Mikä Heikin ongelma siis lopulta on? Hän on ollut hoidossa isovanhemmillaan ja mummo maksanut kaiken. Nyt Heikin vanhemmat ovat itse mummuiässä, ja Heikin mielestä heidän pitää nyt vuorostaan hoitaa Hekin lapset?
Eikö olekaan tarkoitus, että kukin perhe hoitaa itse omat lapsensa ja maksut pidetään sillä tasolla, että palkka riittää.
Oudolta tuntuu asenne, että lapset ovat kuin kotieläimiä, joista huolehditaan vastentahtoisesti. Vedotaan siihen, että vanhemmilla tulisi olla omaa aikaa. Mikä on omempaa aikaa kuin koko perheen yhteinen aika!
Missä Heikki on nyt? Onko hän aloituksen jälkeen osallistunut keskusteluun? Mitä mieltä Heikki on saamistaan vastauksista?
Heikkipojan ongelma
Pelkkä vitsi?
1
127
Vastaukset
- Huhuu-u
Heikki hoi! Et vastaa? Onko siellä ketään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233