Ohjausvaihde A4

almava

Onko kukaan vaihtanut ohjausvaihdetta A4 onnistuuko koti oloissa, paljonko aikaa vie ammattimieheltä? Aika kalliita pakettia nuo ohj.vaiht. pikasella selauksella 350-800€. Vinkkejä otetaan vastaan.

Kysessä -96 A4

9

3279

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5y45y54

Onnistuu itsekin mutta kyllähän se on vittumainen savotta. Muistaakseni Autodatassa jotain 6tuntia työt....mutta jos ei ole ennen tehnyt niin tuskin onnistuu.

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=53608&highlight=ohjausvaihde

• almava

Näin vähä arvelinkin, kävin paikallisessa yleiskorjaamossa ja vaihteen hinta 490€ vanha vaihdossa vähä suolanen hinta, varmaan olisi kunnostettuja saanut halvemmallaki mutta lupasivat ottaa työn alle niin enpä alkanut tinkaan kun tämmöisillä pikku kylillä ei niitä tekijöitä ole.

• Pena_x

Maahantuoja vaihtaa ohjausvaihteen ilmaiseksi. Ojausvaihde on sellainen osa autoa, joka ei saa hajota tai aiheuttaa edes vikaepäilyjä.

Minun 80:seen vm 91 vaihtoivat mukisematta uuden.

• kössi kenguru

no laittamalla siitä pääsee mutta kandeeko satsata vanhoihin pirsseihin.1200E-1600E työ jossain maksaa.. ja meganikon tuntiliksa..hintaa tulee..

• sjk66

Romuttamolta "uusi" 80€, veli vaihtoi. Irroitus helppo, mutta takasin laitto vähä kiroilutti. Kaikkineen hommaan meni noin 5h ja vain neljä olutta.

• BratwurstitPaaliin

No mites se nyt noin, kun Audilla ajelee kuulemani mukaan 500 000km ilman minkäänlaisia ongelmia. Ainakin täällä niin väitetään.......

• mehutpursuaa

Ompa setä vientäny ruoria rajusti kanttaria vasten, vai onko olluna akka ohjaimissa?

• seataudiskodaVWsama
        mehutpursuaa kirjoitti:

Ompa setä vientäny ruoria rajusti kanttaria vasten, vai onko olluna akka ohjaimissa?

Ihan issestään hajoavat.
        Alvadi virosta auttaa.400e VW autoihin osa.Merkkiliike ottaapi samasta 1500e

• Anonyymi00009

eee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe