa? Kannattaisiko kasvit leikata ihan nysiksi? Vai tosiaan vaan heittää pois ja ostaa uudet kukat keväällä?
Pelargoniat homeessa
3
471
Vastaukset
- viskaa
Heitä kompostiin, tauti ei talven aikana häviä
- Kaikki siemenistä
Ehdotan sinulle, että heität nuo pois ja kokeilet pelargonioiden kasvatusta siemenistä. Pelargonoiden kasvatus on ihanaa, kun jo tammikuussa voi laittaa sienemet itämään. Olen kasvattanut petuniat ja pelargonoita siemenistä ja niissä on kiva juuri se, että jo tammukussa pääsee puutarhahommiin eikä kevät tunnukaan olevan niinkaukana enää. Saa pienelllä hinnalla suuren määrän kukkia ja kun niitä säilyttää talvien yli, niin vahvistuvat ja kasvavat vain.
- 6+6
ovat olleet liian kauan kosteassa ilmanalassa, loppukesästä alkavat muutekin jo homehtua jos/ kun ovat oikein tuuheita, mutta ei haittaa, suurimmaksi osaksi pois leikataan ja kun keväällä uuteen multaan, niin taas kasvaa, se home on ihan luonnollinen homma .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882