Kuljin kotiin yöllä kävellen maahanmuuttajien kanssa turvatessani heidän kotimatkaa kun tummasta autosta huudeltiin takapenkiltä rasistisesti ,auto poistui nopeasti paikalta
Rauhoittelin kanssa kulkijoita,että ei hätää kuljemme yhdessä kotimatkan joten ei kannata sellainen häiritsevä rasistinen toiminta kun ei liene aihetta.MK
Huutelua!
34
565
Vastaukset
- turvallisuus on peru
Hyvä Markku. Näyttää siltä, että maahanmuuttajat tarvitsevat ilta- ja yöakaan saattajia. On tämä semmoiseksi mennyt tämä lieksalaiset touhu.
Niin minulla itselläni oli hyvin tarmokas saattaja myös mukana mutta aikanaan kyllä valoisana aikana minuunkin tultiin käsiksi ja siitä olen asian todennut miten virkavalta teki.
Eli onko kyseessä toiminta joka on moniportainen ja myöskin jopa polittinen joten tanne tulleita henkilöitä voidaan kohdella eriarvoisesti ja varsinkin jos ei ole asioista samaa mieltä aina niin erilaisia keinoja hyväksytään.MK- Yleis
Eipäs nyt yleistetä asioita sitähän täällä on vatvottu .
- Turvaksi naisia
Eikö noille maahanmuuttajille voisi palkata nuoria vaaleita naisia saattajiksi yöaikaan? Varmaan matka sujuisi rattoisasti kikatellen ja rupatellen! Esim, yksi nainen viittä miestä kohden? Ei se niin kalliksi tulisi? Maahanmuuttajanaiset kait ei tarvitse saattajia yöllä, hehän varmaan ovat kotonaan?
- vir-ko
Minä olen hankkinut sata virolaista gorillaa turvaamaan mamujen ja paikallisten puukkojen myynnin, ilta-aikaan kauppa käy vallan hyvin ja nämä eläintarhasta otetut gorillat obat vielä toistaiSEKSI vielä häkissä eräässäreunatien yksiössä ja aivan vi... vihaisia kun eivät ole saanaat kahteen viikkoon muuta kuin vettä ja ruisjauhoa.
- Full of... reuna
Tuota... Eikös koko Lieksa ole sitä... "reunatietä???"
Johan taas oli asiatonta jopa vastuutonta ihmisiä halventavaa kirjoitusta jossa myöskin vaaleat naiset ja virolaisetkin halvennetaan eiko ole mitään häpeän merkkejä viikonlopun jälkeen vai samako hörinä jatkuu.MK
- ipäiouå097u0åu bouhp
Koetahan nyt edes leikkiä ymmärtää? Pitääkö sitä olla aina tosikko?
Jos vähänkään tierät mun maailmankuvaa ja sanaalua niin oksalta putuat kun oikee lähäretähä viisasteemahan,
Mutta kuitenkin kohtuus kaikessa ja arvo ihimisille.
Kyllä oon aina pyrkiny sanomaha asiata kohtisuaraha ja kiemurtelematta jotta ei munkaan tartte kaikkia asioota hyväksyä jotka eivät ole oikeen hyvän tavan mukaisia ja jopa lain vastaisia.
Ainakaan tähän mennessa en oo oppinut varastamaha ja lyämähän avutonta mutta jos on ittellä joskus ollu lähellä kualema kun on kurkusta kuristettu niin silloon oon paukahuttautanu ja sitte säikähtäny sitä asiaa kun nätti jussi aikanaan ku jätkä löi nättiä ja nätti vasas kutsuun niin kuka sitte löi.. Kirkonkello
Vitsi MK- shik hseuraaja
markkukorpinen kirjoitti:
Jos vähänkään tierät mun maailmankuvaa ja sanaalua niin oksalta putuat kun oikee lähäretähä viisasteemahan,
Mutta kuitenkin kohtuus kaikessa ja arvo ihimisille.
Kyllä oon aina pyrkiny sanomaha asiata kohtisuaraha ja kiemurtelematta jotta ei munkaan tartte kaikkia asioota hyväksyä jotka eivät ole oikeen hyvän tavan mukaisia ja jopa lain vastaisia.
Ainakaan tähän mennessa en oo oppinut varastamaha ja lyämähän avutonta mutta jos on ittellä joskus ollu lähellä kualema kun on kurkusta kuristettu niin silloon oon paukahuttautanu ja sitte säikähtäny sitä asiaa kun nätti jussi aikanaan ku jätkä löi nättiä ja nätti vasas kutsuun niin kuka sitte löi.. Kirkonkello
Vitsi MKSanomahan ja sanomahan. Kirjoottamallahan tuota sanomaasi levität. Luulen ett noita kirjotelmiis tolla nimelläs ja puumerkillon varmaan pariin vuoteen tullut jo lipo 7000.
- Nuppi Tanassa
Minusta Lieksaan pitäisi saada alkoholin nauttimisen kielto ja myynti klo 22.00 jälkeen !
Ennen sitä voisi ottaa muutaman mutta ei että huutaa koko yön hävyttömyyksiä ! - kallista hommaa
Ei haittaa minua, olen käynyt bubissa tai ravintolassa viimeksi noin 5 vuotta sitten!
Jos otan niin otan kotona!Joo hurskastelua ja kaappijuoppoutta?
Mutta asiaa olen minäkin hyvin usein bubissa ihan selvin päin ja autolla jopa ja usein ratsiassa.
Mutta voinet kuitenkin hyå't' housuihini ja ajatella jos ihmisella ei ole mitään toimeentuloa vuoteen kun Kela asiat niin järjesti ja joudut pyrokratian rattaisiin niin,mitenkä teet edes kiljua kun ei ole varaa tarpeisiin-
Eli kun en sätkää ollut käärinyt sitä ennenkään niin en myöskään sallinut pisaraakaan itselleni vaan koitin luottaa oikeudenmukaisuuteen mutta se oli hyvin vaikea näissä oloissa kuusi vuotta jopa taistelua toimeentulosta ja noita piruja vastaan mutta toisesta llänistä sitten tuli apua ja nyt annan tuta noille helevetin pyöveleille mutta kuitenkin jopa armon käydä koska silloin on helpompi elää näinhän sana sanoo MK
- kallista hommaa
Onhan se hurskastelua ja kaappijuoppoutta? Eikö sulle tullu mieleen että voi olla tilanne ettei rahat riittä kapakoissa ryyppäämiseen? Voihan sitä kotona ottaa joskus, eihän siihen tarvitse kapakkakulttuuria? Ja ravintoloissa on niin sikahinnat että yhdestä kaljasta maksat kolminkertaisen hinnan, hyvä jos riittää?
Ulise sinä vaan siellä kapakoissa kun on varaa siellä kulkea! Ole vaan jatkossakin erittäinhyvä ihminen! Kaikki olemme syntiä tehneet ja kirkkautta vailla.
Mutta on kuitenkin niin,että miten puhuit todella hinnat ovat korkeat mutta jos saman verran hulautan kapakassa kuin kotona niin onhan se selvää jotta pöhönä jää saamatta jos sitä tarkoitat ja totean tähän kuin armeijakaveri vääpelille joka ohjeisti lomalle lähtijöitä, että jos varusmies otta viinaa niin kylille ei mennä niin tuo varusmies luojanluoma totesi siihen mutta sitten köyhän humala menee hulkkaan jos ei kylille lähde, vääpeli pyörähti kannoillaan ja sitten takaisin ja antoi määräyksen tupiin poistu, itekkin joskus oli kerholta tullessa kannettavassa kunnossa aivan kuin lentäjä porrapäässä ketokolla rähmällään ja toteaa" siivetönnä en voi lentää" mutta kyllä sitä ulisemista on ihan selvin päin meikeläiseltä ja nytkin osallistun Tangotaitajien kisaan joissakin on tullut menestystä jopa oikein hyvää jatkoa sinulle kanssakulkija aito ihminen MK- martta ex.uros
Ihampa pitää tuosta huutelusta kysyä Korpiselta. Kuinka monta tuhatta nimellä kirjoitettua kirjoitusta olet laatinut tälle sivustolle kirjautumisesi jälkeen.
- MK
Sullahan se laskupää on? mulla ei kynnet riitä edes riippumaan seinällä MK
- Skorpioneja
Vai oikein suojelusenkeliksi olet ruvennut mamuille.
Ovatpa tosi tuhmia kun huutelevat ,ja vielä rasistisesti,hyi,hyi!
Ei varmasti ole hätää mamuilla kun siinä talutat heitä.
Puhuitko heille siitä käävän syönnistä josta toisaalla kirjoitit? Olin myöskin suojelusenkelinä noille virkailijoille hämärän kaupan illassa, kyllä asia on niin jotta hyvin lapsellista huudella autosta mutta ketä ahdistaa niin kyllähän maailmaan huutoa riittää ja kaiku vastaa.
Kyllä kaikesta asioista voidaan vaihtaa mielipiteitä ja kansan uskomuksia ja jopa taruja ja millaissia hoitomuotoja heillä on käytössä nythän tänne on sapunut erilaisia hoitajia on erilaisia luontaishoitomuotoja la kansanparannusta mutta kaikkein tehokkain olisi ihmisen itse tehdä parannus.MK- outoa huutelua
Vielä lapsellisempaa on rakuttaa täällä. Täällä ainoo kaiku vastaa, kun ite joutuu omaan tekstiisä vastaamaan.
- mk
Tuoko oli sanomasi
- njei jonnistu
Meinaakkos niinku provoa yrittää.
- närä
kyllästyttää tuo,minä,minä,minä olen niin jalo ja hyvä.....
Mitenkähähä olisi jos katsoit esim ohjelman millaisissa olosuhteissa jotkut ihmiset ja nimenomaan ihmistaimet elävät niin kyllästyttääkö?
Todella olen henkilö jolla on sentään jotakin perua hyvyyteen ja olen myöskin rippikoulun käynyt jopa kolmeen kertaan ja rokotettu ja hyvää se tekisi uudelleen meille ihmisille käydä siinä lapsuuden pyhäkoulussa ja oppia arvostamaan myöskin itseään ja toisia.
Se on paha juttu jos ei tule itsensä kanssa toimeen vaan ei uskalla elää ja olla tavan ihminen vaan pitää seurata verhonraosta toisten toimia ja ainostaan aina löytää jostakin ihmisestä negatiivista minä en tahdo viihtyä sellaisessa seurassa ja lokeroida ihmisiä eri karsinoihin ja rakentaa piikkilankoja tontin rajoille moninkertaisesti Hyvä esimerkki oli mielestäni juuri kun naapuri toisessa pitäjässä teki tietä rajalla niin totesin hänelle siitä vaan teidän maata se on ja joutaa niitä puita kaataa jos kerran on vehkeitä tehdä työ niin naapuri antoi jopa omalta puolelta siitä edestä puita joten sellaista sopua.MK- lemahtaa omakehu
Oman ja toisien arvostamiseen ei tarvitse tuhlata omaa aikaasa kirjoittelemalla omia kehua tänne.
Jossakin pohjanmaan perukoilla se voi ollakin jokapäiväistä ( epäilen ).
Jotkut katsovat ohjelmia toisten kurjuudesta. Sitä kurjuutta näkee täälläkin, jos osaa katsoa muuta kuin omaa napaasa kylläänsä asti.
- Sivukommentti
Eihän se tarkoita, ettei näe lähimmäistensä tarpeita, jos katsoo myös kauempana olevien hätää. On ihan turha yrittää koko ajan tehdä vastakkainasettelua. Hyvin monet meistä osallistuvat yhtä hyvin vaikkapa joulumielikeräykseen, jossa kerätään rahaa suomalaisille lapsiperheille, kuin nenäpäivään, jossa kohteena on lapset köyhimmistä maista.
Samoin verovarojamme voidaan käyttää sekä suomalaisten olojen edistämiseen (johon niistä luonnollisesti meneekin leijonnan osa) että myös maahanmuuttajien kotouttamiseen. Se, jos aina vain kaikkien pitää katsoa lähelle, on juuri sitä napansa ympärillä pyörimistä.- voi voi
Saksan liittokansleri Angela Merkel 16.10.2010: "Monikulttuurinen Saksa epäonnistui täysin."
Britannian pääministeri David Cameron 5.2.2011: "Monikulttuurisuus ei toimi."
Ranskan presidentti Nicholas Sarkozy 10.2.2011: "Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut."
- närästää
Omat kehut ja niillä julkisesti retostelevat ovat niitä napasa ympärillä vuuhkaajii
- MK
Täytyyhän sitä olla aika rohkea ja nähdä myöskin itsessään niitä vahvuuksia,että voi toimia ja elää täällä puskasta huutelijoiden parissa ja olla vielä sitten ihmisten asioita ajamassa tai omaa kuntoaan ja terveyttään edistämässä hieman maailmalla tuulettumassa ja ainakin nyt nautin jälleen hienosta tapahtumasta Kuhmossa eli hienoja esityksiä upeita ihmisiä MK
- imppa Insinööri
Kun meet sinne Kuhmoon, niin kysyhän aamuyöllä siinä nakkarin nurkalla, joko ne on saaneet rautatien Kuhmoon tahi millos seuraava juna lähtee Lieksaan.. Jookos.
Met jäähään tänne seuraamaan polssikulleja. - MK
Olen jo Lieksassa ja nuo huutelut jatkuu näillä sivustoilla ja aina vaan typeryyksiä puskista jo aamusella MK
- dura shell
Niihän noit näkyy tulevan. Millonkahan tulis yks oikia semmonen älyllinen teksti eteen.
- duran duran
Laitahan älysi koetukselle ja keksi
- shillan alta
Minäkin kuljin ja huutelin hoi laaarili
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723