Sunnuntaita!!!
Mitä näkyy veskarinaisen pienenpieneen elämään,onko yksinelämistä eteenpäin?
Vierelläni nuorempi mies joka ollut nyt hiljaa,onko ottanut nokkiinsa eräästä asiasta, vai onko taustalla jotakin mistä en tiä?
Keskiyö
1
64
Vastaukset
Hei
uskoisin että olemme kirjoitelleet aikaisemminkin. minulla on sellainen tunne, että ehdotin sinulle viimeksi olla kertomatta vielä aivan kaikkea.
ajan mittaan voi sitten kertoa elämästään lisää pala palalta ja sen tulisi tapahtua vuorotellen, että pysytte tasapainossa keskenänne.
et tietenkään voi tietää kaikkea hänestä, koska ette tunne toisianne vielä niin hyvin. aloittakaa luottamuksen rakentamisella, mikäli toivotte suhteellenne jatkuvuutta.
mutta tämä saattaa olla molemmille myös sellainen pakopaikka, missä nautitaan enemmän hetkistä, kuin syvällisistä elämän lonkeroista.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594